• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  آبشار پشندگان شهرستان اصفهان استان فریدون شهر
  •  آبشار پشندگان شهرستان اصفهان استان فریدون شهر
  •  آبشار پشندگان شهرستان اصفهان استان فریدون شهر
  •  آبشار پشندگان شهرستان اصفهان استان فریدون شهر
  •  آبشار پشندگان شهرستان اصفهان استان فریدون شهر


آبشار پشندگان

نام مرکز دیدنی

Pashandegan waterfall

نوع مرکز دیدنی

دریاچه و آبشار

استان

شهرستان

فریدون شهر

ناحیه

اطراف شهر

مدت زمان بازدید

نصف روز

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

اصفهان، شهر فریدون شهر، روستای پشندگان، آبشار پشندگان

معرفی آبشار پشندگان
صخره های پوشیده از درخت، صدای دلنشین پرندگان و جریان آب های خروشان از میان سنگ ها همان چیزی است که در کنار آبشار پشندگان می توان نظاره گر باشید. این آبشار بلند قامت با ارتفاعی 45 متری، از مناطق گردشگری استان زیبای اصفهان است. پس از عبور در میان کوه های فریدون شهر و درختان، صدای جریان آب به گوش می رسد و در نهایت با آبشاری بیرون زده از میان صخره های سنگی روبه رو خواهید شد.
درختان بلوط، سیب، گردو، زالزالک و بنه به دامان کوه های اطراف آبشار پشندگان جان بخشیده اند و انواع پرندگان با آوازهایشان صحنه ای دیدنی را به نمایش گذاشته اند.
هوای معتدل این منطقه در فصل تابستان، پشندگان را به یکی از بهترین تفرجگاه های اصفهان در این فصل تبدیل کرده است. زمانی که به آبشار رسیدید مدتی را با چشم های بسته در کنار آن سپری کنید، بی شک صدای برخورد آب با سنگ ها یکی از زیباترین موسیقی های طبیعت است که تا به حال خواهید شنیده. در کنار تجربه این حس، پخش شدن قطرات آب در هوا را و برخورد آن بر روی صورتتان می تواند تجربه ای ناب و به یاد ماندنی از تفریح نیمروزه در پشندگان را برایتان رقم بزند.
اگر آب این آبشار را دنبال کنید به رودخانه نشات گرفته از آن خواهید رسید که می توان نهار و عصرانه دلچسبی را در کنار این نعمت الهی تجربه کرد. طبیعت های چشم نوازی آبشار پشندگان را در بر گرفته اند. یکی از این ییلاق ها جنگل های پشت کوه است و در واقع این آبشار نیز در منطقه پشت کوه دوم قرار دارد. جنگل های این منطقه به دلیل قرارگیری در نزدیکی پشندگان، گشت و گذاری لذت بخش را در دامان طبیعت اصفهان برایتان به ارمغان می آورد.

بهترین زمان سفر به آبشار پشندگان
آبشار پشندگان به دلیل قرار گیری در دامنه های زاگرس و کوهستانی بودن اطراف خود، از آب و هوایی معتدل و خنک برخوردار بوده و به همین دلیل نیمه نخست سال بهترین زمان برای گشت و گذار در آن است. با این حال پاییز و زمستان نیز هر کدام چهره ای متفاوت و زیبا را به پشندگان می بخشند که بازدید از آنها تجربه متفاوت خواهد بود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

دیدنی های نزدیک به آبشار پشندگان

تفریحات نزدیک به آبشار پشندگان

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید