• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  سینما استقلال شهر تهران استان تهران
  •  سینما استقلال شهر تهران استان تهران
  •  سینما استقلال شهر تهران استان تهران


سینما استقلال

نام مرکز دیدنی

Esteghlal Cinema

نوع مرکز دیدنی

تئاتر و کنسرت و سینما

استان

شهرستان

تهران

منطقه

بهجت آباد و سازمان آب

ناحیه

مرکز شهر

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

10،000 تومان

آدرس

تهران، میدان ولی عصر، ابتدای خیابان ولی عصر، نبش کوچه حسینی، پلاک 1692

سینما استقلال در خیابان ولی عصر در زمینی به مساحت 800 متر مربع با نام سینما امپایر با ظرفیت 700 نفر در دی ماه 1338 افتتاح شد و در سال 1339 با نمایش فیلم شبهای اروپا رسما کار خود را آغار نمود. این سینما دارای یک سالن نمایش و یک بالکن برای نمایش فیلم بود. در این سینما بیشتر فیلم های روز دنیا اکران می شد. با انقلاب اسلامی این سینما تعطیل شد و نام آن در سال 1360 به سینما استقلال تغییر یافت. در سال 1378 این سینما مجددا بازسازی شد و ظرفیت آن از 700 نفر به 517 کاهش پیدا کرد. در حال حاضر ظرفیت سالن اصلی 322 نفر است و ظرفیت بالکن 195 نفر می باشد. سیستم صدا و تصویرش به روز شده و مطابق با استانداردهای روز اروپا است که باعث جذب مشتری به سالن های این سینما شده است.

نکته: بلیط ورودی سینما برای روزهای پنجشنبه مبلغ 20،000 تومان می باشد.

دسترسی به سینما استقلال
وسیله نقلیه شخصی: سینما استقلال در خیابان ولی عصر اندکی بالاتر از میدان ولی عصر، نبش کوچه حسینی پلاک 1692 واقع شده است.
مترو: با استفاده از خط 3 مترو در ایستگاه ولی عصر پیاده شوید. با 200 متر پیاده روی در خیابان ولی عصر به این سینما می رسید. این سینما نبش کوچه حسینی پلاک 1692 واقع شده است.
اتوبوس: با بی آرتی خط 7 هم می توانید در میدان ولی عصر از اتوبوس پیاده شوید و به راحتی خودتان را به سینما استقلال برسانید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به سینما استقلال

دیدنی های نزدیک به سینما استقلال

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید