• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل دیپلمات باکو
  • درب ورودی هتل دیپلمات باکو
  • میز پذیرش هتل دیپلمات باکو
  • رستوران هتل دیپلمات باکو
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • اتاق سینگل هتل دیپلمات باکو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل دیپلمات باکو


نام لاتین هتل

Diplomat Hotel Baku

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994125961127

آدرس

Suleyman Rahimov Street 185, AZ1000 Baku, Azerbaijan

فاصله تا مرکز شهر

0.4 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه

20 کیلومتر

فاصله تا دریا

0.9 کیلومتر


هتل دیپلمات باکو مجموعه ای سه ستاره واقع در خیابان سلیمان رحیموف است که در فاصله ای اندک از بخش مرکزی شهر باکو از میهمانان خود پذیرایی می کند. ساختمان هتل دیپلمات باکو به لطف قرار داشتن در فاصله ای چند قدمی از تماشایی ترین جاذبه های توریستی بخش مرکزی و تاریخی شهر باکو، موقعیت بسیار مناسب و هوشمندانه ای را برای میهمانانی که به دنبال سپری کردن سفری تفریحی و یا کاری هستند مهیا خواهد کرد. در این مورد می بایست به نقاط مهمی مثل حیدر علی اف پلس، سالن تئاتر و اپرای آذربایجان، پارک افسران (آفیسِرز)، ایستگاه مترو ساکهیل، ایستگاه مترو نیظامی گنجوی، میدان فانتِین، پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو و مسجد تازه پیر اشاره داشت که نهایتا یک کیلومتر و یا به اندازه یک پیاده روی چند دقیقه ای با میهمانان مقیم در این هتل مسافت دارند. نزدیک ترین ایستگاه به این بخش از شهر نیز ایستگاه متروی جعفر جبارلی می باشد و کافیست تا میهمانان این مجموعه با طی کردن یک پیاده روی حدودا 500 متری تا چنین محلی، به سرعت و با صرف هزینه کم به سفرهای درون شهری خود بپردازند.
هتل دیپلمات باکو اتاق ها و سوئیت هایی را که به سبک کلاسیک طراحی شده و امکانات رفاهی قابل قبولی را در اختیار دارند آماده سازی کرده است. انواع اتاق های استاندارد که ظرفیت پذیرش یک، دو و الی سه میهمان را داشته و نیز دو نمونه سوئیت برازنده تر که برترین مورد از آنها به روی چشم اندازی از دریای زیبای خزر قرار دارد، همگی از جمله ویژگی های اصلی این واحدها محسوب می شوند. در مورد برخی از امکانات رفاهی که در تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره وجود دارد می بایست به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون تخت، میز تحریر، مینی بار، امکان اتصال به اینترنت بیسیم و همچنین فراهم بودن امکان اتصال اتاق ها به منظور ایجاد فضای بیشتر برای میهمانان پر تعداد تر اشاره داشت.
میهمانان هتل دیپلمات باکو در طول اقامت خود می توانند به رستوران این مجموعه که در طبقات بالایی ساختمان آن قرار داشته و انواع غذاهای اروپایی را سرو می کند مراجعه نمایند.
در مورد برخی دیگر از خدماتی که میهمانان این مجموعه سه ستاره انتظار دریافت کردنشان را می توانند داشت باشند می بایست به امکان انتخاب سوئیت های ماه عسل، امکان اقامت خانواده ها، اتاق و سالن مجهز به منظور برگزاری جلسات کاری و یا انواع مجالس و جشن ها، فروشگاه کوچک موجود در داخل ساختمان هتل، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصی نقاط شهر باکو از جمله فرودگاه بین المللی این شهر و نیز خدمات ارائه شده در مرکز سلامتی و اسپا نظیر استخر شنای سرپوشیده، حمام ترکی و سونا در صورت پرداخته هزینه اضافی اشاره کرد.
همچنین فاصله ساختمان هتل دیپلمات باکو تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 20 کیلومتر می باشد.



فاصله از سایر مکان ها

سوپرمارکت فرسکو
30 متر
تزا بازار
250 متر
حیدر علی اف پلس
300 متر
ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی
600 متر
ایستگاه مترو جعفر جبارلی
600 متر
سالن تئاتر و اپرای آذربایجان
650 متر
پارک افسران (آفیسِرز)
800 متر
دریای خزر
850 متر
ایستگاه مترو ساکهیل
950 متر
ایستگاه مترو نیظامی گنجوی
1 کیلومتر
میدان فانتِین
1 کیلومتر
پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
1.2 کیلومتر
مسجد تازه پیر
1.3 کیلومتر
کاخ ایسماعیلیا
1.4 کیلومتر
برج مایدن
1.5 کیلومتر
کاخ شیروان شاه
1.6 کیلومتر
مسجد محمد
1.7 کیلومتر
ایستگاه مترو ایچری شکر
1.7 کیلومتر
پارک فیل هارمونی
1.9 کیلومتر
ورزشگاه توفیق بهراموف
2.2 کیلومتر
موزه فرش آذربایجان
2.2 کیلومتر
برج های شعله
2.5 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
3 کیلومتر
مسجد بی بی هیبت
8 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
20 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به دیپلمات باکو

دیدنی های نزدیک به دیپلمات باکو


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید