• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  جنگل نارنجلو شهرستان مازندران استان بابل
  •  جنگل نارنجلو شهرستان مازندران استان بابل
  •  جنگل نارنجلو شهرستان مازندران استان بابل
  •  جنگل نارنجلو شهرستان مازندران استان بابل
  •  جنگل نارنجلو شهرستان مازندران استان بابل


جنگل نارنجلو

نام مرکز دیدنی

Narenjlo Forest

نوع مرکز دیدنی

طبیعت بکر و جنگل

شهرستان

بابل

مدت زمان بازدید

نصف روز

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

استان مازندران، شهرستان بابل، بخش بندپی غربی

معرفی جنگل نارنجلو
جنگل های استان مازندران از مقاصد گردشگری محبوب شمال کشور هستند که به دلیل مناظر طبیعی زیبا و آب و هوای معتدل خود شناخته شده هستند. جنگل نارنجلو یکی از مکان های دیدنی در شهرستان بابل این استان است که می توانید در سفر بعدی خود به این استان سرسبز از دیدن آن لذت ببرید. 
جنگل نارنجلو در بخش بندپی غربی و 120 کیلومتری غرب شهرستان بابل قرار دارد که به شهر بهارنارنج معروف است و چه بسا که نامگذاری این جنگل نیز به دلیل وجود همین درختان خوش بوی نارنج باشد. منطقه بندپی که به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود پر از مناظر زیبایی طبیعی است و این جنگل به عنوان یکی از سرسبزترین نقاط این منطقه شناخته می شود. جنگل نارنجلو در امتداد جاده جنگلی این منطقه قرار دارد که باعث می شود لذت سفر در این مسیر دوچندان شود. 
جنگل نارنجلو یکی از نزدیک ترین جنگل های سرسبز و پر طراوت به بابل است. نورشهر در فاصله 20 کیلومتری این جنگل قرار گرفته است و پس از آن نیز شهرهای رویان و نور به ترتیب در فاصله ۴۶ و ۵۱ کیلومتری آن قرار دارند. گفتنی است فاصله جنگل نارنجلو تا تهران نیز حدود ۱۸۰ کیلومتر است که باعث می شود برای یک سفر آخر هفته گزینه مناسبی باشد. جنگل نارنجلو به عنوان یکی از جنگل های حفاظت شده استان مازندران، درختان متنوع زیادی را در خود جای داده و به دلیل بکر بودن، یکی از بهترین مناطق برای جنگل نوردی و طبیعت گردی است. همچنین این جنگل در منطقه کوهپایه ای و کوهستانی قرار دارد که باعث می شود همواره از آب و هوای مطبوعی برخوردار باشد و فرصت گرفتن عکس های فوق العاده زیبا را فراهم کند. 
در صورتی که قصد دارید برای صرف ناهار به این جنگل بروید حتما کیسه زباله همراه داشته باشید و پس از ترک جنگل هیچ ردی از خود به جا نگذارید و در پاکیزه نگه داشتن جنگل نیز دقت لازم را داشته باشید. 

بهترین زمان برای بازدید
اگرچه بازدید از جنگل نارنجلو در هیچ فصلی شما را ناامید نخواهد کرد، مناسب ترین زمان برای گردش در جنگل نارنجلو فصل بهار است که عطر نارنج ها در این جنگل می پیچد و حس حضور در آن را خاص و بی نظیر می کند.

دیدنی های نزدیک به جنگل نارنجلو

تفریحات نزدیک به جنگل نارنجلو

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید