• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل ایسترن اورینتال
  • نمای ساختمان هتل ایسترن اورینتال
  • میز پذیرش هتل ایسترن اورینتال
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سالن ورزشی هتل ایسترن اورینتال
  • سالن برگزاری جلسات در هتل
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • نمایی از رستوران بین المللی سارکیز
  • پلانترز لانج هتل ایسترن اورینتال
  • پول ساید تراس هتل ایسترن اورینتال
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • محوطه نشیمن سوئیت پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت کرنر
  • تخت های توئین سوئیت پرمیر
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کرنر
  • حمام و سرویس بهداشتی سوئیت ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپا ارگانیک پانپوری - Pañpuri Organic Spa
این مرکز در طبقه ششم از ساختمان هتل ایستِرن اوریِنتال و در قسمت ویکتوری آنِکس واقع شده و محیطی لوکس و ایده آل را همراه با خدمات وسیعی که براساس سبک زندگی لاکچری تایلندی بنا شده اند آماده سازی کرده است. محصولات جوان ساز و مراقبت کننده از پوست که همگی از مواد اولیه کاملاً طبیعی و ارگانیک بدست آمده اند، از جمله ویژگی های این مرکز اسپا می باشد که همزمان با تکنیک های اثرگذاری همچون تکنیک های ماساژ سنتی تایلندی، ماساژ هندی آیوروِدیک، ماساژ اندونِزی بالیایی، ماساژ ژاپنی شیاتسو و سایر تکنیک ها که با روغن های سم زدا، خالص کننده های معطر و به واسطه دست توانمند متخصصان آن انجام می شوند را ارائه می کند. میهمانان علاقمند به استفاده از خدمات این مرکز می توانند همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 9:00 شب به این بخش از هتل مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که میهمانان این مرکز می توانند با لباس های دلخواه خود به آن مراجعه کنند و پوشش مناسب مثل حوله و دمپایی راحتی در اختیارشان قرار داده خواهد شد. در مورد دیگر قوانین این مرکز می بایست به الزام میهمانان به حضور به موقع و حداقل 15 دقیقه ای پیش از زمان تعیین شده برای درمان مورد نظر، ارائه راهنمایی های لازم از سوی مدیریت اسپا به منظور دریافت بهترین روش ها متناسب با نیاز میهمانان و همینطور الزام برای مطلع کردن مدیریت مرکز سلامتی و اسپا در صورت داشتن هر گونه شرایط خاص سلامتی از جمله فشار خون، آلرژی، بیماری های فیزیکی، معلولیت و یا بارداری، موضوع را به مدیریت این مرکز اطلاع بدهند.

بسته های ارگانیک مرکز سلامتی و اسپا پانپوری 
بسته های درمانی ارگانیک این مرکز اسپا به شکلی دقیق از میان چندین تکنیک و با تلفیق آنها انتخاب شده تا حس جوان شدن را در میهمانان ایجاد کند. میهمانان این امکان را خواهند داشت تا از میان درمان های تایلندی و دیگر روش های شرقی، سفر درمانی منحصر به فردی را برای خودشان برگزینند. این روش ها به خصوص برای زندگی در شرایط پر کار بسیار مفید می باشند و قادر هستند با تمرکز بر روی نقاط مشخصی از بدن، درد و هر گونه گرفتگی را از بین ببرند.

سفری از خاطره به روش سِریتا دانگِنگ "فِری تِیلز" - Cerita Dongeng “Fairy Tales” Journey of Reminiscence – مدت زمان لازم: 165 دقیقه – آیین مناسب برای زوج ها
در این روش به منظور تقدیس رابطه عاشقانه زوج ها، ابتدا بدن آنها با استفاده از آیین قرار دادن پا در چای سبز ارگانیک شروع می شود و سپس وارد حمام ماه عسل می شوند. در ادامه پوست آن ها به منظور جوان سازی، با استفاده از شیر نمک دریا اسکراب شده و به منظور بهبود جریان گردش خون و احیای رنگ پوست، در یک رَپ پوشانده می شود. پس از اینکه پوست میهمانان درخشان و احیا سازی شد، این سفر درمانی با یک ماساژ جوان ساز که با استفاده از مواد ارگانیک صورت می گیرد و قادر است ذهن، بدن و روح میهمانان را تقویت کند به پایان می رسد.

آیین نهایی اختصاصی این مرکز اسپا به روش پولائو پنیانگ - Pulau Pinang Ultimate Signature Body Ritual – مدت زمان لازم: 240 دقیقه 
این روش درمانی نشاط بخش با اجرای آیین ارگانیک پا که به پاک سازی این قسمت از بدن میهمانان منجر می شود آغاز خواهد شد. سپس بدن میهمانان به وسیله یک حمام بخار که با استفاده از بخار گیاهان دارویی انجام داده می شود، اسکراب می شود تا باعث دگرگونی و تازگی آن بشود. این آیین درمانی با انجام یک ماساژ بدن به شیوه و انتخاب دلخواه میهمانان و همچنین انجام ماساژ ناحیه صورت که باعث جوان سازی و آرام شدن پوست این قسمت از بدن می شود به پایان می رسد. علاوه بر امکان شخصی سازی و انتخاب روش ماساژ از سوی میهمانان، این امکان وجود دارد که متخصصان این مرکز به تشخیص خود روش ماساژ مورد نظر را برای میهمانان انتخاب کنند.

لمس بهشتی به روش سایورگا "هِوِن" - Syurga “Heaven” Heavenly Touch of Paradise – مدت زمان لازم: 150 دقیقه 
میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند حس گریز به یک آرامشگاه را تجربه کنند چرا که از سر تا نوک پای آنها مورد توجه قرار خواهد گرفت و در نتیجه یک بار دیگر سرزندگی به بدن آنها باز می گردد. این روش در ابتدا یا یک آیین ارگانیک برای پا و همچنین اسکراب برای تمامی قسمت های بدن آغاز می شود تا پوست را تلطیف کند. سپس بدن میهمانان به یک سفر انرژی بخش برده می شود که در این سفر، سر، گردن و شانه آنها ماساژ داده شده و سپس پوست اطراف چشم آنها مورد یک درمان به هدف لیفت قرار می گیرد تا در نتیجه حس آرامش به ذهنشان نفوذ کند. نقطه اوج این روش درمانی، پذیرایی از میهمانان با کلی خوراکی ارگانیک و جالب می باشد.

حس خلوت به روش کِتانگانان - Ketanganan Moment of Solitude – مدت زمان لازم: 150 دقیقه 
این روش ویژه به شکلی مخصوص به هدف ارتقای جریان گردش خون و تسکین دردها و گرفتگی عضلات انجام داده می شود. این روش که خاصیت تجدید کنندگی دارد، در ابتدا با انجام یک آیین ارگانیک برای پا و همینطور حمام با استفاده از گیاهان دارویی آغاز می شود. در ادامه از یک کمپرس گیاهی که با بهره بردن از گیاهانی که خاصیت بالای ضد درد دارند تهیه می شود، حس آرامش و البته رایحه خوشی را برای میهمانان انتخاب کننده آن به همراه خواهد داشت. در ادامه از ترکیب تکنیک های طب فشاری و بالیایی و تایلندی استفاده می شود و وارد کردن ضربات پرقدرت به بدن که توسط دست متخصصان انجام داده می شود، کمک می کند تا دردها و استرس از بدن دور شده و حس آرامش کامل در میهمانان ایجاد شود. در انتها به منظور کامل کردن این سفر درمانی برای میهمانان، از آنها با چای ارگانیک و همینطور خوراکی های دلچسب پذیرایی می شود.

لمس روح بخش ذهن و بدن - Heavenly Touch of Mind and Body – مدت زمان لازم: 135 دقیقه 
در این روش بر روی میهمانان اعمالی انجام داده می شود که خاصیت جوان سازی و تسکین درد داشته و همچنین صورت آنها را از هر گونه ناپاکی خالص می کند. در ابتدای این روش یک آیین ارگانیک برای پا انجام داده می شود که به تلطیف پا کمک رسانی کرده و سپس یک ماساژ به همراه چندین تکنیک، به ایجاد حس آرامش ذهنی و بدنی در آنها کمک رسانی خواهد کرد. در ادامه نوبت به صورت می رسد و تکنیکی که کمک می کند ph این ناحیه متعادل سازی شده و از پوست در برابر پیری محافظت می کند بهره برده می شود. در انتها نیز پذیرایی از میهمانان با کلی خوراکی و نوشیدنی به اتمام می رسد.

درمان های اختصاصی صورت به روش مرکز سلامتی و اسپا پانپوری 
میهمانان می توانند یکی از درمان های لوکسی که به صورت ویژه برای مراقبت از پوست صورت انجام می شود را انتخاب کنند. این روش ها با الهام از درمان های سنتی تایلندی طراحی شده و عصاره گل های مقدسی مثل یاسمن و سدر را برای خالص سازی، محافظت از زیبایی پوست و نیز درخشان سازی آن مورد استفاده قرار می دهد. هر کدام از روش های منحصر به فرد در این روش به شکلی اثر بخش با تاثیرات زمان و بالا رفتن سن و همینطور تاثیراتی محیط بر روی پوست مبارزه می کنند تا جوانی و لطافت دوباره را به آن بازگردانند.

ماساژ تقویت کننده مالیوان به همراه لیفت پوست اطراف چشم (برای پوست های سالخورده) - Maliwan Invigorating Facial with Eye Lift Treatment (For Mature Skin) – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند جوانی، سلامت و رطوبت کاملی را بر روی پوست خود حس کنند. طیف وسیع درمان های ضد پیری به روش پانپوری شامل استفاده از مواد ارگانیک و ضماد صورت می شوند که از پیری زودرس جلوگیری می کنند و در ادامه هم ماساژی که براساس تکنیک وارد کردن بر روی نقاط حساس انجام داده می شود، رایحه خوشی داشته و اثر مخرب رادیکال های آزاد بر روی پوست را از بین می برد. همچنین این مواد حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مفید هستند و در مجموع میهمانانی این روش را انتخاب می کنند، با پوستی درخشان و کاملاً مرطوب شده رو به رو خواهند شد.

تکنیک لوتوس دیفِنس برای درخشانی پوست (برای تمامی پوست ها) - LOTUS DEFENSE™ Skin Radiance Facial (Ideal for All Skin Types) – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این روش خاصیت درخشان کنندگی و همینطور از بین برندگی آلودگی را برروی میهمانان پوست دارد
این تکنیک شامل 12 مرحله حسی مختلف می شود که اثر بخشی فوق العاده سریعی بر روی پوست خواهد داشت. برای این منظور از مواد طبیعی و ترکیبات ارگانیک استفاده می شود که از لحاظ پزشکی نیز تایید شده هستند و موجب ایجاد رایحه خوش و بهبود بافت پوست شده و در مجموع یکی از کامل ترین روش های طبیعی به منظور احیای دوباره پوست می باشد. در ادامه از یک ماساژ که با وارد کردن ضربات ملایم و طولانی استفاده می شود تا ضمن بهبود جریان گردش خون و کمک به تخلیه مایعات احتباس شده در بدن، موجب روشن شدن پوست و سفت شدن منافذ آن سفت می شود و همچنین تیرگی های اطراف چشم نیز از بین برود. لازم به ذکر است که در این روش از محصولات ضد حساسیت پوستی استفاده می شود که برای تمامی پوست ها مناسب بوده و در حقیقت از محصولات درجه یک فرانسوی انتخاب شده اند. 

روش جوان سازی کننده پوست با تکنیک مالی-مونترا (برای تمامی معمولی و خشک) - Mali-Montra Visibly Youthful Facial (For Normal/ Dry Skin) – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
پس از اینکه پوست لایه برداری می شود تا از سلول های مرده پاک سازی شود، پوست به شکلی ملایم توسط یک ضماد که با استفاده از دانه های گندم و دیگر ترکیبات طبیعی بدست آمده است و گرم نیز هست مرطوب سازی می شود. در ادامه این روش که با الهام از تاثیرات لطیف سازی یاسمن تایلندی طراحی شده، پوست صورت میهمانان با تکنیک شیاتسو و ضربات سریع دست، جوان سازی و لیفت می شود و تاثیرات بالا رفتن سن از جمله چین و چروک را از بین برده و همچنین به شکلی ملایم موجب تخلیه مایعات احتباس شده می شود تا هر گونه پف در این قسمت از صورت حذف شود. در انتها پوست صورت میهمانان ظاهری جوان، مستحکم و درخشان تر پیدا می کند.

روش مالی-آماتا اِتِرنال فِیشال (برای پوست های ترکیب و چرب) - Mali-Amata Eternal Facial (For Combination/ Oily Skin) – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این روش مادامی که چرخه چرب شدن پوست را می شکند، اثرات مثبتی همچون مبارزه با پیری پوست داشته و همچنین میزان pH پوست را متعال سازی می کند تا به جوان سازی آن کمک رسانی بشود. در ادامه چنین روش درمانی که بر روی پوست صورت انجام می شود، صورت میهمانان با ضربات دست که پوست را به سمت بالا می کشد، تاثیر لیفت کنندگی داشته و کمک می کند تا چین و چروک های ایجاد شده بر روی آن از بین بروند. این روش درمانی پر قدرت همچنین دو تکنیک وارد کردن فشار و تخلیه را نیز به کار می گرد تا سبیوم های اضافی به حالت عادی و شرایط متعادلشان باز گردند و در نتیجه پوست صورت کاملا درخشان و تلطیف بشود.

ماساژ ارگانیک پانپوری - PAÑPURI Organic Massages
ماساژ ارگانیک به روش مرکز سلامتی و اسپا پانپوری یک آیین آرامش بخش است که بدن و روح میهمانان را احیا و تقویت می کند. در این روش ها از یک مخلوط خالص و ارگانیک که توسط ترکیب روغن های خاصی بدست می آیند بهره برده می شود تا لطافت و رطوبت غنی را به پوست اهدا کند.
استفاده از رایحه خوش گیاهانی همچون یاسمن، علف لیمو، گیلاس، گل رز و گیانیم که از دوره های باستان تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد، کمک بسیاری به بازگردانی تعادل طبیعی بدن میهمانان خواهند کرد. میهمانان انتخاب کنند این روش ها می توانند هر کدام را به تناسب سلیقه و نیازهایشان به صورت شخصی سازی شده دریافت نمایند.

ماساژ تسکین بخش مالی مونلایت - Mali Moonlight Soothing Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و یا 90 دقیقه
ماساژ آرامش بخش معطر
در این روش با تلفیق تکنیک های سنتی تایلندی، تکنیک آروماتراپی (رایحه درمانی) و تکنیک های طب فشاری، بدن میهمانان به شرایط آرامش کامل رسانده می شود. میهمانان در این روش بدن خود را به موجی از حرکات منظم که بر روی تمامی قسمت های آن انجام داده می شود می سپرند. در خلال این ماساژ از تکنیک وارد کردن ضربات طولانی و تکنیک طب فشاری نیز استفاده می شود و همزمان، روغن یاسمن که رایحه خوشی دارد نیز به کمک می آید. در نتیجه مسیرهای جریان انرژی به دستان توانمند متخصصان این مرکز برای میهمانان بازگشایی می شود تا به دیگر نقاط بدن نیز فرستاده شود.

ماساژ ضد استرس پرانا - Prana Stress-Relieving Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و یا 90 دقیقه
ماساژ از بین برنده استرس
در این روش از تلفیق تکنیک طب فشاری به روش تایلندی و بالیایی استفاده می شود و به همراه آن، روغن علف لیمو بر روی بدن میهمانان گذاشته می شود تا همزمان با وارد کردن ضربات قدرتمند و طولانی به بدن، جریان گردش خون بهبود پیدا کرده و تنش و دردهای موجود در عضلات از بین برود و همچنین ماهیچه های بدن افراد انعطاف بیشتری پیدا کند. دردها و گرفتگی های عضلانی در اثر انتخاب این روش فراموش می شوند و یک حس آرامش و جوان شدگی کامل در میهمانان ایجاد خواهد شد.

ماساژ سنتی تایلندی لیلا رویال - Leela Royal Thai Traditional Massage – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
ماساژ سنتی تایلندی رویال
این روش با تاکید ویژه ای بر روی از بین بردن تنش های بدن، تکنیک های کششی و شل کردن به کار می رود و همچنین حرکات انفعالی یوگا از دیگر تکنیک هایی هستند که در این روش حضور دارند. این ماساژ فشارهای محکمی را بدون استفاده از هر گونه روغن و نیز با انجام حرکات کششی که به وسیله کمک متخصص انجام دهنده انجام می شود، هر گونه گرفتگی انرژی را در بدن آزاد کرده و در نتیجه جریان گردش خون را ارتقا می دهد و در انتها حس آرامش و نرم شدن را به بدن میهمانان می بخشد.

ماساژ متعادل ساز هفت چاکرا با استفاده از سنگ های داغ - Seven Chakras Harmonizing Hot Stone Massage – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
ماساژ بدن با خاصیت انرژی بخشی و تجدید دوباره
این روش قادر است تنش های کهنه و سمج موجود در عضلات عضلات و هر گونه درد دیگر را با بهره گیری از خاصیت درمانی سنگ های حرارت داده شده آتشفشانی که بر روی چاکرا و نقاط انرژی بدن گذاشته می شود از بین ببرد و جریان گردش انرژی چی را به اوج برساند. در کل در این روش از ترکیب سنگ های حرارت داده شده و همینطور استفاده از روغن های معطر بر روی بدن استفاده می شود. این روغن از نوع روغن ارگانیک و تایید شده پانپوری می باشد. در انتهای این روش، از ماساژ شیاتسو بر روی صورت میهمانان و وارد کردن فشار به نقاط مشخصی که جریان گردش خون را ارتقا داده و موجب تقویت پوست صورت می شوند استفاده خواهد شد.

ماساژ هندی سر به روش سامدول کلَریفاینگ - Samadul Clarifying Indian Head Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
ماساژ متعادل کننده سر
در این روش حس آرامش و احیا با بهره گیری از ترکیب روغن های ارگانیک گرم شده در میهمانان ایجاد خواهد شد. رایحه خوش و ملایم این روغن ها کمک می کند تا افراد آرامش را حس کرده و ذهنشان را پاک سازی کنند. انجام چنین روش درمانی موجب بهبود جریان گردش خون شده و در عین حال هر گونه سردرد، میگرن و دیگر خستگی های ذهنی از سر میهمانان حذف می کند.

ماساژ ضد استرس ایسارا برای تمامی قسمت های پا - Issara Leg & Foot De-stressing Massage – مدت زمان لازم: 45 دقیقه و یا 60 دقیقه
ماساژ ارگانیک پا
طب بازتاب شناسی یا رفلکسولوژی بر این باور استوار است که بدن انسان به طور منظم حاوی جریان های انرژی یا همان "چی" می باشد که نقاط انعطاف پا را با همدیگر متحد می کند. با استفاده از ترکیب منحصر به فرد روغن های ارگانیک پانپوری در چنین روشی، بدن میهمانان با بهره گیری از نوک انگشتان و همینطور انگشت شصت، یک ماساژ تقویت کننده را دریافت می کند. در ادامه یک کمپرس گرم بر روی تمامی قسمت های پا قرار داده می شود تا ترکیب چنین تکنیک هایی، حس آرامش کامل، احیا به روش طبیعی و همینطور حالت تعادل را به میهمانان هدیه کند.

ماساژ سر، گردن و شانه به روش کلیا کانگوون - Klai Kangwon Head, Neck & Shoulder Massage – مدت زمان لازم: 45 دقیقه 
ماساژ سر، گردن و شانه
در این روش سر، گردن و شانه های میهمانان که مرکز انرژی بدن هستنند و ممکن است در اثر استرس، تنش و گرفتگی ها دچار مشکل شده باشند مورد توجه قرار خواهند گرفت. چنین روشی با استفاده از مخلوط منحصر به فرد روغن پانپوری و بهره گیری از گونه ای از ماساژ به سبک تایلندی، فشارهایی بر روی بدن وارد می شود تا حس احیا به طور کامل در نیم تنه بالایی بدن میهمانان حس بشود. ویژگی مهم دیگر این روش، استفاده از روغن های معطری هستند که راه های عبور جریان انرژی را باز می کند و این کار، حس بیداری کاملی به میهمانان می دهد.

درمان های ارگانیک پانپوری برای بدن - PAÑPURI Organic Body Treatments
طبیعت، توازن و خلوص. تمامی تکنیک هایی که در این روش ارائه می شوند براساس پذیرفتن عنصر ضروری و مورد نیاز برای احیای توازن بدن استوار هستند. این سری درمانی های متفاوت باعث ایجاد حس آرامش باورنکردنی می شود و از همین رو است که قادر هستند فرآیند احساس و احیای موجودیت میهمان را پوشش دهد.

درمان خالص سازی بدن به روش بوریسود - Bhorisud Purifying Body Treatment – مدت زمان لازم: 150 دقیقه
این روش حاوی یک اسکراب ارگانیک، استفاده از ماسک ارگانیک بدن و همچنین اجرای ماساژ ایجاد تندرستی اُبسولوت سونتاری می شود
میهمانان انتخاب کننده این روش از یک لایه برداری طبیعی و سپس قرار گرفتن در پوشش رپ نشاط آور لذت خواهند برد. این دو قادر هستند بدن را از هر گونه خشکی، سلول های ناخواسته و مرده پوست جدا کرده و همچنین خاصیت ترمیمی دارند و می توانند از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کنند. در ادامه این روش درمانی با یک نوع ماساژ که انحصارا توسط این مرکز سلامتی و اسپا ارائه می شود ادامه پیدا می کند. این ماساژ اُبسولوت سونتاری وِل بینگ نام دارد و در آن از یاسمن ارگانیک تایلندی به عنوان روغن ویژه استفاده می شود. در پایان این روش درمانی افراد حس پاکیزگی، تازه شدن و احیای مجددی را حس خواهند کرد.

درمان آرامش بخش بدن به روش گایا - Gaya Relaxing Body Treatment – مدت زمان لازم: 150 دقیقه
این روش حاوی یک اسکراب ارگانیک، استفاده از ماسک ارگانیک بدن و همچنین اجرای ماساژ تسکین دهنده رَپ و مالی مونلایت می شود
در چنین روشی از یک مخلوط از پودرهای درجه یک ارگانیک بهره برده می شود تا به کمک روغن صندل چوب که یک آنتی اکسیدان طبیعی می باشد، بدن میهمانان را اسکراب می کنند. این اسکراب تقویت کننده قادر است سلول های مرده پوست را از بین ببرد و حس لطافت و درخشان بودن را در آن باقی گذارد. سپس بدن میهمانان در یک رپ پوشش دهنده بدن که حاوی خاک صورتی ارگانیک می باشد قرار داده می شود. این نوع پوشش به داشتن قدرت بالا در احیا و بازگردانی پوست به حالت و کیفیت اولیه ای شهرت دارد. در انتهای این روش آرامش بخش نوبت به انجام ماساژ آرامش تسکین دهنده مالی مونلایت می رسد. ایجاد حس تازگی و آرامش کامل از جمله ویژگی هایی هستند که میهمانان انتخاب کننده این روش در پایان کار حس خواهند کرد.

درمان سم زدایی از بدن به روش آروگیا - Arogya Detoxifying Body Treatment – مدت زمان لازم: 150 دقیقه
این روش حاوی یک اسکراب ارگانیک، استفاده از ماسک ارگانیک بدن و همچنین اجرای ماساژ توازن گیاهی سامروآم لوکپراکوب می شود
این روش با انجام یک اسکراب ارگانیک به منظور حذف سلول های مرده پوست آغاز می شود تا حس پاکیزگی را در میهمانان ایجاد کرده و سپس یک ماسک ارگانیک که سرشار از مواد معدنی است نیز بر روی تمامی قسمت های بدن قرار داده می شود. این کار باعث تجدید پوست با تاثیر مرطوب کنندگی بالا می شود و پس از آن، یک ماساژ گیاهی به نام سامروآم لوکپراکوب که حاوی روغن می باشد، بر روی تمامی قسمت های بدن انجام داده می شود. در مجموع انجام این روش باعث ایجاد حس تازگی و احیا در بدن شده و همچنین پوست بدن را نیز یکدست می کند.

درمان روشن کننده بدن به روش تور سائِنگ - Thor-Saeng Brightening Body Treatment – مدت زمان لازم: 150 دقیقه
این روش حاوی یک اسکراب ارگانیک، استفاده از ماسک ارگانیک بدن و همچنین اجرای ماساژ ضد استرس پرانا می شود
این روش که بر اساس تکنیک مراقبت از زیبایی به شیوه سنتی تایلندی انجام داده می شود، ترکیبی از میوه تمبر هندی، ماست و عسل ارگانیک را مورد استفاده قرار می دهد و آن را همراه با وارد کردن ضربات منظم بر روی بدن میهمانان قرار می دهد تا این عمل، حس تقویت شدگی کاملی به میهمانان انتقال بدهد. در ادامه بدن میهمانان با یک اسکراب که حاوی ویتامین ث، لایه بردارهای طبیعی و همینطور رایحه های خوش هستند پاک سازی می شود تا پوست را درخشان کرده به شکل طبیعی پاک کند. این لایه بردارهای طبیعی پس از اتمام کار با استفاده از حوله های گرم و مرطوب از روی بدن برداشته می شود و سپس پوشش رَپ ارگانیک حاوی تمبر هندی بر روی بدن افراد قرار داده می شود. در انتها این سفر درمانی با یک ماساژ ضد استرس پرانا به اتمام می رسد تا حس تازگی، احیا و بازسازی شدن کامل را در افراد ایجاد نماید.

درمانی سود سای برای تسکین پوست بدن و صورت پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید - Sod Sai Soothing Body and Face After Sun Treatment – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این روش شامل رَپ پوشش دهنده ارگانیک برای بدن و ماساژ صورت با استفاده از ماسک و کرم تقویت کننده
چنین روش درمانی باعث می شود تا رطوبت مورد نیاز برای بدن و پوست صورت که در مقابل نور خورشید قرار گرفته دوباره به آن بازگردد. در ابتدا بدن میهمانان وارد حمام بخار گیاهی که حاوی شیر ارگانیک یاسمن می باشد خواهد شد. سپس تمامی قسمت های بدن با استفاده از رَپ غنی شده با گیاه آلوئه، چوب صندل، گرانیوم و اسطوخودوس پوشانده می شود. اینکار مادامی که موجب ترمیم پوست می شود، پوست صورت میهمانان نیز با یک ماسک پوشانده شده و ماساژ داده می شود. پس اتمام این سفر درمانی، پوست به طول کامل و موثر مرطوب سازی و احیا می شود تا هر گونه آسیبی که نور آفتاب به آن رسانده از بین برود.

اسکراب ارگانیک بدن با استفاده از محصولات پانپوری - PAÑPURI Organic Body Scrub – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش شامل رَپ پوشش دهنده ارگانیک برای بدن و ماساژ صورت با استفاده از ماسک و کرم تقویت کننده
این روش درمانی یک لایه بردار پاک سازی کننده و لوکس برای پوست است که با استفاده از ترکیب روغن های مفید و همینطور کرم نمک دریایی انجام داده می شود. انتخاب این روش موجب می شود تا پوست میهمانان به طور عمیق پاک شده، برآمده تر و لطیف تر به نظر برسد.

درمان های مرکز سلامتی و اسپای پانپوری برای آقایان
در دنیای امروز، مردان نیز شایسته دریافت توجه و استفاده از خدمات اسپا هستند. یک ماسک تازه و یا یک ماساژ نشاط آور و جوان سازی کننده برای کمر مواردی هستند که مثل خواب شب واجب به حساب می آیند. به آقایان توصیه می شود تا زمانی را برای رسیدگی به خود اختصاص بدهند و از محصولات ارگانیک و همینطور درمان های مفید این مرکز استفاده کرده و شاهد تاثیرات آن به ویژه بر روی پوستشان باشند.

ماساژ سونتاری اَبسولوت وِل بینگ - Soontharee Absolute Well-Being Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه یا 90 دقیقه
ماساژ عمیق بافت ها
در این روش از تاثیر تسکین دهنده روغن مخلوط شده رُز اَبسولوت استفاده می شود. در ادامه این روش با بهره گیری از تکنیک هایی همچون ماساژ تایلندی و ماساژ لومی لومی، یک ماساژ باستانی به سبک هاوایی ها که به شکل ملایم و در عین حال عمیقاً تاثیرگذار بوده و وارد ماهیچه ها می شود اجرا خواهد شد. سپس از تکنیک طب فشاری هاوایی استفاده می شود تا تمامی نگرانی های آقایان را دور ریخته و حس آرامش و صلح کاملی را در آنها ایجاد کند.

ماساژ انرژی بخش صورت به روش مالی آنانتارا جنتلمن - Mali-Anantara Gentlemen’s Energizing Facial – مدت زمان لازم: 60 دقیقه 
ماساژ انرژی بخش برای صورت
این روش یک درمان ملایم و تاثیر گذار است که به کمک روغن مخلوط شده رُز اَبسولوت و همینطور خواص ضد پیری پانپوری و نیز طیف گسترده ای از محصولات ارگانیک که به شکل ویژه ای برای پاک سازی صورت آماده شده اند انجام داده می شود. چنین کاری موجب برجسته شدن و انرژی بخشی به پوست می شود. لازم به ذکر است که پانپوری حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی است که از بافت های سلولی پوست در مقابل پیری زودرس حفاظت کرده و چهره را جوان نگه می دارد.

تکنیک لوتوس دیفِنس برای درخشانی پوست (برای تمامی پوست ها) - LOTUS DEFENSE™ Skin Radiance Facial (Ideal for All Skin Types) – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این روش خاصیت درخشان کنندگی و همینطور از بین بردن آلودگی برای پوست دارد
این تکنیک شامل 12 مرحله حسی مختلف می شود که اثر بخشی فوق العاده سریعی بر روی پوست دارد. برای این منظور از مواد طبیعی و ترکیبات ارگانیک استفاده می شود که از لحاظ پزشکی هم تایید شده هستند و موجب ایجاد رایحه خوش و بهبود بافت پوست شده و در مجموع یکی از کامل ترین روش های طبیعی به منظور احیای دوباره پوست می باشد. در ادامه از یک ماساژ که با وارد کردن ضربات ملایم و کشیده استفاده می شود تا ضمن بهبود جریان گردش خون و کمک به تخلیه مایعات احتباس شده بدن، پوست روشن شده و منافذ آن سفت بشود و همچنین تیرگی های اطراف چشم نیز از بین برود. لازم به ذکر است که در این روش از محصولات ضد حساسیت پوستی استفاده می شود که برای تمامی پوست ها مناسب بوده و در حقیقت از محصولات درجه یک فرانسوی انتخاب شده اند. 


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید