• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت کرنر
  • تخت های توئین سوئیت پرمیر
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کرنر
  • حمام و سرویس بهداشتی سوئیت ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 232 مورد واحد اقامتی لوکس و کلاسیک در مجموعه پنج ستاره هتل ایستِرن اوریِنتال وجود دارد که تعداد 100 مورد از آنها در قسمت هِریتِج وینگ واقع شده و امکانات متفاوت تری را در اختیار میهمانانشان قرار خواهند داد و همچنین سایر سوئیت های هتل نیز در قسمت ویکتوری آنِکس قرار دارند و میهمانانشان به خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی پلانتِرز لانج ارائه می شود دسترس خواهند داشت. در کنار فضای بزرگ و شرایط منحصر به فردی که تمامی این سوئیت ها را در کنار ساحل اقیانوس هند قرار داده، امکانات رفاهی و آسایشی مدرن و بی نقصی هم در تک تک آنها گنجانده شده که در مورد ویژگی های مشترک میان آنها می بایست به در اختیار داشتن تهویه مطبوع هوا، اتاق های همراه با ممنوعیت و یا اتاق های فاقد ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم تشخیص و اطفا آتش سوزی، کمد لباس، میز تحریر، ترازوی وزن کشی، خدمات ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار، کف تمام پارکت، تلفن با خط مستقیم و امکان برقراری تماس های بین المللی، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، در اختیار داشتن چشم اندازهایی از دریا، فضای محوطه هتل و یا نمایی از شهر پنانگ، پنکه سقفی، ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سشوار، ارائه امکانات لازم به برای اتوی لباس، خدمات ارائه روزنامه، خدمات ارائه بطری آب معدنی، خدمات نظافت روزانه اتاق ها و سوئیت ها، قسمت نشیمن مجزا به همراه کاناپه، ارائه محصولات بهداشتی و شوینده وی آی پی، سیستم قفل الکترونیکی درب سوئیت ها، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی و همینطور ارائه دستگاه پخش بلوری در صورت درخواست میهمانان، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، امکان قرار گیری تخت خواب اضافی، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی به همراه وان و همینطور روم سرویس به صورت 24 ساعته (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. 

  • سوئيت استودیو

    سوئيت استودیو

    واحدهای اقامتی استودیو سوئیت در قسمت ویکتوری آنِکس از این هتل قرار دارند و متراژشان در حدود 55 متر مربع می باشد. این سری سوئیت های تک اتاق خوابه امکان قرار گیری تخت خواب دو نفره و یا تخت خواب های یک نفره را دارا هستند تا بدین شکل، فضای اقامتی مناسبی را در اختیار دو میهمان بزرگ خود قرار بدهند. در اختیار داشتن بالکن اختصاصی با چشم اندازی از شهر و یا فضای باغ هتل از ویژگی های این سوئیت ها محسوب می شوند. لازم به ذکر است که میهمانان استودیو سوئیت ها امکان استفاده از خدمات ویژه ای که در سالن استراحت و پذیرایی پلانتِرز لانج ارائه می شود را خواهند داشت. این امکانات که به صورت رایگان ارائه می شود شامل پذیرایی از وعده صبحانه، پذیرایی با چای و قهوه در تمامی ساعات از روز، پذیرایی با نوشیدنی های مناسب برای شب، ارائه نوشیدنی هایی به صورت رایگان در داخل مینی بار واحد، امکان استفاده نامحدود از اینترنت بیسیم و همچنین خدمات ارائه روزنامه به صورت رایگان می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دلوکس

    سوئیت دلوکس

    متراژ سوئیت های دلوکس که یکی از خاص ترین واحدهای اقامتی موجود در هتل ایستِرن اوریِنتال هستند در حدود 58 متر مربع می باشد. این سری سوئیت ها با در اختیار داشتن قسمت نشیمن و اتاق خواب مجزا، امکان قرار گیری تخت خواب دو نفره و همینطور تخت خواب های یک نفره را برای میهمانان خود فراهم می کنند و به همین دلیل، این نوع سوئیت ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال که به دنبال شرایط فوق العاده راحتی هستند، انتخابی ایده آل محسوب می شود. در اختیار داشتن چشم اندازی از دریا از دیگر ویژگی های این سری سوئیت ها می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرمیر

    سوئیت پرمیر

    پرمییر سوئیت ها واحدهای اقامتی مجلل و وسیعی هستند که متراژ 58 متر مربعی را دارا می باشند. قسمت نشیمن و تک اتاق خواب این سری سوئیت ها به طور کامل از هم مجزا می باشد و با فراهم بودن امکان قرار گیری تخت خواب دو نفره و یا امکان قرار گیری تخت خواب های یک نفره، این سوئیت ها شرایط برازنده و بهتری را نسبت به سوئیت های دلوکس در اختیار اختیار دو میهمان بزرگسال قرار خواهند داد. در اختیار داشتن تراس اختصاصی با فضای نشیمن و چشم اندازی به روی فضای باغ هتل و همینطور نمایی از دریا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پرمییر سوئیت ها محسوب می شود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت کرنر

    سوئیت کرنر

    کرنر سوئیت ها از سری واحدهایی هستند که در قسمت ویکتوری آنِکس از این هتل پنج ستاره قرار دارند. متراژ این سری سوئیت ها که جزو دو نمونه از وسیع تری گزینه های اقامتی در هتل ایستِرن اوریِنتال هستند در حدود 123 متر مربع می باشد و در مورد ویژگی های آنها می بایست به قسمت نشیمن وسیع و مجزا از اتاق خواب، بالکن و قسمت ناهار خوری با چشم اندازی تماشایی از دریا، سرویس بهداشتی بزرگ به همراه دو عدد روشویی و قسمت دوش مجزا اشاره کرد. لازم به ذکر است که تخت خواب های این اتاق از نوع تخت خواب دو نفره می باشد تا یکی از مجلل ترین انتخاب ها برای اقامت سه میهمان بزرگسال باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    واحدهای اقامتی سینگل در قسمت ویکتوری آنِکس از این هتل قرار دارند و متراژشان در حدود 55 متر مربع می باشد. این سری سوئیت های تک اتاق خوابه امکان قرار گیری تخت خواب دو نفره و یا تخت خواب های یک نفره را دارا هستند تا بدین شکل، فضای اقامتی مناسبی را در اختیار یک میهمان بزرگ خود قرار بدهند. در اختیار داشتن بالکن اختصاصی با چشم اندازی از شهر و یا فضای باغ هتل از ویژگی های این سوئیت ها محسوب می شوند. لازم به ذکر است که میهمانان این سوئیت ها امکان استفاده از خدمات ویژه ای که در سالن استراحت و پذیرایی پلانتِرز لانج ارائه می شود را خواهند داشت. این امکانات که به صورت رایگان ارائه می شود شامل پذیرایی از وعده صبحانه، پذیرایی با چای و قهوه در تمامی ساعات از روز، پذیرایی با نوشیدنی های مناسب برای شب، ارائه نوشیدنی هایی به صورت رایگان در داخل مینی بار واحد، امکان استفاده نامحدود از اینترنت بیسیم و همچنین خدمات ارائه روزنامه به صورت رایگان می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید