• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند) شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند) شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند) شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند) شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند) شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند) شهر تهران استان تهران
  •  مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند) شهر تهران استان تهران


مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند)

نام مرکز دیدنی

Tehran Sledge

نوع مرکز دیدنی

بازی ها

استان

شهرستان

تهران

منطقه

زعفرانیه و دربند

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

1 الی 3 ساعت

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

30،000

آدرس

تهران، میدان تجریش، خیابان شکیبایی، خیابان اسدالهی، بوستان گلابدره، مجتمع تفریحی سورتمه تهران

اگر دوست دارید کمی آدرنالین خونتان را بالا ببرید و هیجان غیر قابل تصوری را تجربه کنید به شما مجتمع تفریحی سورتمه تهران واقع در گلابدره را پیشنهاد می کنیم. سورتمه تهران علاوه بر سافاری وحشت و سینما چهار بعدی پرواز امکان سورتمه سواری را نیز برای دوستداران هیجان فراهم کرده است. اما اگر دوست دارید بدانید در سورتمه سواری چه اتفاقاتی را تجربه می کنید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.
کافی است بلیط سورتمه را تهیه کنید. سوار واگنتان که روی ریلی قرار گرفته شوید و با اشاره متصدی برای موقع مناسب حرکت راه بیفتید. دستتان را روی اهرم ترمز بگذارید تا هر جا که لازم شد ترمز کنید. در ابتدای مسیر سرعتتان کم است و می توانید از منظره کوهستانی اطراف لذت ببرید. در این مرحله همه لبخند به لب دارند. کم کم سرعتتان زیاد می شود و سه پرش و چند پیچ دایره ای شکل بر سر راهتان است. افراد سه دسته هستند، آنهایی که سر پیچ ها ترمز می کنند و مانند ابتدای مسیر از منظر کوهستانی اطراف لذت می برند. آنهایی که اصلا و ابدا به ترمز کاری ندارند و تا جایی که می شود آدرنالین را بالا می برند و خودشان را با جیغ زدن تخلیه می کنند و کسانی هم که کمتر از ترمز استفاده می کنند ولی زیاد هم ریسک نمی کنند. خیالتان را راحت کنم که سورتمه سواری کاملا ایمن و بی خطر است. حتی وقتی ریل ها هم یخ زده باشند امکان سورتمه سواری وجود دارد. یک ترمز اتوماتیک هم وجود دارد که اجازه نمی دهد سرعت شما از 40 کیلومتر در ساعت تجاوز کند. در اطراف سورتمه هم فنس هایی کشیده شده که از بروز خطرات احتمالی پیش گیری می کند. هر سورتمه گنجایش یک نفر بزرگسال را دارد اما اگر با کودکان به شهربازی سورتمه آمده اید نگران نباشید. کودکان زیر 8 سال می توانند به صورت رایگان با بزرگترشان سوار شوند. در طی مسیر هم دوربینهای اتوماتیک پشت سرهم از شما عکس می گیرند که بعد از اتمام مسیر می توانید عکس منتخبتان را روی تخته شاسی چاپ فرمایید. بعضی ها بعد از اتمام سورتمه سواری مجددا بلیط تهیه می کنند تا دوباره این هیجان را تکرار کنند و بعضی دیگر هم به آبمیوه روی می آورند تا قند خونشان را بالا ببرند. برای اینکه بدانید چقدر این تفریح طرفدار دارد همین نکته کافی است که در هر ساعت 200 الی 250 نفر مسافر این سورتمه هستند.

سافاری وحشت
سافاری وحشت مجتمع تفریحی سورتمه یک مسیر 7 کیلومتری پیچ در پیج و تو در تو است درونش اتفاق ترسناکی رخ می دهد که فقط در فیلم های ژانر وحشت هالیوود دیده ایم. تجربه سافاری وحشت به صورت گروهی خاطراتی به یادماندنی را برای شما رقم می زند.

دسترسی مجتمع تفریحی سورتمه تهران
با وسیله نقلیه شخصی: مجتمع تفریحی سورتمه در بوستان گلابدره در میدان تجریش، خیابان شکیبایی، خیابان اسدالهی، بوستان گلابدره قرار گرفته است.
مترو: با استفاده از خط 1 مترو در ایستگاه تجریش از قطار پیاده شوید. در میدان تجریش سوار تاکسی های تجریش- آبک شده و در مقابل درب بوستان گلابدره پیاده شوید. مجتمع تفریحی سورتمه در بوستان گلابدره قرار گرفته است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند)

دیدنی های نزدیک به مجتمع تفریحی سورتمه تهران (سورتمه دربند)

نظرها

  • 0 0

    چهارشنبه گذشته به سورتمه دربند رفتم بعد از طی کردن سربالایی ابتدایی مسیر و سرازیر شدن به پایین یک سورتمه بدون سرنشین و بدون حرکت دیدم و به شدت به آن برخورد کردم،پایم آسیب دید و گچ گرفتند،برخورد آقای اربابی مدیر مجموعه با من خیلی بد بود.متاسفم که سلامتی ما برایشان مهم نیست



مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید