• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  سینما پیروزی شهر تهران استان تهران
  •  سینما پیروزی شهر تهران استان تهران
  •  سینما پیروزی شهر تهران استان تهران


سینما پیروزی

نام مرکز دیدنی

Piroozi Cinema

نوع مرکز دیدنی

تئاتر و کنسرت و سینما

استان

شهرستان

تهران

منطقه

پیروزی و صد دستگاه

ناحیه

شرق شهر

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 10:00 الی 21:00

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

10،000 تومان

آدرس

تهران، خیابان پیروزی، چهارراه کوکا کولا، مرکز خرید پانوراما،طبقه پنجم، پردیس سینمایی پیروزی

در سال 1395 سینما پیروزی جای خود را به یک مرکز تجاری- فرهنگی به نام مرکز خرید پانوراما داد و در طبقه پنجم این پاساژ سینمایی با دو سالن تقریبا 200 نفری ساخته شد. مالکیت این سینما مشترکا برای حوزه هنری و شهرداری تهران می باشد و زیر نظر مدیریت سینما آزادی اداره می شود. علاوه بر کیفیت تصویر، بزرگی پرده نقره ای و صدای دالبی ساراند، واقع شدن آن در یک مرکز تجاری با امکانات فودکورت، رستوران، شهربازی کودکان و 300 واحد تجاری از جمله امتیازاتی است که تماشاچیان زیادی را ترغیب می کند تا از این سینما برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده نمایند.

نکته: روزهای پنجشنبه بلیط سینما مبلغ 20،000 تومان می باشد.

دسترسی به سینما پیروزی
وسیله نقلیه شخصی: با توجه به اینکه که محدوده شرق تهران بالاخص خیابان پیروزی همیشه ترافیک سنگینی دارد بهتر است که از وسایل نقلیه عمومی حتی الامکان استفاده گردد. گرچه در محدوده چهارراه کوکاکولا یک پارکینگ عمومی وجود دارد. سینما پیروزی دقیقا در شرق تهران در خیابان پیروزی، چهارراه کوکاکولا در طبقه پنجم مرکز تجاری-تفریحی پانوراما قرار دارد.
مترو: از خط 4 مترو در ایستگاه نبرد که صد متر پایین تر از چهارراه کوکاکولا قرار دارد از قطار پیاده شوید. و تا مرکز تجاری پانوراما را پیاده روی کنید. برای رفتن به طبقه پنجم می توانید از پله برقی یا آسانسور استفاده نمایید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به سینما پیروزی

دیدنی های نزدیک به سینما پیروزی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید