• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری
  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری
  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری
  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری
  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری
  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری
  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری
  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری
  •  جاده ساری - کیاسر شهرستان مازندران استان ساری


جاده ساری - کیاسر

نام مرکز دیدنی

Sari-Kiasar Road

نوع مرکز دیدنی

سایر مکان های دیدنی

شهرستان

ساری

مدت زمان بازدید

1 الی 2 ساعت

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

مازندران، ساری، جاده ساری به کیاسر

معرفی جاده ساری - کیاسر
حتما شما هم شنیده اید که سفر، تنها رسیدن به مقصدی که قصد رفتن به آن را دارید نیست و مسیر رسیدن به آن، خود بخش مهمی از هر سفر است. این موضوع به ویژه وقتی در حال سفر به مناطق شمالی کشور هستید بیشتر نمایان می شود و جاده های میان شهرهای شمالی کشور خود بخش مهمی از جاذبه هایی است که هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت این شهرها می کشاند. یکی از زیباترین مسیرهایی که شما را به دل شگفتی های این منطقه می برد، جاده ساری - کیاسر است. 
جاده مرگ یا همان جاده ساری کیاسر، به عنوان طولانی ترین جاده جنگلی ایران، بر خلاف لقبی که به آن داده شده، جاده ای است پر از حس و حال خوب و خاطرات فراموش نشدنی. زیبایی های این جاده در هر فصلی رنگ و بوی خاص خودش را دارد. 
حتی نبود امکانات آنچنانی و نداشتن علایم راهنمایی رانندگی کنار جاده ای و غیر استاندارد بودن جاده هم، خود بخشی از هیجان سفر در این جاده است. با این حال اگر دوست ندارید اتفاق وحشتناکی برای خودتان و دیگران بیافتد بهتر است که با احتیاط کامل پیچ های دیدنی این جاده را پشت سر بگذارید و از مناظر جنگلی و درختان انبوه کنار جاده نهایت لذت را ببرید. 
علاوه بر این، اگر دوست داشته باشید می توانید در مکانی مناسب توقف کنید و در میان این جنگل های زیبا قدم بزنید و فرصت تماشای مناظر پنهان از جاده را از دست ندهید. پس از عبور از این جاده زیبا، به شهر کیاسر می رسید که خود دارای جاذبه های طبیعی بسیار است.

درباره کیاسر
کیاسر شهری سرسبز و بسیار زیباست در فاصله 70 کیلومتری ساری واقع شده است. این شهر در میان کوه های بسیار و درون یک دره قرار گرفته و تنها از سمت شمال غربی به کوهستان منتهی نمی شود که به جای آن یک دشت خیره کننده را می توانید مشاهده کنید. 
این شهر به قدری جاذبه های دیدنی دارد که قطعا از تصمیم خود برای سفر به آن خوشحال خواهید شد. پارک ملی کیاسر که دارای مجموعه ای فوق العاده از جاذبه های طبیعی نظیر رودخانه تجن، جنگل کیاسر، رود کاردی کلا و گونه های جانوری مختلفی مثل خرس قهوه ای، گربه جنگلی و شوکا می باشد، یکی از بهترین جاذبه های این منطقه است. 
دریاچه الندان و درختان و پوشش گیاهی اطراف آن هم در فاصله نه چندان دوری قرار گرفته اند. کوه آچو، آبشار نوک پشت، آبشار بندگاه، شاهدژ، روستای اروست و روستای مالخواست هم چند نمونه دیگر از این جاذبه های دیدنی هستند که بازدید از آنها هم بی شک لذت بخش خواهد بود. 

بهترین زمان برای بازدید از جاده ساری کیاسر
آب و هوای این منطقه باعث شده که طبیعت آن در هر یک از فصل ها زیبایی های خاص خود را داشته باشد. سرسبزی و طراوت مناظر اطراف جاده در بهار آنقدر زیبا است که خستگی سفر در جاده را احساس نخواهید کرد. با احتیاط در رانندگی و رعایت اصول ایمنی، می توانید از رانندگی در این جاده در هر زمان از روز و سال لذت ببرید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

دیدنی های نزدیک به جاده ساری - کیاسر

تفریحات نزدیک به جاده ساری - کیاسر

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید