• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آیا می دانید پرواز با فرست کلاس هواپیمایی امارات چگونه است؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۸/۱۸   تعداد بازدید : 63007   گروه مطلب : دانستنیهای سفر

بعد از گذشت 31 سال از شروع فعالیتش، نام هواپیمایی امارات به کلمه ای مترادف با کلمه تجمل تبدیل شده و اکنون خود را، به عنوان نامی پیشرو در صنعت سفرهای هوایی جا انداخته است. به تازگی این هواپیمایی از طرف وب سایت اسکای ترَکس (Skytrax) که مرتبط با مصرف کنندگان حمل و نقل هوایی است، به عنوان بهترین خط هواپیمایی معرفی شده است. احتمالاً دلیل اصلی مشهور بودن هواپیمایی امارات، پذیرایی پر و پیمان از میهمانان قسمت فرست کلاس پروازهایش است.

اگرچه هزینه چنین پروازهایی آنچنان هم که تصور می شود ارزان نیست (یک بلیط بازگشت از فرودگاه گاتیوک (Gatwick) در انگلستان به دبی (Dubai)، در حدود 4000 الی 4800 پوند آب خواهد خورد)، ولی این هواپیمایی شرایط خاصی را برای میهمانان خود فراهم می کند تا پروازی خاطره انگیز را تجربه کنند.
دو نفر از خوانندگان وب سایت بیزنِس اینسایدر (Business Insider) به نام های اَوِن و روری، تجربه خود هنگام سفر در پرواز هواپیمای اِی 350 (A380) امارات را ثبت کرده و تعدادی تصویر را برای این وب سایت ارسال کرده اند. در ادامه این مطلب، حسی که سفر در قسمت فِرست کلاس بهترین هواپیمایی جهان در افراد ایجاد می کند شرح داده شده است.


سالن های استراحت هواپیمایی امارات
چه مسافران در قسمت فرست کلاس و یا در قسمت بیزنِس کلاس این پرواز حضور داشته باشند، این امکان فراهم خواهد بود تا پیش از سوار شدن به هواپیما، در یکی از سالن های استراحت هواپیمایی امارات کمی استراحت کنند. از طریق این سالن می توان پیش از سایرین و بدون معطل شدن در صف، به صورت مستقیم وارد پرواز شد.


کابین شخصی وسیع
افرادی که به عنوان مسافران قسمت فِرست کلاس وارد هواپیما می شوند، توسط مهماندار پرواز مورد خوش آمدگویی قرار گرفته، تا صندلی خود اسکورت شده و سپس نوشیدنی مخصوص و رایگان پرواز به آنها پیشنهاد می شود. هر شخص یک کابین شخصی وسیع را در اختیار دارد که مجهز به درب های کشویی قابل بستن بوده و با امکاناتی پذیرایی می شود که فقط در هتل های پنج ستاره می توان انتظار آن ها را داشت. صندلی چرمی کابین هم قابل خم شدن بوده و تبدیل به تخت خواب می شود.


مسافران به محض ورود به کابین خود، یک کیف دریافت خواهند کرد
مسافران به محض ورود به کابین خود، یک کیف دریافت خواهند کرد که محتوات آن شامل عطرهای خوشبو و محصولات بهداشتی با برند لوکس بولگاری، ژیلت به همراه فوم اصلاح، مسواک، خمیر دندان کالگیت و اسپری دئودورانت اَکس می شود.


چوب کاری براق داخلی بدنه هواپیما
چوب کاری براق داخلی بدنه هواپیما به همراه ظریف کاری های طلایی رنگ آن، بهترین قاب را برای تماشای نمای بیرون ایجاد می کند. هواپیماهای ایرباس اِی 380 در قیمت فرست کلاس خود تنها 14 عدد صندلی دارند و به همین دلیل، مسافران تمامی این صندلی ها ازچنین نمایی بهره مند خواهند بود.


دوش آب گرم را در ارتفاع 40 هزار پایی
میهمانانی که هوس یک دوش آب گرم را در ارتفاع 40 هزار پایی کرده باشند، می توانند یکی از دو سرویس حمام و اسپای موجود در پرواز را برای خود رزرو نموده و از آن استفاده نمایند. هر دو حمام و اسپا مجهز به سیستم گرما از کف بوده و هر مسافر می تواند در مدت 30 دقیقه استفاده از این سرویس، مدت 5 دقیقه آن را از آب جاری بهره ببرد. به هنگام بازگشت از حمام به صندلی، پیشخدمت حمام با یک بشقاب میوه و عسل از افراد پذیرایی خواهد کرد.


وعده های غذایی لذیذ
وعده های غذایی لذیذ مناطق مختلفی از جهان، در هر زمان که میهمانان مایل باشند برای آنها در سرویس غذاخوری مشهور چینی رویال دولتون (Royal Doulton) سرو خواهد شد. یکی از پیشخدمت ها هم وظیفه تغییر وضعیت سوئیت مسافران را به یک اتاق ناهارخوری کوچک بر عهده خواهد داشت.


آیا می دانید پرواز با فرست کلاس هواپیمایی امارات چگونه است؟



استراحت و لذت بردن از انواع خوراکی های
مسافران می توانند در حین استراحت و لذت بردن از انواع خوراکی های خوشمزه ای که در اختیارشان قرار داده می شود، به تماشای تلویزیون لمسی ای پردازند که دارای سیستم تعاملی بوده و امکان سرگرم کردن افراد با کنسول بازی را نیز دارد.


صندلی مسافران مجهز به ماساژور می باشد
همچنین صندلی مسافران مجهز به ماساژور می باشد و همانطور که در تصویر نشان داده شده، قابلیت کنترل شدن نیز دارند.


تنظیم شدت و نوع ماساژ
با این دکمه های کنترلی می توان شدت و نوع ماساژ را تنظیم کرد. همینطور این پنل تعاملی می تواند امکان تنظیم شدت نور پردازی کابین و نیز باز و بسته شدن درب سوئیت را در اختیار مسافران قرار بدهد.


انواع آب معدنی، آب میوه و نوشابه
انواع آب معدنی، آب میوه و نوشابه در داخل مینی بار خودکار گنجانده شده است.


اجازه پیاده شدن از هواپیما پیش از سایر مسافران
شاید برچسب قیمت 4 هزار پوندی، رقم گزافی به نظر برسد، اما در عوض هواپیمایی امارات با میهمانان قسمت فرست کلاس خود مانند پادشاهان رفتار می کند. یکی دیگر از برتری های مسافران فرست کلاس، اجازه پیاده شدن از هواپیما پیش از سایر مسافران پرواز است.

منبع: businessinsider




نظرها

  • 1 1

    سلام دسترسی برای خرید راحت نیست من خرید ریالی و مناسب با قیمت نازل نیاز دارم.

    • 0 0

      سلام مرتضی جان، در حال حاضر سایت توریستگاه بلیط هواپیما را به صورت جداگانه نمی فروشد. اما ان شالاه در آینده نزدیک فروش بلیط با قیمت نازل هم اضافه خواهد شد

  • 1 0

    عالی و بی نظیر بود...سپاس

    • 0 0

      سلام، ممنون. خواهش می کنم

  • 4 0

    بسيار رومانتيك اميدوارم بزودى تا زياد سنم بالا نرفته ازاين امكانات بهره مند شوم

  • 0 0

    بسيار رومانتيك اميدوارم بزودى تا زياد سنم بالا نرفته ازاين امكانات بهره مند شوم ضمنا من سفرهاى زيادى با اين پرواز به استراليا داشتم ولى متاسفانه چون گاهى فاصله بيشتر ميشده موفق به كارت طلايى نشدم لطفا محدوديت زمانى رو حذف كنيد با سپاس

    • 0 0

      سلام، ممنونم از نظرتون

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید