• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  پارک ملت محمود آباد شهرستان مازندران استان محمود آباد
  •  پارک ملت محمود آباد شهرستان مازندران استان محمود آباد


پارک ملت محمود آباد

نام مرکز دیدنی

Mellat Park

نوع مرکز دیدنی

پارک و باغ

شهرستان

محمود آباد

ناحیه

مرکز شهر

مدت زمان بازدید

نصف روز

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

استان مازندران، شهرستان محمود آباد، بلوار آزادی، خیابان بسیج

معرفی پارک ملت محمود آباد
جنگل های استان مازندران از مقاصد گردشگری محبوب شمال کشور هستند که به دلیل مناظر طبیعی زیبا و آب و هوای معتدل خود شناخته شده هستند. پارک ملت محمود آباد یکی از پارک های جنگلی در شهرستان بابل این استان است که می توانید در سفر بعدی خود به این استان سرسبز از دیدن آن لذت ببرید. 
شهرستان محمود آباد نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر ایران دارای پارکی به نام ملت است. بوستان ملت یکی از پارک های ساحلی و زیبای ایران است که در ساحل دریای خزر واقع شده و زمانی که در محمود آباد هستید حتما باید از آن بازدید کنید. این پارک یکی از مناطق دیدنی و محبوب گردشگران، بویژه برای کودکان است. زمانی که در این پارک هستید می توانید از تماشای امواج دریای خزر لذت ببرید و کودکان شما هم از بازی کردن و تفریح در این پارک، تجربه ای به یاد ماندنی خواهند داشت. 
آلاچیق های زیبا، رستوران ها، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوپرمارکت و انواع وسایل بازی و تفریح، از جمله امکانات رفاهی پارک ملت هستند که علاوه بر لذت بردن از تماشای غروب و طلوع زیبای آفتاب در این پارک، می توانید از آنها نیز استفاده کنید. با توجه به اینکه این پارک بین خیابان بسیج و دریای خزر قرار گرفته، امکان دسترسی به آن بسیار آسان است و از گزینه های اصلی است که می توانید برای استراحت و تفریح آخر هفته در این شهرستان انتخاب کنید. علاوه بر این، پارک ملت تا بازار بزرگ الغدیر تنها یازده دقیقه پیاده روی فاصله دارد و می توانید به راحتی پس از استراحت به این بازار رفته و خریدهای خود را انجام دهید. 

جاذبه های گردشگری نزدیک
شهرستان محمود آباد جاذبه های فراوانی دارد و تنها به پارک ملت محدود نمی شود. از جمله مکان های دیدنی نزدیک پارک ملت محمود آباد می توان به پارک لاله، پارک طاهباز در فاصله حدود 800 متری و بازار بزرگ الغدیر که در فاصله 500 متری آن واقع شده اند اشاره کرد. 
اگر بتوانید فواصل بیشتری را طی کنید، حتی می توانید جاذبه های هیجان انگیزتری را ببنید، از جمله آب گرم لاویج که در فاصله 57 کیلومتری محمود آباد قرار گرفته و علاوه بر آب گرم، دارای آب و هوای عالی و مناظر طبیعی بسیار زیبایی است. سرزمین رویاهای محمودآباد در فاصله ۵ کیلومتری شهر زیبا و ساحلی محمودآباد به سمت فریدونکنار، از دیگر جاذبه های این شهر و یکی از بهترین و به روز ترین شهربازی های شمال کشور است. این شهربازی در واقع یک مجموعه کامل توریستی و تفریحی است و دارای امکانات کاملی برای رفاه حال مسافران و گردشگران است. قایقرانی درکنار سفره خانه سنتی و صرف غذا در رستوران های گوناگون از دیگر فعالیت هایی است که می توانید در این مجموعه انجام دهید. 
آبشار آب پری و سرخرود محمود آباد نیز از دیگر جاذبه های طبیعی و محبوب اطراف محمود آباد است که می توانید از آنها نیز بازدید کنید. 


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

دیدنی های نزدیک به پارک ملت محمود آباد

تفریحات نزدیک به پارک ملت محمود آباد

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید