• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  بازار امامزاده حسن شهر تهران استان تهران
  •  بازار امامزاده حسن شهر تهران استان تهران
  •  بازار امامزاده حسن شهر تهران استان تهران
  •  بازار امامزاده حسن شهر تهران استان تهران


بازار امامزاده حسن

نام مرکز خرید

Emam Zadeh Hassan Bazaar

استان

شهرستان

تهران

منطقه

یافت آباد، آذری و امامزاده حسن

ناحیه

پایین شهر

مدت زمان بازدید

3 الی 4 ساعت

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

آدرس

تهران، میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان امین الملک

بازار امامزاده حسن نام بازاری است که حد فاصل خیابان امین الملک و یافت آباد در منطقه 17 تهران واقع شده است. این بازار به مناسبت وجود مقدس امامزاده ای در این بازار به این نام خوانده می شود. اگر به دنبال خرید اجناس ایرانی با قیمت مناسب و تخفیف های خوب هستید، امامزاده حسن بازاری است که تمام نیازهای شما را برآورده می کند. از پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی گرفته تا ساعت، طلا و وسایل برقی در این بازار پیدا می کنید. این بازار نه تنها محبوب تهرانی هاست بلکه از نقاط مختلف ایران برای خرید به این مکان مراجعه می کنند. اطراف این بازار پاساژهایی نیز وجود دارند که امکاناتی نظیر شهربازی و رستوران و کافه در اختیار مشتریان قرار می دهند.

پاساژ عقیق
بورس انواع لباس زنانه مجلسی، مانتو، کیف و کفش همین پاساژ عقیق است از همه استان ها فروشندگان لباس های زنانه و کیف و کفش به این پاساژ مراجعه می کنند و اجناس خود را معمولا از این پاساژ تهیه می نمایند.
امکانات پاساژ عقیق: رستوران، خودپرداز، پارکینگ اختصاصی و سرویس بهداشتی 

پاساژ ایده آل 
در این پاساژ انواع پوشاک بچگانه را می توانید در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف تهیه فرمایید، البته تعداد کمی هم مغازه لباس مردانه فروشی در این پاساژ به چشم می خورد. 
امکانات این پاساژ عبارتند از: شهربازی کودکان، پارکینگ اختصاصی، خودپرداز، پله برقی و آسانسور.

مراکز خرید پوشاک مردانه
اگر فروشگاه لباس مردانه دارید یا قصد خرید لباس مردانه و اکسسوری های مربوط به لباس های مردانه را دارید پاساژ های زیادی در بازار امامزاده حسن از سمت سه راه آذری به سمت دو راهی قپان وجود دارد. پاساژ ولیعصر، پاساژ اسلامی، پاساژ 110، پاساژ وحدت، مرکز خرید پویا، بازار رضا و پاساژ خرم از جمله مراکز خریدی هستند که علاوه بر مغازه های تکی که در بازار فروشنده کت و شلوار،  پیراهن و شلوار آقایان هستند اختصاصا به عرضه پوشاک آقایان مشغول می باشند.

مراکز خرید لوازم برقی
مرکز خرید پیام و مرکز خرید امین الملک دو مرکز ارائه دهنده لوازم برقی می باشند. معمولا خانواده های تهرانی و شهرستانی برای خرید جهیزیه به این مراکز مراجعه می کنند تا با قیمت های پایین تری لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه فرمایند.

پاساژ های طلا و جواهر
بزرگترین بورس طلا در امامزاده حسن واقع شده است. پاساژ مرکزی طلا و جواهر، پاساژ دیاموند، بازارچه طلای مقدم، پاساژ مهر و پاساژ مهدی از جمله این مراکز هستند. البته طلا فروشی های تکی نیز در سطح بازار دیده می شوند اما بورس طلا در این پاساژ هاست. 

بورس لباس عروس
اگر به دنبال پیدا کردن یک لباس عروس مد روز با قیمت مناسب هستید بد نیست سری به پاساژ امیر در امامزاده حسن بزنید. در این پاساژ علاوه بر لباس عروس کیف و کفش مناسب لباستان را هم حتما خواهید یافت.

گوناگونی و فراوانی سایر فروشگاهها
فروشگاه ایرانی در انتهای بازار نرسیده به یافت آباد بزرگترین فروشگاه ارائه کننده پوشاک زنانه مجلسی، خانگی، مانتو، روسری، شلوار، کیف و کفش و همچنین اسباب بازی کودکان است. 
در بازار امامزاده حسن انواع فروشگاهها لوازم آرایش، عطر فروشی، لباس خواب، لباس و وسایل کودک، پارچه فروشی، ارزان سرا، شعب فروشگاه خانه و کاشانه وجود دارد.

کوچه جعفر جنی 
این کوچه که اکنون نامش خردپی است به کوچه جعفر جنی معروف است و هر چیزی را با قیمت بسیار مناسبت تر از بقیه جاهای بازار می توان در این کوچه خرید. جعفر جنی لقب فروشنده زرنگ، بهنام جعفر علی اکبر بوده که زمانی که هنوز کوچه خردپی جز بازار نبوده و یک کوچه خاکی بوده دو دهنه مغازه در این کوچه داشته و هر دو مغازه را دست تنها اداره می کرده است.

امکانات کلی بازار امامزاده حسن
در خیابان های روزبهانی و صبوری پارکینگ عمومی وجود دارد. علاوه بر آن اکثر مراکز خرید پارکینگ اختصاصی دارند. پارکینگ های خصوصی انفرادی زیادی نیز در دو سمت خیابان وجود دارد و مهمترین جذابیت این منطقه نبودن در طرح ترافیک است. همه به راحتی می توانند هر زمان اراده کنند با وسیله نقلیه شخصی خود روانه امامزاده حسن شوند و هر میزان که بخواهند بدون نگرانی از نحوه حملش خرید فرمایند.

دسترسی به امامزاده حسن
با وسایل نقلیه عمومی: از میدان آزادی سوار اتوبوس های خاوران شده و دو راهی قپان پیاده شوید 100 قدم آن طرف تر وارد خیابان امین الملک، اول بازار است. از میدان انقلاب هم می توانید از اتوبوس های جلیلی استفاده نمایید و در ایستگاه امام زاده حسن پیاده شوید.
با وسیله نقلیه شخصی: ابتدا باید به میدان قزوین رفته، وارد خیابان قزوین بشوید و از آنجا به دو راهی قپان اول بازار برسید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

مراکز خرید نزدیک به بازار امامزاده حسن

دیدنی های نزدیک به بازار امامزاده حسن

نظرها

  • 0 3

    سلام این محله اسمش امامزاده حسن هستش نه یافت آباد یافت آباد به محله بعد از میدان زکات گفته می شود اصلاح کنید

    • 2 1

      سلام کاظم جان، ممنون از دقتتون. اصلاح شد.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید