• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل امپایر باکو
  • میز پذیرش هتل امپایر باکو
  • محوطه نشیمن در لابی هتل
  • نمای رستوران هتل امپایر باکو
  • بوفه سلف سرویس رستوران هتل
  • نمای دیگر از رستوران هتل امپایر باکو
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • اتاق سینگل هتل امپایر باکو
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • نمای تخت های اتاق استاندارد تریپل
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • اتاق دلوکس تریپل هتل امپایر باکو

آشنایی باهتل امپایر باکو


نام لاتین هتل

The Empire Hotel

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994125982128

آدرس

Khaqani 89, AZ1010 Baku, Azerbaijan

فاصله تا فرودگاه

25 کیلومتر


هتل اِمپایر در فاصله یک پیاده روی 5 دقیقه ای از بلوار ساحلی باکو که در امتداد ساحل زیبای دریای خزر حضور دارد قرار گرفته است. ساختمان این مجموعه به این جهت که یکی از بخش های مرکزی شهر باکو را به خود اختصاص داده، قادر است موقعیت بسیار مناسبی را در اختیار میهمانان شاغل و میهمانان گردشگری که قصد دارند در منطقه ای که قلب تپنده شهر می باشند اقامت داشته باشند قرار بدهد. این ناحیه از شهر به واسطه احاطه شدن توسط مراکز تجاری مختلف، مراکز کسب و کار، سفارتخانه ها، مراکز دولتی و همچنین دسترسی مناسب به بخش هایی که بیشتر برای گردشگر و تفریح در باکو ایده آل هستند، از موقعیت بسیار قابل قبولی برخوردار می باشد. مکان های مهمی همچون پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو، سالن تئاتر و اپرای آذربایجان، میدان فانتِین، برج میدن، پارک افسران (آفیسِرز)، کاخ ایسماعیلیا، مسجد محمد، کاخ شیروان شاه، مسجد تازه پیر، پارک فیل هارمونی و موزه فرش آذربایجان همگی مواردی هستند که یک الی حداکثر دو کیلومتر با محل اقامت میهمانان چنین هتل چهار ستاره ای مسافت خواهند داشت. دسترسی و استفاده از متروی شهر باکو برای آن دسته از میهمانانی که مایل هستند به میزان قابل توجهی در سفرهای درون شهری خود صرفه جویی کنند نیز یکی دیگر از ویژگی های مکانی چنین هتلی می باشد. ایستگاه مترو جعفر جبارلی و ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی با فاصله حدودا 500 متری، نزدیک ترین ایستگاه های مترو به میهمانان این مجموعه هستند. در مجموع دیدنی های بخش اولد تاون یا همان قسمت تاریخی شهر با یک پیاده روی حدودا 10 دقیقه ای قابل دسترس می باشند.
واحدهای اقامتی هتل اِمپایِر شامل تعدادی اتاق از جمله اتاق های استاندارد و دلوکس با ظرفیت های مختلف می شود که همگی با دکوراسیون هایی همراه با رنگ بندی چشم نواز و با امکاناتی امروزی زیبا سازی و تکمیل شده اند. در مورد برخی از امکانات رفاهی موجود در تمامی اتاق های چنین مجموعه ای می بایست به سیستم تهویه مطبوع هوا، میز تحریر، یخچال، چشم انداز زیبا و همچنین امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره داشت.
رستوران داخلی هتل اِمپایِر همه روزه با بوفه از غذاها و همچنین ارائه منوی آلاکارت (انتخابی) از غذاهای متنوع از میهمانان و مراجعان خود پذیرایی خواهد کرد. قسمت بار هتل نیز یکی دیگر از قسمت های موجود در این بخش به حساب می رود.
در مورد برخی دیگر از امکانات رفاهی قابل توجهی که از سوی هتل اِمپایِر برای میهمانان در نظر گرفته شده می بایسته به یک آرایشگاه و سالن زیبایی، خدمات کرایه خودرو، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به سمت فرودگاه و یا دیگر نقاط شهر و همچنین ارائه خدمات تحویل و تخلیه سریع اتاق اشاره داشت.
همچنین فاصله ساختمان هتل اِمپایِر تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 25 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله خودرو در حدود 30 دقیقه به طول می انجامد.

رستوران‌ها و بارهای هتل
میهمانان هتل اِمپایِر می توانند هر روز از اقامت خود را با میل کردن وعده صبحانه در رستوران این مجموعه آغاز نمایند. همچنین این رستوران در سایر ساعات از روز با انواع غذاهای خوشمزه بین المللی، تا پایان شب از میهمانان و مراجعان خود پذیرایی می کند. آن دسته از میهمانانی که مایل هستند فقط نوشیدنی دلخواه خود را سفارش بدهند، فرصت خواهند داشت تا به قسمت بار این مجموعه سری زده و نوشیدنی های متنوعی مثل انواع نوشیدنی را نوش جان کنند.




فاصله از سایر مکان ها

پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
350 متر
سالن تئاتر و اپرای آذربایجان
450 متر
ایستگاه مترو جعفر جبارلی
500 متر
ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی
550 متر
ایستگاه مترو ساکهیل
850 متر
میدان فانتِین
1.5 کیلومتر
برج میدن
1.7 کیلومتر
پارک افسران (آفیسِرز)
1.7 کیلومتر
ایستگاه مترو خِطایی
1.8 کیلومتر
کاخ ایسماعیلیا
1.8 کیلومتر
مسجد محمد
1.9 کیلومتر
کاخ شیروان شاه
1.9 کیلومتر
ایستگاه مترو نیظامی گنجوی
2 کیلومتر
مسجد تازه پیر
2.1 کیلومتر
پارک فیل هارمونی
2.2 کیلومتر
موزه فرش آذربایجان
2.3 کیلومتر
ورزشگاه توفیق بهراموف
2.4 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
2.7 کیلومتر
برج های شعله
2.8 کیلومتر
مسجد بی بی هیبت
8 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
25 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به امپایر باکو

دیدنی های نزدیک به امپایر باکو


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید