• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مرکز خرید قو الماس خاورمیانه شهر مازندران استان کلاردشت
  •  مرکز خرید قو الماس خاورمیانه شهر مازندران استان کلاردشت
  •  مرکز خرید قو الماس خاورمیانه شهر مازندران استان کلاردشت
  •  مرکز خرید قو الماس خاورمیانه شهر مازندران استان کلاردشت
  •  مرکز خرید قو الماس خاورمیانه شهر مازندران استان کلاردشت
  •  مرکز خرید قو الماس خاورمیانه شهر مازندران استان کلاردشت
  •  مرکز خرید قو الماس خاورمیانه شهر مازندران استان کلاردشت
  •  مرکز خرید قو الماس خاورمیانه شهر مازندران استان کلاردشت


مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

نام مرکز خرید

Ghoo Middle East Diamond Complex

شهرستان

کلاردشت

ناحیه

اطراف شهر

مدت زمان بازدید

2 ساعت

آدرس

استان مازندران، متل قو

معرفی مرکز خرید قو الماس خاورمیانه
استان مازندران همواره از مقاصد گردشگری محبوب شمال کشور بوده که بیشتر به دلیل مناظر طبیعی زیبا و آب و هوای معتدل خود شناخته شده است. با این حال، این استان علاوه بر جاذبه های گردشگری طبیعی، مراکز دیدنی بسیار دیگری نیز دارد که بازدید از آنها نیز خالی از لطف خواهد بود. مرکز خرید قو الماس خاورمیانه، یکی از مکان های دیدنی است که در سفر بعدی خود به متل قو (سلمان شهر) استان مازندران می توانید از آن بازدید کنید. 
مرکز خرید قو الماس خاورمیانه در فاصله ۱۸۵ کیلومتری از مرکز استان مازندران و در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری از تنکابن در متل قو قرار دارد. این مرکز خرید از جنوب به رشته کوه های البرز و از شمال به دریای خزر می رسد و در 8 کیلومتری شرق شهر عباس‌آباد و 5 کیلومتری غرب شهر کلارآباد قرار گرفته است. ساقی کلایه یا متل قو که پس از انقلاب، نام آن به سلمان شهر تغییر یافت، یک شهر کوچک توریستی با پیشینه 50 ساله است که بین دریا و جنگل قرار گرفته و به داشتن تفریحات آبی متنوع، هتل ها و همچنین مراکز خرید مدرن مشهور است. مرکز خرید قو الماس خاورمیانه (که به نام برج های عظیم زاده هم شناخته می شود)، در واقع یکی از مراکز خرید این شهر می باشد که به قصد رقابت با پروژه های ساختمانی لوکس خاورمیانه، مانند برج های ساحلی دبی، در دهه اخیر افتتاح شده است. برج های دوقلوی این مجتمع به عنوان نماد متل قو و با امکانات مسکونی، تجاری، اقامتی، ورزشی و تفریحی به یکی از بهترین مکان های توریستی متل قو تبدیل شده است. 

معماری 
این مجتمع مسکونی دارای سه برج چشمگیر است که دو برج دوقلوی آن دارای 25 طبقه است و با استفاده از به روزترین روش های مهندسی و ساخت فضاهای آپارتمانی طراحی شده و مرغوب ترین مصالح ساختمانی در ساخت آن به کار رفته است. این دو برج از 292 واحد آپارتمان مسکونی و 5 واحد پنت هاوس بسیار مجلل، زیبا و شیک تشکیل شده است. مساحت این واحدها از 80 تا 180 مترمربع متغیر است و علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی، زیباترین و متنوع ترین چشم اندازهای طبیعت شمال کشور را به خریداران، بازدیدکنندگان و ساکنان آن ارائه می دهد. سه طبقه زیرین برج های دوقلو به مرکز خرید قو الماس خاورمیانه اختصاص داده شده و از 486 واحد تجاری تشکیل شده است. در این مرکز خرید انواع مغازه های فروش پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره وجود دارد و امکاناتی نظیر شهربازی، فودکورت و رستوران نیز در آن یافت می شود. برج دیگر این مجتمع به یک هتل مجلل 38 طبقه اختصاص پیدا کرده است.
طراحی کم نظیر 4 پنت هاوس به مساحت 870 مترمربع در کنار استثنائی ترین پنت هاوس موجود در کشور به وسعت 1700 مترمربع، باعث شده تا مجتمع مسکونی قو در میان مجتمع های مسکونی، اقامتی و گردشگری خاورمیانه از اهمیت ویژه ای برخوردار شود. علاوه بر این، مجتمع مسکونی قو، لابی بسیار شیک و مجللی را به متراژ 604 مترمربع در خود جای داده که با استفاده از نفیس ترین سنگ های ایتالیائی طراحی شده و فضای بسیار دیدنی را برای پذیرائی از ساکنان فراهم کرده است.

دسترسی
برای رسیدن به متل قو و همچنین مرکز خرید قو می توانید از سه مسیر جاده چالوس، هراز و اتوبان قزوین-رشت استفاده کنید. در هر یک از این مسیرها پس از رسیدن به متل قو، می توانید از جاده ساحلی یا خیابان دریا گوشه به مرکز خرید قو الماس خاورمیانه بروید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید