• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل ایسترن اورینتال
  • نمای ساختمان هتل ایسترن اورینتال
  • میز پذیرش هتل ایسترن اورینتال
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سالن ورزشی هتل ایسترن اورینتال
  • سالن برگزاری جلسات در هتل
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • نمایی از رستوران بین المللی سارکیز
  • پلانترز لانج هتل ایسترن اورینتال
  • پول ساید تراس هتل ایسترن اورینتال
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت کرنر
  • تخت های توئین سوئیت پرمیر
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کرنر
  • حمام و سرویس بهداشتی سوئیت ها

آشنایی باهتل ایسترن اورینتال


نام لاتین هتل

Eastern & Oriental Hotel

کشور

منطقه

جورج تاون (George Town)

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

006042222000

فکس

006042616333

آدرس

Lebuh Tenggiri 2, Bandar Seberang Jaya, 13700, Seberang Jaya, Penang, Malaysia

فاصله تا فرودگاه

15.5 کیلومتر


درست در منطقه جُرج تاون که از لحاظ باستانی ارزش بالایی داشته و یکی از میراث جهانی سازمان یونسکو می باشد، هتل پنج ستاره و قرن نوزدهمی ایستِرن اوریِنتال حضور دارد تا یکی از خاص ترین و بی نظیرترین نقاط از این بخش از شهر پنانگ و حاشیه اقیانوس هند را به خودش اختصاص بدهد. میهمانان گردشگر و مشکل پسندی که این مجموعه منحصر به فرد را برای سفر تفریحی خود انتخاب می کنند، از محل اقامتشان تا دیدنی های مهم پنانگ از جمله شهرک تاریخی جُرج تاون حدوداً 3 کیلومتر یا در حدود یک رانندگی 15 دقیقه ای فاصله داشته و در مورد برخی دیگر از بناهایی که حتی نزدیک تر بوده و حداکثر 1 کیلومتر با میهمانان این مجموعه فاصله دارند نیز می بایست به عمارت پينانگ پراناکان، قلعه کورنوالیس پنانگ، موزه واندِرفود، خانه قبلیه خو کونگسی، پرانگین مال، برج کومتار، عرشه تماشای رِین بو اسکای در برج کومتار، مرکز خرید فِرست اَوِنیو پِنانگ و همچنین جاذبه های دیدنی مشابه دیگر اشاره کرد. تفرجگاه ساحلی گِرنی هم درایو یکی از پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری مهم پنانگ است که تنها 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.
میهمانان هتل ایستِرن اوریِنتال به هنگام ورود به لابی این مجموعه، محو تماشای طراحی داخلی آن که از تلفیق مناره های آفریقایی همراه با گنبد اکو زیبا سازی گردیده و همان حس و حال قرن نوزدهمی این مجموعه را یادآوری می کند خواهند شد. این هتل پنج ستاره به دو قسمت هِریتِج وینگ و ویکتوری آنِکس تقسیم بندی شده و هر کدام تعدادی سوئیت منحصر به فرد همراه با ویژگی های متفاوت را دارا هستند. تمامی سوئیت های این مجموعه با دکوراسیونی کلاسیک به همراه چوب کاری و نقاشی های گل و گیاهان، فضاهای بسیار وسیع، قسمت نشیمن بزرگ و همینطور امکانات رفاهی مدرنی مجهز هستند. در اختیار داشتن چشم اندازی از دریا، شهر و یا فضای باغ هتل، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، میز تحریر و همچنین مهیا بودن شرایط اتصال به اینترنت بیسیم رایگان همگی از اصلی ترین ویژگی های تمامی این سوئیت ها محسوب می شوند. در کل باید گفت که هم زوج های جوان و هم میهمانان پر تعداد تر می توانند گزینه اقامتی مناسبی را از میان سوئیت های این هتل برای خود انتخاب نمایند.
تعداد 6 مورد گزینه غذاخوری اهم از بار، رستوران، تراس فضای باز و همچنین سالن استراحت و پذیرایی در داخل ساختمان هتل ایستِرن اوریِنتال در نظر گرفته شده است. میهمانان این مجموعه بدون نیاز به مراجعه به خارج از محل اقامتشان، فرصت خواهند داشت تا انواع غذاهای اصیل قرن نوزدهمی انگلیسی، غذاهای محلی پنانگ، چای و نوشیدنی های مناسب برای عصر و همچنین انواع غذاهای بین المللی خوشمزه ای را در همین محل مزه کنند.
استخر شنای فضای باز هتل ایستِرن اوریِنتال تنها یکی از خدمات تفریحی آن می باشد چرا که میهمانان این مجموعه، در صورت تمایل این شانس را خواهند داشت تا از امکانات ویژه مرکز سلامتی و اسپا آن نیز بهره مند بشوند. ارائه انواع روش های درمانی ارگانیک که به حفظ زیبایی و جوان سازی میهمانان کمک می کند، قسمت کوچکی از روش های قابل انتخاب در این بخش از هتل می باشد. در مورد دیگر امکانات این مرکز می بایست به باشگاه ورزشی و برگزاری کلاس های یوگا اشاره داشت.
برای اشاره به سایر خدمات و امکاناتی که میهمانان هتل ایستِرن اوریِنتال در طول اقامت خود فرصت استفاده از آنها را خواهند داشت نیز باید به کلاس های آموزش آشپزی، یک مرکز کسب و کار برای استفاده افراد شاغل و مدیران موفق مقیم در این محل، بازدید از گالری معرفی تاریخچه غنی ایالت پنانگ، سوئیت های مجهز به امکانات وی آی پی و مناسب برای ماه عسل، فروشگاه اجناس کادویی، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل)، استفاده از فضای ساحل هتل، پرداختن به فعالیت های ورزشی مختلف از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی و گلف و نیز امکان استفاده از فضای پارکینگ خصوصی مجموعه را مثال زد.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در منطقه جُرج تاون از ایالت پِنانگ انتخاب شده است. همچنین محل قرار گیری این هتل پنج ستاره از طرف میهمانان آن، به عنوان یکی از برترین نقاط منطقه جُرج تاون برای اقامت برگزیده شده است.
همینطور فرودگاه بین المللی پنانگ در فاصله حدوداً 20 کیلومتری از ساختمان هتل ایستِرن اوریِنتال قرار گرفته است که طی کردن این مسیر به وسیله تاکسی چیزی در حدود 30 دقیقه به طول می انجامد. فرودگاه سلطان عبد الحلیم نیز در فاصله 86 کیلومتری از این محل حضور دارد.



فاصله از سایر مکان ها

اقیانوس هند
100 متر
عمارت پينانگ پراناکان
800 متر
قلعه کورنوالیس پنانگ
900 متر
موزه واندِرفود
1 کیلومتر
خانه قبلیه خو کونگسی
1 کیلومتر
پرانگین مال
1.1 کیلومتر
عرشه تماشای رِین بو اسکای در برج کومتار
1.2 کیلومتر
مرکز خرید فِرست اَوِنیو پِنانگ
1.2 کیلومتر
برج کومتار
1.3 کیلومتر
اسلکه پنانگ
1.4 کیلومتر
میدان پنانگ تایمز
1.7 کیلومتر
مرکز خرید گِرنی پلازا
3.3 کیلومتر
تفرجگاه ساحلی گِرنی درایو
3.5 کیلومتر
مرکز خرید استرِیتز کی
4.7 کیلومتر
تپه پِنانگ
6.7 کیلومتر
سانوِی کارنیوال مال
7.4 کیلومتر
معبد کِک لوک سی
7.4 کیلومتر
پل پنانگ
7.8 کیلومتر
مارکت چوراستا
5 کیلومتر
مجتمع تفریحی گِرنی پاراگون
5 کیلومتر
فرودگاه بین المللی پنانگ
15.5 کیلومتر
فرودگاه سلطان عبد الحلیم
86.1 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به ایسترن اورینتال

دیدنی های نزدیک به ایسترن اورینتال


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید