• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل دو پورت
  •   هتل دو پورت شهر باکو
  •   هتل دو پورت شهر باکو
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • نمای سوئیت هتل دو پورت
  • اتاق سینگل هتل دو پورت
  • اتاق استاندارد هتل دو پورت
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق

آشنایی باهتل دو پورت


نام لاتین هتل

Du Port Hotel

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994125983358

فکس

00994124930354

وب سایت

آدرس

Yusif Mammadaliyev Street 7, AZ1000 Baku Azerbaijan

فاصله تا مرکز شهر

0.7 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه

20 کیلومتر


مجموعه دو پورت هتلی سه ستاره و در عین حال مدرن و زیبا در قلب شهر باکو می باشد. ساختمان این مجموعه به لطف قرار داشتن در خیابان ممد علی اف، یکی از بخش های مرکزی شهر زیبای باکو را به منظور اقامت و پذیرایی از میهمانانش در نظر گرفته است. از این نقطه از شهر به راحتی می توان به بخش هایی که جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و همینطور دیدنی های تاریخی باکو در آنها حضور پر رنگی دارند دسترسی داشت. میدان فانتِین، قلعه دختر، کاخ ایسماعیلیه، مرکز شهر باکو، کاخ شروانشاهان، مسجد محمد، سالن تئاتر و اپرای آذربایجان، پارک فیلارمونیک، مسجد تازه پیر و پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو همگی جزو دیدنی های پر بازدید باکو هستند که کم تر از یک کیلومتر با میهمانان مقیم در هتل دو پورت فاصله خواهند داشت. آن دسته از میهمانانی که مایل هستند به بخش های دیگر شهر مراجعه کرده و یا به عنوان مثال در نظر دارند به قسمت های تجاری باکو عظیمت کنند، در صورت استفاده از مترو که نزدیک ترین آنها ایستگاه مترو ساکهیل می باشد، می توانند به مقدار قابل توجهی در هزینه و زمان های انجام سفرهای درون شهری خود صرفه جویی ایجاد نمایند. همچنین فاصله یک پیاده روی 5 دقیقه ای تا بلوار ساحلی باکو سی ساید که درست در امتداد دریای خزر امتداد پیدا کرده یکی دیگر از موارد قابل توجه در مورد موقعیت استراتژیک این مجموعه به شمار می رود.
واحدهای اقامتی این هتل سه ستاره به انواع اتاق های استاندارد و سوئیت هایی که با دکوراسیون کلاسیک و با استفاده از رنگ های گرم زیبا سازی شده تقسیم بندی گردیده است. این واحدها شامل اتاق های استاندارد سینگل که برای اقامت یک میهمان بزرگسال، اتاق استاندارد دبل با گنجایش پذیرایی از دو میهمان و نیز سوئیت های مجلل تری که فضا و امکانات بیشتری را دارند می شوند. در ارتباط با برخی از امکاناتی که تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه از آنها بهره می برند می بایست به وجود سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون تخت، مینی بار، میز تحریر و همچنین امکان اتصال به اینترنت بیسیم به صورت رایگان اشاره داشت.
میهمانان هتل دو پورت می توانند هر روز از اقامت خود را میهمان صبحانه سنتی ارائه شده در این مجموعه باشند. این وعده به صورت بوفه سرو می شود و پس از آن، این مراجعین می توانند سایر نوشیدنی های محلی و بین المللی را در بار هتل نوش جان کنند. ارائه منوی آلاکارت (انتخابی) یکی دیگر از خدمات این بخش از هتل محسوب می شود.
در مورد سایر امکانات رفاهی ویژه ای که میهمانان هتل دو پورت در طول اقامت خود امکان بهره مندی از آنها را خواهند داشت می توان به آرایشگاه و سالن زیبایی، اتاق های مجهز به امکانات وی آی پی و سوئیت های ماه عسل، ارائه خدمات تحویل و تخلیه سریع اتاق، ارائه امکانات رفاهی ویژه مخصوص کودکان از جمله ارائه بوفه غذاهای مناسب برای این نوع میهمان ها و همینطور ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به سمت فرودگاه بین المللی باکو و یا سایر نقاط شهر اشاره کرد.
همچنین فاصله ساختمان بوتیک هتل دو پورت تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 20 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله خودرو در حدود 25 دقیقه به طول می انجامد.



فاصله از سایر مکان ها

سوپرمارکت بوتا
100 متر
سوپرمارکت پایونیر
100 متر
میدان فانتِین
300 متر
ایستگاه مترو ساکهیل
400 متر
دریای خزر
400 متر
قلعه دختر
500 متر
کاخ ایسماعیلیه
600 متر
کاخ شروانشاهان
700 متر
مسجد محمد
700 متر
ایستگاه مترو ایچری شَهَر
800 متر
سالن تئاتر و اپرای آذربایجان
900 متر
پارک فیلارمونیک
900 متر
مسجد تازه پیر
900 متر
سوپرمارکت بازار استور
1 کیلومتر
بازار بینا اَند سِدِرِک
1 کیلومتر
پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
1.2 کیلومتر
موزه فرش آذربایجان
1.2 کیلومتر
ایستگاه مترو جعفر جبارلی
1.3 کیلومتر
ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی
1.3 کیلومتر
ایستگاه مترو نیظامی گنجوی
1.3 کیلومتر
برج های شعله
1.6 کیلومتر
تزا بازار
1.6 کیلومتر
پارک افسران (آفیسِرز)
1.7 کیلومتر
بازار یاشیل
2.7 کیلومتر
ورزشگاه توفیق بهراموف
3.2 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
3.8 کیلومتر
مسجد بی بی هیبت
7.1 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
20 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به دو پورت

دیدنی های نزدیک به دو پورت


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید