• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  بازار بزرگ ماهی فروشان ساری شهر مازندران استان ساری


بازار بزرگ ماهی فروشان ساری

نام مرکز خرید

The Grand fish Bazaar of Saari

شهرستان

ساری

ناحیه

اطراف شهر

مدت زمان بازدید

1 ساعت

ساعت بازدید

همه روزه از ساعت 8:00 الی 23:00

آدرس

مازندران، ساری، 6 کیلومتری جاده ساری قائم شهر

معرفی بازار بزرگ ماهی فروشان ساری
شهر ساری علاوه بر جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیاری که دارد، غذاهای دریایی خوشمزه ای هم در آن یافت می شود که بدون امتحان کردن آنها نباید این شهر را ترک کنید. یکی از بهترین مکان ها برای خریدن ماهی های تازه صید شده از دریای خزر، بازار بزرگ ماهی فروشان این شهر است که همیشه می توانید در آن ماهی های تازه را پیدا کنید. 
در 6 کیلومتری اتوبان ساری به قائم شهر، بزرگترین بازار ماهی فروشان در شمال کشور قرار گرفته است. از نکات جالب این بازار می توان به وجود استخر ماهی و رستوران های غذای دریایی در میان آن اشاره کرد. هدف از ایجاد این قسمت ها در بازار این بوده که گردشگران بتوانند تجربه استفاده از تازه ترین ماهی ها و دیگر محصولات دریایی را داشته باشند. 

جاذبه های گردشگری نزدیک
بازار ترکمن ها، بازار ترکمن مرکزی، آب انبار میرزا مهدی، خانه تاریخی کلبادی، میدان و برج ساعت ساری تعدادی از جاذبه های تماشایی این شهر هستند که تقریبا در نزدیکی این بازار قرار گرفته اند و می توانید از آنها نیز بازدید کنید. بازدید از روستاها و جنگل های پی در پی واقع در این منطقه هم بی شک خاطرات خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. 

بهترین زمان برای بازدید
در هر چهار فصل سال امکان بازدید از این بازار و همچنین دیگر جاذبه های ساری فراهم است، بنابراین شما می توانید بسته به علاقه و برنامه شخصتی، زمان مناسب خود را انتخاب کنید. اگر بیشتر به پیک نیک و کمپینگ در طبیعت علاقه مند هست بهتر است فصل اوج زیبایی طبیعت، بهار و تابستان را انتخاب کنید. 


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

مراکز خرید نزدیک به بازار بزرگ ماهی فروشان ساری

دیدنی های نزدیک به بازار بزرگ ماهی فروشان ساری

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید