• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان شهر تهران استان تهران


مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان

نام مرکز دیدنی

Arikeh Iranian Shopping Centre

نوع مرکز دیدنی

سایر سرگرمی ها

استان

شهرستان

تهران

منطقه

شهرک غرب و سعادت آباد

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

1 الی 2 ساعت

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 9:00 الی 23:00

آدرس

تهران، شهرک غرب، بلوار اصلی شهید فرحزادی، نبش خیابان شهید حافظی

مرکز تجاری، ورزشی و فرهنگی اریکه در هشت طبقه در زمینی به مساحت 20 هکتار در شهرک غرب تهران در سال 1379 افتتاح شد. این مجموعه با نمای کامپوزیت پنل آلومینیوم با رنگ نقره ای مات مقاوم در برابر زلزله هایی با 7.5 ریشتر می باشد که به دست توانای مهندسین کشورمان طراحی و اجرا گردیده است. دو طبقه زیرین مجموعه پارکینگ و بقیه طبقات به واحدهای تجاری، استخر بانوان و آقایان، بیلیارد، بولینگ، کیوبولینگ، سالن های کنسرت و سینما، استودیو ضبط صوت و تصویر، فودکورت، رستوران، زمین بازی کودکان می باشد.

سالن کنسرت مرکز تجاری، فرهنگی و ورزشی اریکه 
سالن کنسرت در طبقه اول مرکز تجاری اریکه با ظرفیت 806 صندلی در مساحتی به وسط 1400 مترمربع بنا شده است. بخشی از سن به صورت متحرک می باشد و امکان برگزاری سایر برنامه ها در این سالن مانند همایش ها، سمینارها و نشست ها در آن وجود دارد. از امکانات دیگر این سالن می توان به اتاق گریم اختصاصی خانم ها و آقایان، اتاق صدا، اتاق مانیتورینگ، اتاق تصویربرداری و سالن تشریفات یا وی آی پی نام برد. سیستم میکسر 52 کاناله دارای ورودی برای تنظیم صدای سالن و صدای صحنه می باشد و بلندگوهای استفاده شده در این سالن امکان پخش یکنواخت صدا را در همه جای سالن فراهم آورده است. سیستم صوتی به گونه ای است که قابلیت ضبط 48 ترک مجزا را به هنگام پخش موسیقی طور همزمان دارد در حالیکه امکان تغییر بعد از ضبط و تصحیح صدا بدون نیاز به حضور در استودیو هم در آن پیش بینی شده است. 

استودیو و مونیتورینگ
در طبقه همکف مرکز تجاری اریکه دقیقا زیر سالن کنسرت یک مرکز ضبط و پخش صدا و تصویر وجود دارد و این امکان برای شرکت کنندگان در کنسرت وجود دارد که فیلم کنسرتی را که در آن شرکت می کنند در هنگام خروج دریافت نمایند.

امکانات ورزشی مرکز تجاری، ورزشی و فرهنگی اریکه 
سالن های بولینگ، کیو بولینگ و بیلیارد در کنار دو استخر بانوان و آقایان امکانات ورزشی این مرکز را تشکیل می دهند. بخش ورزشی مرکز تجاری اریکه دارای 12 لاین بولینگ پیشرفته مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد که امکان برگزاری مسابقات جهانی نیز در آن وجود دارد. سالن بیلیارد خانوادگی در کنار سایر سالن های بیلیارد و اسنوکر با رختکن مجزا نیز این بخش ورزشی اریکه را جذاب تر نموده است. از امکانات استخرهای این مجموعه به کافی شاپ، فضای سبز، فوریت های پزشکی، نمازخانه،  سالن های بدنسازی 1500 متر مربعی با دستگاههای الپتکال، تردمیل، دوچرخه ثابت و غیره، آموزش  تی آر ایکس ورزشی برای قوی کردن عضلات، کلاس شنا به صورت عمومی، خصوصی و نیمه خصوصی، حمام سنتی و ماساژ، آرایشگاه در استخر بانوان، کلاس های حرکات موزون برای بانوان می توان نام برد.

پردیس سینمایی اریکه 
در مجتمع فرهنگی-تفریحی- ورزشی اریکه واقع در شهرک غرب تهران یک پردیس سینمایی در سه طبقه همکف، اول و دوم وجود دارد که از سه سالن شامل سالن 1 با ظرفیت 155 نفر، سالن 2 با ظرفیت 163 نفر و سالن 3 با ظرفیت 166 نفر تشکیل شده است. علاقمندان تئاتر نیز می توانند با مراجعه به وبسایت این پردیس سینمایی از تئاترهای روی صحنه در این پردیس مطلع شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد امکانات مجموعه فرهنگی-تجاری- ورزشی اریکه به صفحه این مجموعه مراجعه فرمایید. 

رستوران و کافی شاپ
رستوران ملل
این رستوران در برگیرنده 10 رستوران به ابعاد 70 مترمربع می باشد که هر کدام غذایی اختصاصی را سرو می کنند. رستوران ملل از 8 رستوران که غذای هشت ملیت مختلف را سرو می نمایند و یک رستوران غذاهای سالم و رژیمی و یک رستوران ویژه غذاهای دریایی تشکیل شده است. داخل رستوران ملل یک آبنمای زیبا و یک شهربازی برای کودکان با انواع بازی های کامپیوتری نیز طراحی شده است.

کافی شاپ هنرمندان و ورزشکاران
در این کافی شاپ که دارای فضایی کاملا مدرن با یک آکواریوم با ماهی های زینتی است در هر روز هفته یکی از هنرمندان یا ورزشکاران با مردم دیدار می کنند و این امکان را برای مردم فراهم می آورند که با هنرمند محبوبشان دیدار داشته باشند و عکس یادگاری بگیرند.

سفره خانه
سفره خانه اریکه یکی از کامل ترین سفره خانه های ایران است که در آن غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود. مساحت این سفره خانه 1،200 متر با ظرفیت 500 نفر می باشد. فضای سنتی این سفره خانه و سقف های گنبدی مسی کاری شده و کاهگلی به همراه آبشار و آبنماهای مصنوعی فضای آرامش بخشی را به این سفره خانه داده است. 

دسترسی 
وسیله نقلیه شخصی: مرکز تجاری-ورزشی-تفریحی اریکه در شهرک غرب در بلوار فرحزادی نبش خیابان حافظی (ارغوان) واقع شده است.
مترو: با خط 7 مترو تهران می توانید در ایستگاه میدان صنعت از قطار پیاده شوید. با تاکسی حدود 15 دقیقه بعد به مرکز خرید اریکه ایرانیان می رسید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان

دیدنی های نزدیک به مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید