• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  باشگاه سوارکاری آراسپ ساری شهر مازندران استان ساری
  •  باشگاه سوارکاری آراسپ ساری شهر مازندران استان ساری
  •  باشگاه سوارکاری آراسپ ساری شهر مازندران استان ساری
  •  باشگاه سوارکاری آراسپ ساری شهر مازندران استان ساری
  •  باشگاه سوارکاری آراسپ ساری شهر مازندران استان ساری


باشگاه سوارکاری آراسپ ساری

نام مرکز دیدنی

Arasp Equestrian Club

نوع مرکز دیدنی

اسب سواری

شهرستان

ساری

ناحیه

اطراف شهر

مدت زمان بازدید

1 ساعت

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

آدرس

مازندران، ساری، جاده فرح آباد، سه راه پنبه چوله گهرباران، دو کیلومتر بعد از پل پنبه چوله

معرفی باشگاه سوارکاری آراسپ
باشگاه سوارکاری آراسپ به مدیریت مهندس مرادی، تنها باشگاه سوارکاری ساری است که هر دو خدمات آموزشی و تفریحی را ارائه می دهد. بنابراین اگر علاقه مند به سوارکاری در کنار مناظر طبیعی زیبا هستید، حتما از این باشگاه بازدید کنید. 
این باشگاه 3 هکتاری در میان انبوهی از درختان شمال قرار گرفته و از درون باشگاه و تمامی قسمت هایش از جمله مانژها و اصطبل ها می توان از منظره زیبایی که این درختان ایجاد کرده اند لذت برد. علاوه بر این، هر دو فضای داخل و خارج باشگاه مکان هایی بسیار مناسب برای گشت و گذار هستند. 
علاوه بر این، باشگاه دارای یک اصطبل با تمامی امکانات استاندارد نظیر نورگیر، تهویه مناسب، آبشخورهای اتوماتیک و آبخورهای سرامیکی است. این اصطبل مدرن در ابعاد 70 در 15 متر ساخته شده و دارای 60 باکس در اندازه های 4 در 3 متر می باشد. این باکس ها با یک و نیم متر دیوار و نرده طوری از یکدیگر جدا شده اند که اسب ها بتوانند به راحتی یکدیگر را ببینند. 6 باکس هم با اندازه های 6 در 4 متر به چشم می خورند که یکی از آنها به سیلمی و 5 مورد دیگر به مادیون ها اختصاص داده شده اند. زین خانه مجموعه هم با ابعاد 5.5 در 3.5 متر در همین قسمت جای گرفته است. 

امکانات باشگاه
سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه، پارکینگ، میز پینگ پونگ و آب پاش های اتوماتیک از نمونه امکاناتی هستند که برای این باشگاه در نظر گرفته شده اند. همچنین کافه نعل هم از قسمت هایی می باشد که می توانید در آن استراحت کنید. این باشگاه دارای تمامی مجوزهای جهاد کشاورزی و تربیت بدنی می باشد. 
این باشگاه دارای سه مانژ در ابعاد 60 در 40، 20 در 40 و 30 در 50 متر و یک مانژ گرد با قطر 15 و عرض 2.5 متر می باشد. تمامی این مانژها دارای زهکش و شیب مناسبند که با ماسه بادی پوشیده شده اند. 

آموزشگاه باشگاه سوارکاری آراسپ ساری
این باشگاه خدمات آموزشی به همه گروه های سنی را ارائه می دهد. هزینه این کلاس ها با توجه به مربی، رشته انتخابی و اسب ها متفاوت هستند. به علاوه در این باشگاه امکان پونی سواری و همچنین اسب های مینیاتوری نیز وجود دارد. 

جاذبه های گردشگری نزدیک
رودخانه تجن، سواحل فرح آباد، مجموعه تاریخی فرح آباد، پارک ملل ساری و تالاب حمید آباد از جاذبه های بسیار دیدنی اطراف این باشگاه هستند که بازدید از آنها هم لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. 

بهترین زمان برای بازدید
از نظر مساعد بودن شرایط آب و هوا فصل بهار بهترین گزینه برای بازدید از این باشگاه می باشد. به علاوه این فصل اوج زیبایی و شکوفایی طبیعت نیز می باشد. بنابراین زمان مناسبی برای وقت گذرانی و گشت و گذار در طبیعت هم خواهید داشت. البته همیشه می توانید قبل از رفتن به باشگاه تماس بگیرید و از شرایط آن مطلع شوید. 


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به باشگاه سوارکاری آراسپ ساری

دیدنی های نزدیک به باشگاه سوارکاری آراسپ ساری

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید