• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  پارک آفتاب ساری شهرستان مازندران استان ساری
  •  پارک آفتاب ساری شهرستان مازندران استان ساری
  •  پارک آفتاب ساری شهرستان مازندران استان ساری


پارک آفتاب ساری

نام مرکز دیدنی

Aftab Park

نوع مرکز دیدنی

پارک و باغ

شهرستان

ساری

ناحیه

مرکز شهر

مدت زمان بازدید

1 روز

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

مازندران، ساری، بلوار آزادی، کنار فروشگاه زنجیره ای رفاه

معرفی پارک آفتاب ساری
پارک آفتاب از مجموعه پارک های زیبا و خارق ‌العاده شهر ساری می باشد، شاید نام دیگر آن که بوستان دامادی است برای شما آشناتر باشد اما ساری نشینان اکثر اوقات از این پارک با نام آفتاب یاد می ‌کنند. این پارک در بلوار آزادی، درست کنار فروشگاه زنجیره ای رفاه قرار گرفته است.
گرچه این پارک چندان بزرگ نیست اما بسیار سرسبز بوده و همواره برای شهروندان و بازدیدکنندگان خاطرات به یاد ماندنی ای را به ارمغان آورده است، چراکه مکانی مناسب برای استراحت و تفریح گروه های مختلف سنی می‌باشد.
از جمله امکانات سرگرم کننده پارک می‌ توانیم به سینما ۷ بعدی، زمین اسکیت بازی، پیست ماشین سواری، لوازم ورزشی، زمین بازی کودکان، کافی شاپ و غیره اشاره کنیم. 
ورودی این پارک رایگان بوده و به منظور بازدید از آن ‌می توانید در طول شبانه روز هر زمان که خواستید اقدام نمایید.

جاذبه های گردشگری نزدیک
فراموش نکنید که از دیگر اماکن دیدنی نزدیک پارک آفتاب نیز دیدن کنید، بازار روز ساری در 970 متری پارک واقع شده است و مسجد حاج رضا خان و پارک ولایت هردو با 1.1 کیلومتر فاصله از پارک آفتاب از جمله این اماکن هستند. 

بهترین زمان برای بازدید
این شهر خوش آب و هوا در هر فصلی از سال ویژگی ها، تفریحات و زیبایی های خاص خودش را ارائه می دهد به همین ترتیب شما می توانید هر زمانی از سال که مایل هستید از جاذبه های آن دیدن کنید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

دیدنی های نزدیک به پارک آفتاب ساری

تفریحات نزدیک به پارک آفتاب ساری

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید