• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  کتابخانه آزادگان ساری شهرستان مازندران استان ساری
  •  کتابخانه آزادگان ساری شهرستان مازندران استان ساری
  •  کتابخانه آزادگان ساری شهرستان مازندران استان ساری
  •  کتابخانه آزادگان ساری شهرستان مازندران استان ساری


کتابخانه آزادگان ساری

نام مرکز دیدنی

Azadegan Library

نوع مرکز دیدنی

سایر مکان های دیدنی

شهرستان

ساری

ناحیه

مرکز شهر

مدت زمان بازدید

نیم ساعت

ساعت بازدید

همه روزه از ساعت 8:00 صبح الی 22:00, روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 8:00 صبح الی 19:00

آدرس

مازندران، ساری، محله پانزده خرداد ساری، خیابان پیوندی، خیابان پیوندی ششم، خیابان پنجم، بوستان آزادگان، کتابخانه عمومی آزادگان

معرفی کتابخانه آزادگان ساری
شهر ساری علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی بی شمار، مکان های فرهنگی بسیاری را نیز درون خود جای داده است. از جمله این مکان ها، کتابخانه های این شهر هستند که علاقه مندان به مطالعه را به سوی خود جذب می کنند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر در زمینه خاصی نیاز به منابع داشتید، حتما از کتابخانه آزادگان ساری و گنجینه 60 هزار نسخه  ای آن بازدید کنید.
ساخت این کتابخانه سه طبقه در سال 1373 در پارک آزادگان و در زمینی به وسعت 2200 مترمربع آغاز شد که توسط شهرداری وقت اهدا شده بود. کتابخانه آزادگان در سال 1375 با تکمیل شدن ساختمان، تجهیزات و منابع کتابخانه توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، فعالیت خود را شروع کرد. کتابخانه آزادگان از اسفند ماه سال 1391 در هر سه شیفت صبح، عصر و شب فعالیت خود را ادامه داده است. این بزرگترین کتابخانه عمومی در شهر ساری است. 

کتابخانه های دیگر شهر ساری
از دیگر کتابخانه های موجود در ساری می توان به کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی واقع در خیابان جمهوری، کتابخانه عمومی شهید سید مجتبی علمدار واقع در بلوار کشاورز، کتابخانه عمومی اهل بیت واقع در میدان شهدا، کتابخانه عمومی حضرت ولی عصر واقع در شهر کیاسر و کتابخانه عمومی زنده یاد فتاح مهدوی واقع در شهر فریم اشاره کرد. 

جاذبه های گردشگری نزدیک
مسجد جامع ساری، پارک تجن، بوستان ملل، پارک ملت ساری و بوستان قائم از جاذبه های بسیار جذاب و دیدنی اطراف این کتابخانه هستند که بازدید از آنها نیز خالی از لطف نخواهد بود. 
میدان ساعت، پارک جنگلی شهید زارع، ساحل فرح آباد و تالاب حمید آباد نیز از دیگر مکان های دیدنی شهر هستند که به دلیل نزدیکی به این کتابخانه بازدید از آنها آسان خواهد بود. 

بهترین زمان برای بازدید
آب و هوای دلنشین شمال کشور باعث شده تا گردشگران بتوانند هر زمان که اراده کنند به این منطقه شگفت انگیز سفر کرده و از امکانات بی شمار آن لذت ببرند. بنابراین شما می توانید در هر زمان از سال به کتابخانه آزادگان در ساری بیایید و از بازدید از این دریای گرانبهای کتاب، در کنار دریای زیبای خزر لذت ببرید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

دیدنی های نزدیک به کتابخانه آزادگان ساری

تفریحات نزدیک به کتابخانه آزادگان ساری

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید