• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  بام تهران شهر تهران استان تهران
  •  بام تهران شهر تهران استان تهران
  •  بام تهران شهر تهران استان تهران
  •  بام تهران شهر تهران استان تهران
  •  بام تهران شهر تهران استان تهران
  •  بام تهران شهر تهران استان تهران
  •  بام تهران شهر تهران استان تهران
  •  بام تهران شهر تهران استان تهران
  •  بام تهران شهر تهران استان تهران


بام تهران

نام مرکز دیدنی

Bame Tehran

نوع مرکز دیدنی

چشم انداز

استان

شهرستان

تهران

منطقه

ولنجک و اوین

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

2 الی 5 ساعت

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

تهران، بزرگراه شهید چمران، انتهای خیابان ولنجک

در انتهای خیابان ولنجک، بام تهران در کوهپایه های کوه توچال قرار گرفته است. محلی دنج و آرام فارغ از هیاهو و آلودگی هوای کلان شهر تهران برای بیرون آوردن خستگی رومزه گی های روزانه از تن و تماشای چشم انداز و منظره زیبایی از شهر تهران، برای پایتخت نشینان است. این چشم انداز هم در روز و هم در شب زیبایی های منحصر به فرد متفاوتی را در معرض تماشای بازدیدکنندگان می گذارد. می توانید با 45 دقیقه پیاده روی از جاده تندرستی مجهز مجموعه توچال به این محل زیبا برسید و یا از طریق لوازم نقلیه مخصوص مجموعه در ایستگاه پایین سریع تر و راحت تر خود را به آنجا برسانید.
البته از لحاظ امکانات تفریحی نیز مناسب برای خانواده ها می باشد. برای کودکان شهربازی دارد علاوه بر آن، غرفه های تنقلات و اغذیه فروشی، جگرکی، کافه ها و رستوران ها امکانات لازم برای یک روز خوب را برای گردشگران فراهم می آورند. با 45 دقیقه پیاده روی به پارکینگ توچال می رسید. که اول جاده سلامتی است و می توانید یک پیاده روی جانانه انجام دهید. کیوب کلاب هم محل اتاق های فرار توچال است. شاید به توان گفت مهیج ترین بازی فکری که همراه با تحرک نیز هست همین اتاق فرار باشد. شما در اتاقی زندانی می شوید و باید برای حل معماهایی تلاش کنید تا بتوانید از اتاق فرار کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به کیوب کلاب منطقه تفریحی توچال مراجعه نمایید. همچنین به دلیل نزدیکی به مجموعه تفریحی توچال می توانید از امکانات این مجموعه نیز استفاده کنید. امکاناتی نظیر بگ جامپ توچال که پرش از ارتفاع روی یک تشک است که حسابی هم هیجان انگیز می باشد. باشگاه بیلیارد که بیلیارد را به خانواده ها به صورت رایگان آموزش می دهد. باشگاه تنیس، تله کابین و تله سیژ توچال، زیپ لاین، سویینگ، صخره نوردی ، پینت بال لیزری، اسکی، سورتمه سواری و غیره از دیگر امکانات این مجموعه می باشند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه تفریحی توچال مراجعه  فرمایید.

امکانات بام تهران
1) مجموعه رستوران ها یا فودکورت توچال: در این رستوران ها انواع غذاهای سنتی، فست فود، ایتالیایی، بستنی و انواع نوشیدنی ها برای همه سلیقه ها سرو می شود.
2) شهربازی برای کودکان با پارک بادی و کشتی صبا.
3) آتلیه عکس کابوی که قیمت های مرقون به صرفه ای دارد.
4) انواع فودکورت ها و رستوران ها.
5) فروشگاه لوازم ورزشی

دسترسی به بام تهران
با وسیله نقلیه شخصی: اگر قصد دارید به بام تهران عزیمت کنید، باید از تجریش به سمت بام تهران بروید. بام تهران اول توچال و همان انتهای ولنجک قرار دارد. از مسیر اتوبان چمران شمال هم می توانید به شمال خیابان ولنجک وارد شوید و با استفاده از تابلوهای راهنما خود را به بام تهران برسانید. 
وسایل نقلیه عمومی: اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید باید خودتان را با مترو خط  کهریزک-تجریش یا خط (4) بی آرتی به تجریش برسانید و از آنجا سوار تاکسی های خطی تجریش – بام تهران شوید. 

بهترین زمان بازدید: فصل بهار و تابستان بهترین زمان بازدید از بام تهران می باشد. بهتر هست برای اجتناب از شلوغی و ازدحام در اواسط هفته از بام تهران بازدید نمایید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به بام تهران

دیدنی های نزدیک به بام تهران

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید