• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  اتاق فرار اسکیپ کیوب مجموعه توچال شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار اسکیپ کیوب مجموعه توچال شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار اسکیپ کیوب مجموعه توچال شهر تهران استان تهران


اتاق فرار اسکیپ کیوب مجموعه توچال

نام مرکز دیدنی

Escape Cube

نوع مرکز دیدنی

بازی ها

استان

شهرستان

تهران

منطقه

ولنجک و اوین

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

1 ساعت و نیم

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 10:00 الی 23:30

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

60،000 تومان

آدرس

تهران، انتهای خیابان ولنجک، مجموعه تله کابین توچال، بوستان سلامتی 2، اسکیپ کیوب

اتاق های فرار مجموعه اسکیپ کیوب (کیوب کلاب) که در مجموعه توچال واقع شده است شامل 3 بازی گروهی 5 تا 9 نفره برای تمرین حل مشکلات و انجام کارها به صورت گروهی طراحی شده است. سختی بازی ها 90 درصد است و حل معماها پیچیده. هر سه بازی به صورت سناریوهای بسیار سخت طراحی شده اند.

داستان اتاق فرار شمع هات رو فوت کن (BLOW YOUR CANDLES)
در شب تولد یکی از میهمانان به طور غیر منتظره ای به قتل می رسد و قاتل در بین حضار است شما باید قاتل را با پرسش و پاسخ و شواهد و سرنخ هایی که در صحنه جرم وجود دارد، شناسایی کنید. اگر در 70 دقیقه قاتل را نیابید بازی را می بازید. این بازی برای 3 تا 8 نفر طراحی شده است.

داستان اتاق فرار لاس سنتوز (LOS SANTOS)
نزدیک انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و رهبر داعش ابوبکر بغدادی تهدید کرده که به زودی یکی از شخصیت های مهم سیاسی در آمریکا را ترور می کند. شما یکی از مامورین سازمان سیا هستنید که موظفید از این حادثه جلوگیری کنید. سه سرنخ به شما داده می شود. شما باید بفهمید چه کسی، کی و کجا ترور خواهد شد. 90 دقیقه فرصت دارید تا جواب این سه پرسش را بیابید. بهتر است در 3 گروه سه نفری به حل این معما بپردازید. در ضمن شما از زمان انتهای بازی خبر ندارید و بایستی به سرعت تصمیم گیری نمایید. درجه سختی این بازی 90 درصد است.

داستان اتاق فرار پشت میله ها (BEHIND THE BARS )
شما 4 اسیر جنگی از 4 کشور مختلف هستید که در اواسط جنگ جهانی دوم در زندانی مخوف در برلین گرفتار آمده اید. سرنوشت شومی در انتظار شماست. شما باید از این زندان فرار کنید، با توجه به این که هرگز کسی زنده از این زندان بیرون نیامده و نتوانسته فرار کند. تعداد بازیکنان باید بین 4 تا 8 نفر باشد. درجه سختی این بازی 90 درصد است. این بازی جزو بازی های دلهره آور طبقه بندی می شود شما 90 دقیقه فرصت دارید تا خودتان را نجات دهید.

مقررات اتاق فرار:
1. قبل از رزرو آنلاین یا خرید بلیط از سایت های تخفیف دار با شماره تلفن 26708015- 021 تماس حاصل فرمایید. 
2. محدودیت سنی وجود ندارد.
3. حداقل تعداد 5 نفر و حداکثر 10 نفر می باشد. به جز بازی پشت میله ها (BEHIND THE BARS)  که حداکثر تعداد 8 نفر است.
4. باید حداقل برای 5 نفر هزینه بازی را پرداخت نمایید، حتی اگر تعدادتان کمتر است.
5. 15 دقیقه قبل از شروع بازی باید در محل حضور داشته باشید.
6. امکان بازی همزمان مخاطبان خانم و آقا وجود دارد.
7. امکان عکسبرداری و فیلمبرداری وجود دارد.
8. بازی مناسب برای توریست های خارجی نیز هست. بازی به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می شود.
9. پارکینگ دارد.
10. کافی شاپ و رستوران دارد.

نحوه دسترسی به اتاق فرار اسکیپ کیوب
اگر قصد دارید به مجموعه اسکیپ کیوب در مجموعه توچال تهران بروید، باید باید از تجریش به سمت بام تهران بروید. بام تهران در اول توچال و همان انتهای ولنجک قرار دارد. از مسیر اتوبان چمران شمال هم می توانید به شمال خیابان ولنجک وارد شوید و با استفاده از تابلوهای راهنما خود را به بام تهران و از آنجا به توچال برسانید. اما اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید باید خودتان را با مترو خط  کهریزک-تجریش یا خط 4 بی آرتی به تجریش برسانید و از آنجا سوار تاکسی های خطی تجریش – بام تهران شوید. که در ده دقیقه شما را به اول توچال می رساند. آنجا اتوبوس هایی وجود دارد که شما را به مجموعه تفریحی توچال خواهند رساند. البته اگر حال و حوصله اش را دارید می توانید پیاده خودتان را به اسکیپ کیوب برسانید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به اتاق فرار اسکیپ کیوب مجموعه توچال

دیدنی های نزدیک به اتاق فرار اسکیپ کیوب مجموعه توچال

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید