• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  اتاق فرار احضار شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار احضار شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار احضار شهر تهران استان تهران
  •  اتاق فرار احضار شهر تهران استان تهران


اتاق فرار احضار

نام مرکز دیدنی

Ehzar Escape Room

نوع مرکز دیدنی

بازی ها

استان

شهرستان

تهران

منطقه

جردن

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

1 ساعت و 30 دقیقه با آموزش

ساعت بازدید

شنبه الی چهارشنبه از ساعت 10:00 الی 23:00, پنج شنبه و جمعه از ساعت 09:30 الی 23:00

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

50،000 تومان

وب سایت

آدرس

تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک 31

تصور کنید در یکی از اپیزود های سریال اره گیر افتاده اید و فقط یک ساعت فرصت دارید تا خودتان را نجات بدهید. این همان اتفاقی است که در اتاق های فرار رخ می دهد. شما در یک اتاق در بسته قرار می گیرید و باید با حل کردن معما ها کلید خروج از اتاق را پیدا کنید. سری اتاق های فرار هرچند اولین بار در ژاپن و با ایده بازی های ویدیویی ساخته شدند، اما امروزه یکی از جذاب ترین، هیجان انگیز ترین و متفاوت ترین سرگرمی ها در کل دنیا و ایران هستند.
فضای کلی این اتاق ها شبیه به فیلم های کاراگاهی، ماجرا جویانه و حتی ترسناک است و هر اتاق سناریو مخصوص خودش را دارد. اتاق فرار احضار یکی از همین اتاق های فرار است. اتاق فرار احضار به خاطر فضاسازی و تم ترسناکش از بقیه اتاق های فرار متفاوت شده است.
سناریو این اتاق داستان دختری نوجوان است. این دختر طی دسیسه چینی یکی از عموهایش به قتل می رسد. بعد از مدتی تمام اعضا خاندان در یک مهمانی در عمارت اجدادی کشته می شوند. پلیس این اتفاق را نتیجه جنون آنی همه اعضا خاندان تلقی می کند، اما افراد محل فکر می کنند این ماجرا ربطی به روح سرگردان دختر نوجوان در عمارت دارد.
شما و دوستانتان باید پرده از این ماجرا بردارید. در ابتدا همه چیر عادی است اما یک باره در خانه قفل می شود و اتفاقات عجیبی رخ می دهند و از همینجا بازی شما شروع می شود، شما باید معما ها را حل کنید تا بتوانید از عمارت این خاندان فرار کنید.
اتاق فرار احضار با فضاسازی و دکوراسیون فوق العاده به هدف خودش، ایجاد فضا ارعاب و دلهره، رسیده است. اما بهتر است خیل از المان های ترس و دکور این اتاق صحبت نکنیم تا داستان و معما ها لو نروند، اما در این مورد چند نکته را به یاد داشته باشید:

1) همه لوازم موجود در اتاق برای ترساندن شما نیست و می تواند کلیدی از معما شما باشد.
2) به لوازمی که علامت دست رویشان دارند، دست نزدین و تکان ندهید، اگر این موارد بخشی از پاسخ معما باشند هم نیازی به دست زدن به آنها برای حل معما ندارید.
3) برای حل این اتاق فرار 4-10 نفر لازم است.
4) این بازی برای گروه های سنی بالا 17 سال است.
5) شما باید از قبل اتاق را برای زمان مورد نظرتان رزرو کنید.
6) این اتاق فرار برای افرادی با مشکلات جسمی هم مناسب است.
7) برای به موقع رسیدن به بازی ترافیک منطقه جردن را در نظر داشته باشید، و زمان بندی مناسبی داشته باشید.
8) در صورتی که وضعیت سلامت شما تحت خطر است و ترس و شوک می تواند وضعیت شمارا بد تر کند، مثلا اگر باردار هستید، مشکل قلبی یا تنفسی دارید بهتر است یا این بازی را انجام ندهید یا با بازی گردان مشورت کنید.
9) برای رزرو بازی وارد سایت اسکیپ روم شوید و یا با شماره آن تماس بگیری که در چارت بالا لحاظ شده است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به اتاق فرار احضار

دیدنی های نزدیک به اتاق فرار احضار

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید