• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا شهر تهران استان تهران


مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا

نام مرکز خرید

Zafaranieh Plaza Shopping Center

استان

شهرستان

تهران

منطقه

زعفرانیه و دربند

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

1 ساعت

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 9:30 الی 24:00

آدرس

تهران، زعفرانیه، تقاطع زعفرانیه و اعجازی (آصف)، پلاک۱۶

اگر شما هم از دسته کسانی هستنید که برند پوش می باشید و به تیپ تان اهمیت می دهید مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا بهترین جا برای خرید پوشاک برند داخلی و خارجی می باشد. مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا دارای 40 باب واحد تجاری بین 27 تا 120 متری در 9 طبقه می باشد که علاوه بر پوشاک برند، دارای دو رستوران بسیار شیک با دو تراس مجزا می باشد که به کوههای البرز و درختان کاخ سعدآباد مشرف هستند. کافه ویونا، قنادی نیشکر، لوازم ورزشی، رایانه، اپل استور، لوازم خانگی، کیف و کفش، بانک پاسارگاد، بانک قوامین، فروشگاههای صنایع دستی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و جواهر و ساعت از دیگر واحدهای تجاری این مجتمع تجاری می باشند. اما اینترنت وای فای رایگان از مهمترین جاذبه های گردشگری این مجتمع تجاری می باشد.

دسترسی مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا
با وسیله نقلیه شخصی: مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا در زعفرانیه، تقاطع زعفرانیه و اعجازی (آصف)، پلاک۱۶
 واقع شده است.
مترو: با استفاده از خط 1 مترو در ایستگاه  تجریش از قطار پیاده شوید. سوار اتوبوس های خط بی آر تی شماره 7  تجریش- میدان راه آهن شده و در ایستگاه باغ فردوس پیاده شوید. تا مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا 500 متری را پیاده روی فرمایید.
اتوبوس: با استفاده از اتوبوس های بی آر تی خط 7 می توانید در ایستگاه باغ فردوس پیاده شوید و تا مرکز تجاری زعفرانیه پلازا پیاده روی فرمایید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

مراکز خرید نزدیک به مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا

دیدنی های نزدیک به مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید