• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد) شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد) شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد) شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد) شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد) شهر تهران استان تهران
  •  مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد) شهر تهران استان تهران


مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد)

نام مرکز دیدنی

Maham Sports Complex

نوع مرکز دیدنی

استادیوم و مجموعه ورزشی

استان

شهرستان

تهران

منطقه

لویزان

ناحیه

شرق شهر

مدت زمان بازدید

2 ساعت

ساعت بازدید

یکشنبه تا جمعه از ساعت10:00 الی 20:00

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

تهران، اتوبان بابایی، جنب بوستان یاس، روبروی درب شمالی شهرک امید

مجموعه ورزشی مهام با قدمت چهل سال، بهترین مکان برای گذراندن یک روز تفریحی در کنار اعضای خانواده می باشد. مهمترین بخش این مجموعه که علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است باشگاه تیراندازی مهام است که اخیرا نام آن به باشگاه تیراندازی ساصد تغییر کرده است. وقتی وارد محوطه می شوید سرسبزی محوطه حال و هوای شاعرانه ای دارد تا اینکه چشمتان به افرادی می خورد که با عینک های دودی و کلاههای نقابدار با تفنگ به اهداف پروازی شلیک می کنند. شلیک به اهداف پروازی را اصطلاحا تیراندازی تراپ می گویند که در دو کلاس تراپ و اسکیت (skeet) وجود دارد. باشگاه ساصد یا مهام دارای 5 سایت تیراندازی است که کاملا اتوماتیک اداره می شوند. برای هر تیرانداز سه دستگاه پرتاب هدف وجود دارد که هدف را در زوایای صفر تا 45 درجه از سه متر تا 76 متر پرتاب می کند و با شنیدن صدای «برو» توسط تیرانداز دستگاه به صورت اتوماتیک اقدام به پرتاب هدف می نماید. دستگاه های پرتاب می توانند یک هدف یا دو هدف یا سه هدف همزمان را پرتاب نمایند. این تمام ماجرا نیست تفریحات دیگری چون کارتینگ، زمین پینت بال، زمین تنیس، پیست ماشین های رادیو کنترلی، رستوران و کافی شاپ از دیگر تفریحات مجموعه ورزشی مهام یا ساصد می باشد.

بهترین زمان بازدید از باشگاه ورزشی مهام یا ساصد
از یکشنبه تا چهارشنبه بهترین زمان مراجعه به مجموعه ورزشی مهام می باشد. روزهای پنج شنبه و  جمعه این مجموعه بسیار شلوغ است و بالغ بر 1000 نفر به این مکان مراجعه می نمایند و بیشتر وقت شما در صف هدر خواهد شد.

دسترسی
بهترین وسیله برای رفتن به باشگاه ورزشی مهام یا ساصد استفاده از تاکسی های اینترنتی یا وسیله نقلیه شخصی می باشد. نزدیکترین ایستگاه مترو به مجموعه ورزشی مهام، ایستگاه مترو قائم است که در 4 کیلومتری این مجموعه ورزشی واقع شده است.
وسیله نقلیه شخصی: باشگاه ورزشی مهام در اتوبان بابایی، جنب بوستان یاس، روبروی درب شمالی شهرک امید واقع شده است. می توانید از اتوبان شهید بابایی غرب وارد شوید تا به خم راه جاده لشکرک برسید. وارد خم راه شده و وارد خم راه بعدی می شوید تا دوباره در جهت عکس وارد اتوبان بابایی گردید. به یاس رضوی که رسیدید وارد یاس رضوی در سمت راست بشوید مستقیم بروید تا به خیابان سوم محمدی برسید. وارد سوم محمدی شوید مستقیم بروید تا به خیابان ششم محمدی برسید. باشگاه مهام در خیابان ششم محمدی جنب بوستان جنگلی یاس قرار گرفته است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد)

دیدنی های نزدیک به مجموعه ورزشی مهام (باشگاه ورزشی ساصد)

نظرها

  • 0 0

    من نمی دونم پس شما کی می خواهید این زمین تیراندازی مخصوص سلاح گلوله زنی را افتتاح کنید ؟! یک سال هست پیگیری می کنم می گید یک ماه دیگه . تو این یکسال هربار پیگیری کردم همین جواب یک ماه دیگه رو شنیدم !!! پایتخت یک کشور یک سالن تیراندازی مخصوص سلاح گلوله زنی ندارد ! شاید یکی دلش نخواهد برود شکار و حیوان زبان بسته را از پای در آورد ! تا کی باید منتظر بمانیم ؟!



مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید