• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران
  •  بام لند چیتگر شهر تهران استان تهران


بام لند چیتگر

نام مرکز دیدنی

Bamland Shopping Mall

نوع مرکز دیدنی

سایر سرگرمی ها

استان

شهرستان

تهران

منطقه

چیتگر

ناحیه

غرب شهر

مدت زمان بازدید

2 الی 4 ساعت

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 8:00 صبح الی 23:00

نرخ قیمت ورودی

رایگان

وب سایت

آدرس

تهران، اتوبان همت، دریاچه چیتگر، میدان موج، بلوار موج

امروزه مراکز خرید، تفریحی و شکم گردی در کنار هم قرار می گیرند و همه اعضای یک خانواده از تمام سنین می توانند مطابق سلیقه اشان با یکدیگر به تفریح بپردازنند. یکی از این مراکز خرید بام لند چیتگر است که مشرف به دریاچه چیتگر می باشد. این مجموعه در کنار شهربازی قرار گرفته و با داشتن رستوران ها و کافه های زیاد یک روز به یاد ماندنی را برای خانواده ها رقم می زند. شاید آقایان به ماهی گیری علاقه مند باشند و خانم ها به پیاده روی و خرید کردن و بچه ها به بازی در شهربازی یا سقوط آزاد از ارتفاع بر روی تشک تمایل داشته باشند، همه این ها در مرکز خرید بام لند و دریاچه چیتگر ممکن است. مرکز خرید بام لند به شکل خطی در 12 ساختمان دو طبقه با ترکیب معماری مدرن و سنتی ایران در زمینی به مساحت 6 هکتار ساخته شده است. ستون هایش مانند ستون های سنگی تخت جمشید است و ساختمان هایش مانند باد گیرهای استان کویری یزد می باشد. 30،000 مترمربع واحدهای تجاری با وسعت 250 متر تا 650 متر با برندهای متفاوت در صنعت مد و فشن، طلا و جواهر، لوازم ورزشی، مبلمان اداری و منزل و لوازم الکترونیک و آرایشی بهداشتی محصولات خود را به مشتریان ارائه می نمایند. علاوه بر همه این امکانات، پارکینگی با ظرفیت 900 خودرو و نمازخانه و دستگاههای خودپرداز از دیگر امکانات این مجموعه می باشند. جنگل های چیتگر نیز نقش سیستم تصفیه هوای طبیعی را بازی می کنند و تفریح در محیطی سالم و به دور از آلودگی هوا و صوت و ترافیک تهران را برای شما امکان پذیر می سازند.

چیدمان مرکز خرید بام لند چیتگر
آمفی تئاتر روباز 
در انتهای بام لند از سمت چپ آمفی تئاتری وجود دارد که سبک آمفی تئاترهای درباری خانه باغ های بزرگ در دهه 1350 می باشد. با امکان برگزاری انواع نمایش های روی صحنه، ارکستر های خیابانی و نقد فیلم، محل برگزاری کارگاههای یک روزه داستان نویسی، شعر، قصه و تمام نمایش های خیابانی 
می باشد. 

سقوط آزاد بتمن کلاب
در این تفریح نوظهور که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده شما از ارتفاع روی یک تشک می پرید. با این کار آدرنالین خونتان حسابی بالا می رود و اگر در بدترین حالت روحی هم باشید به وجد خواهید آمد. در بلوک A بام لند می توانید به بتمن کلاب بروید و یک بلیط تهیه کنید. دفعه اول به صورت آزمایشی از یک ارتفاع کوتاهتر خواهید پرید و دفعه دوم می توانید پرش را از ارتفاع بلندتری انجام دهید. شاید بد نباشد کسانی که از زندگی کاملا نا امید شده اند و قصد خودکشی دارد از این ورزش استفاده کنند تا دوباره انگیزه کافی برای زندگی را به دست بیاورند.

واقعیت مجازی زاویه
در واقعیت مجازی زاویه شما می توانید انواع بازی های کامپیوتری در کنار بازی های واقعیت مجازی که این روزها بازارش داغ می باشد و انواع مختلفی نیز دارند تجربه کنید. علی الخصوص که در این مجموعه کافی شاپی نیز وجود دارد که می توانید بعد از یک بازی مهیج خودتان را حسابی تحویل بگیرید و مهمان کافه زاویه شوید.

 پاتیناژ بام لند
در سالهای اخیر به اسکی روی یخ یا پاتیناژ توجه بیشتری نشان داده شده است. این ورزش که از بعد از انقلاب به فراموشی سپرده شده بود دوباره احیا شده و چند مرکز ورزشی و خرید در تهران مجددا سالن های پاتیناژ را فعال کرده اند. در بام لند چیتگر هم شما می توانید با پرداخت بهای بلیط برای نیم ساعت چه به صورت حرفه ای چه غیر حرفه ای اسکی روی یخ را تجربه فرمایید. نحوه پاتیناژ به شما آموزش داده می شود و شما می توانید به تمرین و تفریح در سالن سرد پاتیناژ بپردازید که در تابستان تجربه هوای سرد خالی از لطف نیست.

فوتبال انسانی بام لند
حتما تا الان فوتبال دستی بازی کرده اید و با چرخاندن دسته های بازی و عقب و جلو کردنشان بازیکنان پلاستیکی فوتبال را تحت کنترل خود درآورده اید. در فوتبال انسانی این خود شما هستید که نقش آدمک ها را بازی می کنید و در سه ردیف دستهایتان را به میله می گیرید و توپ را با پاهایتان کنترل می کنید و سعی در زدن گل می کنید. گل زدن در این بازی بسیار سخت است چون شما نمی توانید از جاییتان حرکت کنید و خودتان را به دروازه حریف نزدیک نمایید. این بازی بسیار مهیج و خنده دار است و به صورت مختلط هم می توانید فوتبال انسانی را بازی کنید.

فوتبال حبابی بام لند
فوتبال حبابی تفریحی خنده دار و مهیج محسوب می گردد که با پوشیدن لباس های حبابی انجام می شود و بعد از برخورد به حریف برای گرفتن توپ یا در حین دویدن بازیکنان معمولا به زمین می افتند که باعث خنده و شادی خود و همبازیانشان می شود.

کیدز گاردن 
معمولا کودکان خرید کردن را دوست ندارند و در مراجعه به مراکز خرید بعد از ساعتی پاساژ گردی خسته می شوند اما اگر بدانند قرار است به شهربازی بروند اوضاع فرق می کند. در شهربازی کیدز گاردن بازی هایی مناسب کودکان 2 تا 5 ساله در نظر گرفته شده که البته کمی گران است.

ساحل شنی پرشین
همیشه ماسه بازی جز بازی های مورد علاقه کودکان بوده است. معمولا بچه های دهه 60 برای ماسه بازی باید تا شمال می رفتند تا می توانستند قلعه های ماسه ای خودشان را بنا کنند، اما اینک در وسط تهران کودکانمان می توانند در محیطی امن بدون وجود هیچ جانور و خطر غرق شدن در دریا به ساختن آثار هنری خودشان بپردازند و حسابی از ماسه بازی لذت ببرند و بعد هم دست و پایشان را در محیطی امن نه در آب کثیف دریا بشویند. ساحل شنی پرشین در مرکز خرید بام لند در مساحتی بالغ بر 300 متر مربع این امکان را برای کودکان فراهم آورده است.

قایق سواری دریاچه چیتگر
در دریاچه چیتگر دو اسکله قایق سواری وجود دارد. اگر دوست دارید نیم ساعتی را روی آب به صحبت و گفتگو بپردازید قایق های پدالی بهترین گزینه است اما اگر دوست دارید که فقط یک دور مهیج با قایق موتوری دور دریاچه چیتگر بزنید باید بلیط قایق موتوری را تهیه فرمایید. هم قایق های پدالی 2 نفره و 4 نفره اند و هم قایق های موتوری ظرفیتشان 4 نفر بیشتر نمی باشد.

کلوپ ماهیگیری تهران
خیلی ها به ماهیگیری هم علاقه و هم اعتیاد دارند و باید از هر کجا که هستند خودشان را به سد یا رودخانه های بیرون شهر برسانند تا ماهی بگیرند و از این کار بسیار لذت می برنند. در دریاچه چیتگر یک  کلوپ ماهیگیری برپا شده که بسیار لوکس است و 32 جایگاه تمیز برای ماهیگیران تعبیه شده. تمام لوازم مورد نیاز ماهیگیری در فروشگاهی به مشتریان عرضه می شود و انواع غذاها و نوشیدنی ها به صورت کترینگ در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اما ماهی های صید شده را نمی توانید با خودتان ببرید بلکه بافاصله بعد از صید باید آن ها رابه آب باز گردانید.

دوچرخه سواری و پیاده روی
دوچرخه سواری و پیاده روی دور دریاچه چیتگر هم از دیگر تفریح های نزدیک به بام لند است. البته شهربازی چیتگر هم دیگر تفریحی است که می توانید خانوادگی از آن لذت ببرید.

دسترسی به بام لند
با وسیله نقلیه شخصی: از اتوبان همت وارد بزرگراه خرازی شوید  و از خروجی کاشان جنوب مستقیم برانید تا به مرکز خرید بام لند برسید.
با مترو: با استفاده از خط 5 مترو در ایستگاه چیتگر پیاده شده و با تاکسی به خیابان هوا نیروز بروید تا به بام لند برسید.
با اتوبوس: با خط 323 میدان آزادی-شهیدباقری در ایستگاه کاشان جنوب پیاده شوید. خودتان را با چند دقیقه پیاده روی به میدان موج برسانید. وارد بلوار موج که شدید بام لند را می بینید.

نکته: بهترین زمان بازدید از بام لند چیتگر برای اجتناب از شلوغی و ازدحام اواسط هفته می باشد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به بام لند چیتگر

دیدنی های نزدیک به بام لند چیتگر

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید