• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • میز پذیرش هتل کارات این
  • نمای رستوران هتل کارات این
  •   هتل کارات این شهر باکو
  • نمای تخت بزرگ اتاق دبل
  • سوئیت هتل کارات این
  • تخت های اتاق استاندارد توئین
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • اتاق تریپل هتل کارات این
  • روم سرویس اتاق های هتل
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل کارات این


نام لاتین هتل

Karat Inn Hotel

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994125961223

آدرس

Suleyman Rahimov Street 175, AZ1000 Baku, Azerbaijan

فاصله تا مرکز شهر

0.5 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه

20.1 کیلومتر


هتل کارات این در شماره 125 خیابان سلیمان رحیموف، یکی از نقاط خاص شهر باکو به تجاری بودن مشهور است قرار دارد. این مجموعه که فعالیت خود را از سال 2005 آغاز نموده، پس از یک بازسازی کامل در سال 2009 با امکاناتی کامل تر و بیشتر نسبت به قبل از میهمانانی که مایل هستند در بخش نسبتا مرکزی شهر باکو که با جاذبه قلب تپنده این شهر فقط 500 متر فاصله دارد به بهترین شکل ممکن پذیرایی می کند. ساختمان این مجموعه در فاصله پیاده روی های نسبتا کوتاهی تا نقاط پر طرفداری مثل پارک آفیسِرز، پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو، میدان فانتِین،
مسجد تازه پیر، کاخ ایسماعیلیه، قلعه دختر، کاخ شروانشاهان و مسجد محمد که همگی در فواصلی کوتاه تر از 2 کیلومتر از میهمانان این مجموعه در دسترس می باشند قرار گرفته است. آن دسته از میهمانانی هم که مایل هستند به بخش های دورتری از شهر باکو مراجعه نمایند می توانند با طی نمودن یک پیاده روی 10 دقیقه ای، خود را به نزدیک ترین ایستگاه مترو که ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی می باشد برسانند و از این طریق سفرهای درون شهری خود را با قیمت های مقرون به صرفه انجام بدهند.
واحدهای اقامتی ساده و عین حال شیک و کلاسیک چنین هتل سه ستاره ای به انواع اتاق های استاندارد با ظرفیت دو میهمان بزرگسال، اتاق های استاندارد با امکان اقامت سه میهمان بزرگسال و همچنین یک نمونه سوئیت که فضای وسیع تر و امکانات برازنده تری را در اختیار میهمانان قرار خواهد داد دسته بندی شده است. در ارتباط با برخی از امکانات رفاهی موجود در تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره می بایست به وجود مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، بالکن و همچنین فراهم بودن امکان اتصال به ایترنت بیسیم رایگان اشاره داشت. در مجموع واحدهای اقامتی این مجموعه شرایط مناسبی را برای پذیرایی از میهمانان تک نفره، زوج ها و حتی خانواده ها فراهم می کنند.
میهمانان این مجموعه به منظور میل کردن وعده های غذایی دلخواه خود می توانند به رستوران داخلی هتل کارات این مراجعه نمایند. ارائه انواع غذاهای اصیل آذربایجانی و همینطور انواع غذاهای ترکی، پذیرایی با بوفه وعده صبحانه و ارائه انواع خوراکی های سرد و گرم از ابتدای روز از جمله خدمات ارائه شده توسط این بخش از هتل محسوب می شوند.
در مورد سایر امکانات رفاهی قابل توجهی که میهمانان هتل کارات این فرصت بهره مندی از آنها را در طول اقامتشان خواهند داشت می توان به یک مرکز کسب و کار برای استفاده میهمانان شاغل، اتاق های مجهز به امکانات وی آی پی و همینطور سوئیت های ماه عسل، خدمت پذیرایی با میوه، شکلات و کوکی در صورت پرداخت هزینه، ارائه خدمات صرافی، اتاق های مجهز به عایق صوتی، خدمات تحویل و تخلیه سریع اتاق و همینطور ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصی نقاط شهر باکو به ویژه فروگاه بین المللی این شهر اشاره داشت.
همچنین فاصله ساختمان هتل کارات این تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 20 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله خودرو در حدود 30 دقیقه به طول می انجامد.



فاصله از سایر مکان ها

سوپرمارکت فرسکو
100 متر
دریای خزر
200 متر
ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی
400 متر
ایستگاه مترو جعفر جبارلی
500 متر
سالن تئاتر و اپرای آذربایجان
600 متر
پارک افسران (آفیسِرز)
900 متر
ایستگاه مترو ساکهیل
1 کیلومتر
پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
1.1 کیلومتر
بلوار پارک باکو
1.1 کیلومتر
میدان فانتِین
1.2 کیلومتر
ایستگاه مترو نیظامی گنجوی
1.2 کیلومتر
موزه ادبیات نیظامی
1.2 کیلومتر
کاخ ایسماعیلیه
1.5 کیلومتر
بخش تاریخی باکو (اولد سیتی)
1.6 کیلومتر
قلعه دختر
1.6 کیلومتر
کاخ شروانشاهان
1.7 کیلومتر
مسجد محمد
1.8 کیلومتر
ایستگاه مترو ایچری شَهَر
1.8 کیلومتر
پارک فیلارمونیک
2 کیلومتر
ورزشگاه توفیق بهراموف
2.1 کیلومتر
موزه فرش آذربایجان
2.3 کیلومتر
برج های شعله
2.7 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
2.8 کیلومتر
مجموعه موزه های باستان شناسی و قوم نگاری قالا
3.8 کیلومتر
مسجد بی بی هیبت
8.2 کیلومتر
دریاچه دوزلو گل
10 کیلومتر
منطقه تاریخی قبوستان
30 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
20.1 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به کارات این

دیدنی های نزدیک به کارات این


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید