• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل کاسپین
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • بوفه سلف سرویس رستوران هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل کاسپین


نام لاتین هتل

Caspian Hotel

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994773206520

وب سایت

آدرس

Rihard Zorge Street 8, AZ1000 Baku, Azerbaijan

فاصله تا مرکز شهر

1.4 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه

19 کیلومتر


هتل سه ستاره کاسپین در خیابانی به نام ریهارد زورج که در بخش مرکزی شهر باکو واقع شده قرار گرفته است. میهمانان گردشگری که این مجموعه را برای گذراندن یک سفر سیاحتی و تفریحی انتخاب می کنند به راحتی و با طی کردن مسافت های چند دقیقه ای می توانند به بسیاری از دیدنی های پر آوازه آن دسترسی داشته باشند. پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو، کاخ شیروانشاهان، میدان فانتِین، قلعه دختر، پارک افسران، کاخ ایسماعیلیه، مسجد محمد، ایستگاه مترو نیظامی گنجوی و مسجد تازه پیر از جمله دیدنی های توریستی باکو هستند که حداکثر 2 کیلومتر با ساختمان این مجموعه مسافت دارند. از همه مهمتر دریای خزر نیز تنها چند صد متر از میهمانان مقیم در هتل کاسپین فاصله خواهد داشت. نکته مهم دیگر اینکه ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی به عنوان نزدیک ترین ایستگاه به چنین محلی، سفرهای درون شهری میهمانان گردشگر و میهمانان شاغلی که مایل هستند به نقاط دورتر دسترسی داشته باشند را آسان تر و با قیمت ارزان تری امکان پذیر می کند. علاوه بر موارد بالا ایستگاه قطار باکو نیز در فاصله یک پیاده روی 13 دقیقه ای قابل دسترس می باشد.
واحدهای اقامتی هتل کاسپین به انواع اتاق های باجت که قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند، انواع اتاق های استاندارد با گنجایش پذیرش یک، دو و الی سه میهمان بزرگسال و همینطور یک مدل جونیور سوئیت و همچنین سوئیتی بسیار شیک و وسیع تر تقسیم بندی شده اند. اتاق ها و سوئیت های این مجموعه از دکوراسیون کلاسیک بهره مند بوده و امکانات رفاهی مناسب و قابل قبولی که بروز هستند را در اختیار میهمانانشان قرار می دهند. در مورد برخی از این امکانات می بایست به وجود مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هو، بالکن های اختصاصی به همراه چشم اندازی از شهر و یا فضای باغ هتل، گاوصندوق و همچنین فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره داشت.               
رستوران داخلی این مجموعه با ارائه غذاهای وعده صبحانه به صورت بوفه، همه روزه از میهمانان و مراجعان این بخش پذیرایی می کند.
در مورد سایر خدمات قابل توجهی که در اختیار میهمانان این مجموعه قرار داده می شود می بایست به خدمات ارائه روزنامه، یک مرکز کسب و کار برای استفاده میهمانان شاغل و همچنین ارائه خدمات شاتل (حمل نقل) به اقصی نقاط شهر باکو و فرودگاه بین المللی این شهر اشاره کرد. 
همچنین فاصله ساختمان هتل کاسپین تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 19 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله خودرو در حدود 20 دقیقه به طول می انجامد.

رستوران‌ها و بارهای هتل
میهمانان هتل کاسپین هر روز از اقامت خود را می توانند با بوفه غذاهای متنوعی که به منظور پذیرایی از وعده صبحانه میهمانان تهیه و سرو می شود آغاز نمایند. قسمت بار و لابی بار هتل نیز جزو دیگر قسمت های ارائه کننده خدمات این چنین به میهمانان و مراجعان خواهد بود.



فاصله از سایر مکان ها

دریای خزر
100 متر
سوپرمارکت فرسکو
300 متر
پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
450 متر
ایستگاه مترو جعفر جبارلی
800 متر
سالن تئاتر و اپرای آذربایجان
800 متر
ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی
800 متر
ایستگاه مترو ساکهیل
1.5 کیلومتر
ایستگاه مترو خِطایی
1.5 کیلومتر
میدان فانتِین
1.8 کیلومتر
قلعه دختر
2 کیلومتر
پارک افسران (آفیسِرز)
2 کیلومتر
بازار یاشیل
2 کیلومتر
کاخ ایسماعیلیه
2.1 کیلومتر
مسجد محمد
2.2 کیلومتر
کاخ شیروانشاهان
2.2 کیلومتر
ایستگاه مترو نیظامی گنجوی
2.3 کیلومتر
مسجد تازه پیر
2.4 کیلومتر
پارک فیلارمونیک
2.4 کیلومتر
ورزشگاه توفیق بهراموف
2.4 کیلومتر
موزه فرش آذربایجان
2.5 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
2.5 کیلومتر
برج های شعله
3.1 کیلومتر
مسجد بی بی هیبت
8 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
19 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به کاسپین

دیدنی های نزدیک به کاسپین


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید