• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • رستوران کافه رستوران ژولپ شهر شیراز
  • رستوران کافه رستوران ژولپ شهر شیراز
  • رستوران کافه رستوران ژولپ شهر شیراز
  • رستوران کافه رستوران ژولپ شهر شیراز
  • رستوران کافه رستوران ژولپ شهر شیراز
  • رستوران کافه رستوران ژولپ شهر شیراز
  • رستوران کافه رستوران ژولپ شهر شیراز


کافه رستوران ژولپ

نام رستوران

Joulep Café & Restaurant

نوع رستوران

کافه ، بار و لانج

استان

شهرستان

شیراز

نوع غذا

کافه ، بار و لانج

ساعت بازدید

از ساعت 8:30 الی 23:00

آدرس

فارس، شیراز، خیابان طالقانی، روبروی کوچه قلوه سنگی (حمام وکیل)

معرفی کافه رستوران ژولپ
اگر مسافر شیراز هستید و به دنبال یک کافه خوب برای گذراندن ساعاتی رنگین و زیبا می گردید، کافه قنادی محبوب ژولپ یکی از انتخاب های پیش روی شما است. 
با توجه به موقعیت مکانی و قرارگیری کافه ژولپ در بافت قدیمی شهر، نمای بیرونی آن به سبک سنتی و به زیبایی آجرکاری شده است. این مجموعه شامل دو بخش فضای باز و سرپوشیده می باشد که به سبک و سیاق مدرن، با میز و صندلی های چوبی لهستانی و گلدان هایی که بر لبه پنجره جا خوش کرده اند، تجهیز و تزیین شده اند. فضای صمیمی و زیبای این مجموعه به  همراه نوای خوش موسیقی زنده خاطره ای شیرین را برای شما به جا خواهد گذاشت.
کافه ژولپ از هر دو منوی کافه و رستوران برخوردار می باشد که یکی از امتیازات این مجموعه به حساب می آید. منوی کافی شاپ یک لیست عالی و کامل از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، شربت ها، انواع کیک، دسر، بستنی و تارت می باشد. اگر قصد استفاده از این منو را دارید به شما پیشنهاد می کنیم شربت ژولپ یا جولاب را حتما امتحان کنید. این نوشیدنی خنک و گوارا ترکیبی از شربت، زعفران و گلاب است که در روزهای گرم تابستان حال و هوای شما را عوض خواهد کرد.
منوی رستورانی ژولپ هم به طور کلی غذاهای لذیذ محلی شیراز را شامل می شود. در این منو شما انتخاب های خوشمزه ای مانند ته چین مرغ، ته چین گوشت، کلم پلوی شیرازی، آجیل پلو، دو پیازه آلو و ماکارونی با ته دیگ محبوب سیب زمینی را خواهید داشت.
کتلت گوشت، کشک بادمجان و کوفته تبریزی هم در کنار ته چین مرغ و کلم پلو به عنوان محبوب ترین غذاهای این رستوران شناخته شده اند. نکته قابل توجه که سبب محبوبیت بیشتر کافه ژولپ می شود، عطر و طعم خانگی غذاهای این مجموعه می باشد. البته اگر قصد صرف کوفته تبریزی را دارید باید بدانید که متاسفانه این غذا پای ثابت منوی کافه نیست و فقط در برخی از روزهای هفته سرو می شود.
اطلاعات کامل منو و تمامی قیمت ها را می توانید در سایت این مجموعه رویت کنید. 

پیشنهاد ما به شما
در ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم اگر در زمان شب یلدا در شیراز بودید، حضور در این مجموعه را از دست ندهید. کافه ژولپ طبق رسمی هر ساله، در شب های یلدا مراسم باستانی این شب را با انداختن سفره مخصوص آن برگذار می کند. در این شب هنرمندان موسیقی نیز فضا را از صدای خوش سازهایشان آکنده کرده و شور و حالی که در فضا جاری است شما را مجذوب و سرمست خواهد کرد.
این کافه زیبا و محبوب در فاصله ای بسیار بسیار نزدیک به حمام وکیل، مسجد وکیل، بازار وکیل و موزه پارس (باغ موزه نظر) قرار دارد. پس پیشنهاد می کنیم ابتدا از مجموعه وکیل بازدید کنید، سپس برای استراحت و صرف غذا یا نوشیدنی به کافه ژولپ بروید و پس از آن نیز زمانی را برای بازدید از باغ موزه نظر اختصاص دهید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

رستوران ها نزدیک به کافه رستوران ژولپ

دیدنی های نزدیک به کافه رستوران ژولپ

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید