• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  آبشار خفر شهرستان اصفهان استان سمیرم
  •  آبشار خفر شهرستان اصفهان استان سمیرم
  •  آبشار خفر شهرستان اصفهان استان سمیرم


آبشار خفر

نام مرکز دیدنی

Khafar Waterfall

نوع مرکز دیدنی

دریاچه و آبشار

استان

شهرستان

سمیرم

ناحیه

اطراف شهر

مدت زمان بازدید

نصف روز

ساعت بازدید

تمامی روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

استان اصفهان، ضلع جنوبی شهر سمیرم، 5 کیلومتری روستای خفر

معرفی آبشار خفر
سمیرم از شهرهای دیدنی استان اصفهان است که با دارا بودن مکان گردشگری طبیعی و تاریخی، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. آبشار خفر با 30 متر طول، یکی از آبشارهای این شهر است و با قامت بلند خود طبیعتی شگفت انگیز را به وجود آورده است.
اگر در کنار آب و آبشار رفته باشید حتما تجربه هوایی بسیار مطبوع و خنک را در کنار آنها داشته اید. آبشار خفر نیز فضایی دلنشین با هوایی خوش را به مهمانانش هدیه می دهد. تنها کافی است کمی در کنار صخره های آن بنشینید و در کنار لذت بردن از چای آتیشی، از پاشش قطره های پودری آب بر روی پوستتان میز لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید
از آنجایی که آبشار خفر و طبیعت آن از خرد اقلیم خنک و مرطوبی برخوردار است لذا پیشنهاد می کنیم اگر در روزهای گرم سال به دنبال تفرجگاه زیبایی هستید به سمت آبشار خفر بیایید و لحظات بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید.
اما طبیعت دلنشین آبشار خفر در سایر روزهای سال نیز جلوه ای منحصر به فرد را به خود گرفته و پیوسته  عاشقان طبیعت و عکاسی را به سمت خود جذب می کند.

مکان های گردشگری اطراف آبشار خفر
آبشار خفر در روستای خفر و دامنه های دنا قرار گرفته است از این رو تنها کافی است قدم در میان این دشت بگزارید تا چشمه های فصلی شگفت انگیز آن شما را جذب خود کند. رودخانه هایی فصلی نیز دیگر جاذبه این منطقه هستند و از یخچال های طبیعت چشم نواز دنا سر چشمه می گیرند و همچون رگ هایی سبب با طراوت ماندن طبیعت اطراف خود شده اند.
غار کیخسرو، غار یخی ، تنگه دناآسا و چشمه سید محمد نیز از دیگر جاذبه های طبیعی اطراف آبشار خفر هستند و می توانند یک گردش نیم روزه را تکمیل کنند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

دیدنی های نزدیک به آبشار خفر

تفریحات نزدیک به آبشار خفر

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید