• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  اتاق فرار سرقت و شام آخر شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار سرقت و شام آخر شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار سرقت و شام آخر شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار سرقت و شام آخر شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار سرقت و شام آخر شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار سرقت و شام آخر شهر تهران استان تهران


اتاق فرار سرقت و شام آخر

نام مرکز دیدنی

Shame Akhar Escaping Room and Serghat

نوع مرکز دیدنی

بازی ها

استان

شهرستان

تهران

منطقه

جردن

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

70 دقیقه و 30 دقیقه آموزش

ساعت بازدید

شنبه الی چهار شنبه 10:00 الی 23:00, پنج شنبه و جمعه 09:30 الی 23:00

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

50،000 تومان

وب سایت

آدرس

تهران، بلوار آفریقا (جردن)، ضلع شمال شرقی تقاطع با خیابان ظفر، ساختمان شماره 93، طبقه 5

اتاق فرار مجموعه بازی هایی با سناریو های متفاوت است، ولی شیوه کار همه آن ها یکسان است. در اتاق های فرار شما باید با حل معما ها سناریو آن اتاق را حل کرده و از اتاق خارج شوید. این اتاق ها درجه سختی متفاوتی دارند و می توانند خیلی ترسناک باشند یا اصلا ترسناک نباشد. در این مجموعه دو اتاق فرار با موضوعات و داستان های متفاوت با نام های اتاق فرار شام آخر و سرقت ارائه میگردد.

اتاق فرار شام آخر
اتاق فرار شام آخر داستان گروهی از دوستان است. آن ها نیمه شب سفر جاده ای خود را به پایان می رسانند و برای صرف شام به تنها رستورانی که چراغ هایش روشن بود می روند. بعد از سفارش متوجه می شوند آماده شدن غذایشان خیلی طول کشیده و بوی خون نگرانشان می کند ، تصمیم می گیرند از رستوران خارج شوند اما متوجه می شوند در ها قفل شده اند. شما اعضای این گروه دوستی هستید و باید تلاش کنید با حل معما ها از رستوران جان سالم به در ببرید.
این اتاق فرار یکی از ترسناک ترین سناریو ها را دارد. برای حل معما های این اتاق از هر کار منطقی و غیر منطقی چشم پوشی نکنید و هر چیزی به ذهنتان می رسد را امتحان کنید.
این بازی 85% درجه سختی دارد و برای گروه های 4 تا 7 نفره مناسب است. 

در مورد تمام اتاق های فرار نکات زیر را به یاد داشته باشید:
1) همه لوازم موجو در اتاق برای ترساندن شما نیست و می تواند کلیدی از معما شما باشد.
2) به لوازمی که علامت دست رویشان دارند، دست نزدین و تکان ندهید، اگر این موارد بخشی از پاسخ معما باشند هم نیازی به دست زدن به آنها برای حل معما ندارید.
3) برای حل این اتاق فرار 4-10 نفر لازم است.
4) این بازی برای گروه های سنی بالا 17 سال است.
5) شما باید از قبل اتاق را برای زمان مورد نظرتان رزرو کنید.
6) این اتاق فرار برای افرادی با مشکلات جسمی مناسب نیست.
7) برای به موقع رسیدن به بازی ترافیک منطقه جردن را در نظر داشته باشید، و زمان بندی مناسبی داشته باشید.
8) اگر وضعیت سلامت شما تحت خطر است و ترس و شوک می تواند وضعیت شمارا بد تر کند، مثلا اگر باردار هستید، مشکل قلبی یا تنفسی دارید بهتر است یا این بازی را انجام ندهید یا با بازی گردان مشورت کنید.
9) برای رزرو بازی وارد سایت اسکیپ روم شوید و یا با شماره بالا تماس بگیرید. 

اتاق فرار سرقت
سختی این بازی 75 درصد بوده و حل معماهای آن زیاد  پیچیده نیست. ولی از این لحاظ هیجان انگیز است که معماهایی فراتر از معماهای داخل اتاق دارد.

داستان بازی اتاق فرار سرقت
خرابکاری هایی موجب به هم خوردن امنیت تهران شده و کارآگاه با سابقه ای مدارکی یافته که دال بر دست داشتن یکی از گروههای تبهکار معروف تهران در این خرابکاری هاست. روسای این باند تبهکاری که احساس ترس کرده اند، شما را به عنوان کسانی که قرار است به دفتر کارآگاه با سابقه بروند و مدارک را سرقت نمایند استخدام می کنند شما متوجه می شوید که کارآگاه هر روز در ساعت معینی دفتر کارش را ترک می کند و این زمان بسیار مناسبی برای سرققت مدارک است. وقتی شما وارد دفتر کارآگاه می شوید متوجه می شوید درب ها به طور اتوماتیک قفل شدند و این دفتر از سیستم امنیتی خاصی برخوردار است شما 60 دقیقه فرصت دارید تا مدارک را بیابید و از دفتر خارج شوید. 

نکته: مبلغ بلیط اتاق فرار سرقت 35،000 تومان بوده و مدت زمان آن 60 دقیقه می باشد.

نحوه رزرو بلیط: 
1)     با مراجعه به آدرس اینترنتی مجموعه اسکیپ روم و یا از طریق شماره تلفن 26113389 می توانید بلیط خود را رزرو نمایید.
2)     از سایر سایت های تخفیف هم می توانید استفاده کنید.

دسترسی به مجموعه:
اگر مایلید با وسایل نقلیه عمومی همگانی خود را به اتاق فرار سرقت برسانید بهتر است بعد از پیاده شدن از ایستگاه مترو میرداماد از تاکسی های خطی خیابان جردن استفاده کنید و در تقاطع ظفر-جردن (دستگردی-بلوارآفریقا) پیاده شوید.
اگر می خواهید از اتوبوس استفاده کنید، می توانید در ایستگاه الهیه از اتوبوس بی آر تی پیاده شوید و  از آنجا به با تاکسی به سمت تقاطع جردن- ظفر حرکت کنید.
پیشنهاد می شود از تاکسی های اینترنتی و بی سیم به جای وسیله نقلیه شخصی استفاده کنید چون پیدا کردن جای پارک در این منطقه از تهران بسیار مشکل است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به اتاق فرار سرقت و شام آخر

دیدنی های نزدیک به اتاق فرار سرقت و شام آخر

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید