• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل جی کالوی
  • میز پذیرش هتل جی کالوی
  • سالن برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل جی کالوی
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل جی کالوی
  • تخت های ماساژ مرکز اسپا
  • مرکز کسب و کار هتل جی کالوی
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • کافه اسپون هتل جی کالوی
  • تو پی ام لانج هتل جی کالوی
  • بار گرویتی هتل جی کالوی
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • اتاق اگزکیوتیو پرمیر هتل جی کالوی
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها

آشنایی باهتل جی کالوی


نام لاتین هتل

G Hotel Kelawai

کشور

منطقه

جورج تاون (George Town)

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

006042190000

آدرس

no 2 Persiaran Maktab, George Town, Penang Island 10250, Malaysia

فاصله تا فرودگاه

15.8 کیلومتر


ساختمان هتل پنج ستاره جی کالوِی در موقعیتی استراتژیک و نزدیک به منطقه تاریخی جُرج تاون که جزو میراث جهانی سازمان یونسکو می باشد حضور دارد. خیابان جالان کالوِی به عنوان یکی از پر هیاهوترین نقاط ایالت پِنانگ، منطقه ای پر از جاذبه های گوناگون گردشگری است که به واسطه نزدیک بودن به مکان های تماشایی از جمله معابد بودایی، رستوران ها و بارها و همچنین بوتیک ها و جواهر فروشی ها شهرت زیادی را کسب کرده است. از جمله نقاط قوت محل قرار گیری این هتل، مسافت کوتاه  این منطقه با بسیاری از جاذبه های گردشگری مشهور دیگر پنانگ از جمله مجتمع تفریحی گِرنی پاراگون، مرکز خرید گِرنی پلازا و تفرجگاه ساحلی گِرنی درایو که همگی در فواصل کم تر از یک کیلومتر از این محل وجود دارند محسوب می شود. در مجموع این هتل پنج ستاره با واحدهای اقامتی متنوعی که در کنار لوکس بودن محیط مناسبی را برای اقامت زوج های جوان و همینطور خانواده های نسبتاً پر جمعیت تر فراهم می کند، پر طرفدارترین دیدنی های پنانگ را در همسایگی میهمانانش مهیا کرده است. 
واحدهای اقامتی هتل جی کالوِی همگی به شکلی منحصر به فرد و با الهام از طراحی نوآورانه زیبا سازی شده اند تا محیطی انرژی بخش و فضایی مناسب استراحت و کار را برای میهمانان گردشگر و شاغل خود فراهم نمایند. واحدهای اقامتی این هتل پنج ستاره شامل تعداد زیادی اتاق و سوئیت می شود که از اتاق های برازنده دلوکس گرفته تا انوع اتاق های اگزکیوتیو، اتاق های اگزکیوتیو پرمیزو همینطور دو نمونه سوئیت فوق مجلل اگزکیوتیو پرمییر سوئیت را برای اقامت میهمانان کم جمعیت مثل زوج های جوان و همینطور میهمانانی که به صورت خانوادگی در حال سفر هستند فراهم آورند. در مورد برخی از امکانات رفاهی پر تعدادی که در تمامی این واحدها گنجانده شده می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، میز تحریر، مینی بار، تخت خواب های مخصوص با برند سِرتا که در جهان مشهور هستند، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و نیز فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت اشاره کرد.
چندین نمونه بار و رستوران تمام عیار در داخل ساختمان هتل جی کالوِی وجود دارد که طیف گسترده از انواع خوردنی ها و نوشیدنی ها را برای میهمانان این مجموعه آماده و سرو خواهند کرد. میهمانان علاقمند می توانند بدون ترک ساختمان هتل محل اقامتشان، انواع غذاهای محلی، غذاهای آسیایی و یا کلی نوشیدنی و خوراکی که پس از وعده های غذایی اصلی به شکل بوفه و یا در قالب منوی آلاکارت (انتخابی) ارائه می شوند را در چنین بخشی میل کنند.
آن دسته از میهمانانی که زمان بیشتری برای کسب استراحت دارند هم فرصت خواهند داشت تا سری به استخر با دید نامحدود این مجموعه بزنند. این استخر در فضای باز بام ساختمان هتل قرار گرفته و همزمان چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) را از شهر پنانگ در اختیار دارد. در کنار استخر شنا، میهمانانی که مایل به پیگیری فعالیت های ورزشی خود هستند هم می توانند از خدمات سالن ورزشی مجهز هتل جی کالوِی نهایت استفاده را ببرند.
در مورد سایر خدمات رفاهی ویژه ای که میهمانان این مجموعه در طول اقامت خود امکان بهره مندی از آنها را خواهند داشت هم می بایست به یک مرکز کسب و کار، سالن های مجهز به منظور برگزاری جلسات کاری و همینطور انواع مجالس و جشن ها، خدمات کرایه دوچرخه در صورت پرداخت هزینه، اجرای برنامه های سرگرم کننده در هنگام شب در رستوران و بارها و همچنین ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) در صورت پرداخت هزینه اشاره داشت.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در منطقه جُرج تاون از ایالت پِنانگ انتخاب شده است.
علاوه بر موارد بالا، محل قرار گیری این هتل پنج ستاره از طرف میهمانان آن، به عنوان یکی از برترین نقاط منطقه جُرج تاون برای اقامت برگزیده شده است.
همچنین فرودگاه بین المللی پنانگ در فاصله حدوداً 16 کیلومتری از ساختمان هتل جی کالوِی قرار گرفته است که طی کردن این مسیر به وسیله تاکسی چیزی در حدود 30 دقیقه به طول می انجامد. فرودگاه سلطان عبد الحلیم نیز در فاصله 85 کیلومتری از این محل حضور دارد.



فاصله از سایر مکان ها

مجتمع تفریحی گِرنی پاراگون
100 متر
مرکز خرید گِرنی پلازا
200 متر
تفرجگاه ساحلی گِرنی درایو
500 متر
باشگاه اسب سواری پنانگ تِرف کلاب
2.2 کیلومتر
مرکز خرید استرِیتز کی
2.6 کیلومتر
میدان پنانگ تایمز
3.1 کیلومتر
عرشه تماشای رِین بو اسکای در برج کومتار
3.2 کیلومتر
برج کومتار
3.2 کیلومتر
پرانگین مال
3.3 کیلومتر
مرکز خرید فِرست اَوِنیو پِنانگ
3.4 کیلومتر
موزه واندِرفود
4 کیلومتر
قلعه کورنوالیس پنانگ
4.1 کیلومتر
اسلکه پنانگ
4.5 کیلومتر
تپه پِنانگ
4.7 کیلومتر
معبد کِک لوک سی
5.7 کیلومتر
پل پنانگ
9.9 کیلومتر
سانوِی کارنیوال مال
10.5 کیلومتر
فرودگاه بین المللی پنانگ
15.8 کیلومتر
فرودگاه سلطان عبد الحلیم
85.1 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به جی کالوی

دیدنی های نزدیک به جی کالوی


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید