• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران
  •  پارک آبی اوپارک (اپارک) شهر تهران استان تهران


پارک آبی اوپارک (اپارک)

نام مرکز دیدنی

Opark Water Park

نوع مرکز دیدنی

پارک آبی

استان

شهرستان

تهران

منطقه

چیتگر

ناحیه

غرب شهر

مدت زمان بازدید

برای آقایان روزهای یکشنبه و سه شنبه تاجمعه از ساعت 17 الی 22

ساعت بازدید

برای خانم ها روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 10 الی 16, برای آقایان روزهای یکشنبه و سه شنبه الی جمعه از ساعت 17 الی 22

نرخ قیمت ورودی

لوکس

متوسط قیمت بلیط

100،000 تومان

وب سایت

آدرس

تهران- اتوبان تهران-کرج- بعد از بزرگراه آزادگان- بلوار کوهک (شهید پوری) انتهای خیابان شمیم

اُ پارک، یک پارک آبی با 14 مورد سرگرمی آبی مهیج است که برای دو گروه بزرگسالان و خردسالان در بهار 1396 افتتاح شد. این پارک با داشتن سیستم تصفیه و میکروب زدایی آب تا 4 برابر استاندارد جهانی و آزمایشگاه کنترل کیفیت آب، فضایی کاملا بهداشتی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

سرگرمی های اُ پارک
1. رودخانه خروشان: اگر دوست دارید مدتی را روی آب شناور باشید و هیجان تیوب سواری روی آبهای آزاد را تجربه کنید، رودخانه خروشان بهترین گزینه است.
2. استخر موج: استخر موج مناسب برای همه گروههای سنی از نوجوانان 12 ساله تا شهروندان ارشد می باشد که با موج های نیم متری ساعاتی هیجان انگیز را برای علاقمندان به آب فراهم می آورد. هر چه که در استخر جلوتر بروید شدت و ارتفاع موج ها بیشتر است و بر هیجان آن افزوده
 می شود.
3. سرسره تونلی: این سرسره، طولانی ترین و مهیج ترین سرسره سرپوشیده تمام پارک های آبی کشور است. که دقایقی هیجان انگیز را برای گردشگران به ارمغان می آورد.
4. سقوط آزاد اَبَر شیب: وقتی از بیرون این سرسره را مشاهده می کنید فکر می کنید مانند بقیه سرسره های پارک است اما وقتی سوار آن شدید بعد از 2 ثانیه که از سطح سرسره کنده شده و شیب عمودی سرسره را حس کردید تازه می فهمید سقوط آزاد چه لذتی می تواند داشته باشد و بعد از 7 ثانیه با سرعتی مهار ناشدنی خود را در کف سرسره می یابید. شاید به جرات بتوان گفت یکی از مهیج ترین بخش بازی های پارک سقوط آزاد از ابر شیب است.
5. رالی شیب: یک سرسره 6 تایی است که 6 نفر همزمان می توانند با سینه روی آن خوابیده و به سرعت به سمت استخر پر از آب شیرجه بزنند. هر چه وزنتان کمتر باشد سرعتتان بیشتر خواهد بود و برنده شدن در این رالی برایتان راحت تر است.
6. سرسره گردالوپ: اگر عاشق سرخوردن در پیچ های تند و غیر قابل پیش بینی هستند سرسره گردالوپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
7. سرسره ابیس: قسمت مهیج این سرسره این است که بعد از طی یک سرسره پیچ در پیچ به ناگاه خود را در میانه یک دهانه 18.5 متری حس می کنید که به شدت در آن تاب خورده و به بیرون پرتاب می شوید. این سرسره بیشترین طرفدار را در پارک با صف های طولانی دارد.
8. سقوط آزاد آکوالوپ: اگر عاشق ترشح آدرنالین و سقوط آزاد و چرخش 360 درجه ای در سرسره هستید این سقوط آزاد آکوالوپ به شما توصیه می شود به شرط آنکه بیماری قلبی عروقی نداشته باشید.
9. سرسره بومرنگ: اگر عاشق وایت واتر رفتینگ هستید و دوست دارین در گروههای سه چهار نفری روی آب های خروشان با قایق بادی جولان دهید این سرسره بهترین گزینه برای شما خواهد بود و می توانید از کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید.
10. سرسره رو باز اُپیچ: اگر دوست دارید در فضای باز باتماشای مناظر بیرون سرسره سواری کنید می توانید سرسره روباز اُپیچ را امتحان نمایید.
11. سرسره اورنگ: یکی دیگر از بازی های مفرح پارک سرسره جذاب اورنگ است که برای همه افراد بالای 12 سال مناسب می باشد.
12. جزیره الوپیا: برای تامین امنیت کودکان و نوجوانان تا رده 16 سال این جزیره با امکانات کاملا ایمن، فضایی مفرح را برای این گروههای سنی فراهم آورده تا والدین و سرپرستان بتوانند در کمال آرامش در بخش بزرگسال پارک به تفریح و سرگرمی بپردازند.
13. سرسره گوگولیا: این سرسره مناسب کودکان زیر 6 سال است که دوست دارند به همراه والدینشان سوار سرسره شوند.
14. جکوزی: به جز افرادی که زیر 15 سال هستند و بیماران فشار خونی و قلبی عروقی می توانند از گرمای آرامش بخش جکوزی بعد از یک روز کامل بازی و سرگرمی در اُپارک لذت ببرند. حواستان باشد که کلاه مخصوص شنای خود را قبل از وارد شدن به جکوزی بردارید تا خدای ناکرده سلامتتان به خطر نیفتد.

امکانات پارک آبی:
3000 کمد لباس، کافی شاپ، رستوران، فودکورت، سالاد و ساندویچ بار، نمازخانه، اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، کمک های اولیه، فرار اضطراری.

مقررات اوپارک:
1. استفاده از مایو در پارک الزامی است. برای بانوان استفاده از مایوهای دوتکه ممنوع می باشد.
2. همراهی کردن کودکان زیر 12 سال توسط افراد بالای 18 سال در سرسره های بخش بزرگسالان الزامی است.
3. قبل از ورود به بخش بازی های پارک کلیه اشیاء قیمتی و موبایل باید تحویل قسمت امانات داده شود.
4. برای پرداخت بهای بلیط کودکان، کودک باید قدی زیر 110 سانتی متر داشته باشد. 
5. استفاده از هر گونه لنز و عینک در محیط پارک ممنوع است.
6. هر گونه عکاسی و فیلمبرداری در محیط پارک ممنوع است.
7. از ورود افرادی که هر گونه مواد الکلی یا توهم زا استفاده کرده اند ممانعت به عمل خواهد آمد.
8. در صورت زیر پا گذاشتن مقررات مجموعه، با فرد خاطی یا خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

دسترسی به مجموعه:
اگر مایلید با وسایل نقلیه عمومی همگانی خود را به پارک آبی اُ پارک برسانید مترو بهترین گزینه است. با استفاده از خط ۵ متروی تهران (خط تهران-کرج) و دو ایستگاه آن به نام‌های ایران‌خودرو و چیتگر نیز می‌توان خود را به این پارک آبی رساند. ایستگاه مترو چیتگر مقابل درب شماره ۱ و ایستگاه مترو  ایران‌خودرو مقابل درب‌های ۵ و ۷ پارک آبی اُ پارک تهران قرار دارد.

نکته: بلیط ورودی خردسالان به پارک آبی مبلغ 60،000 تومان می باشد. در ضمن به مبالغ بلیط ورودی 9 درصد ارزش افزوده اضافه می گردد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به پارک آبی اوپارک (اپارک)

دیدنی های نزدیک به پارک آبی اوپارک (اپارک)

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید