• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل آزلیا باکو
  • درب ورودی هتل آزلیا باکو
  • نمای لابی هتل آزلیا باکو
  • نمای رستوران هتل آزلیا باکو
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • اتاق تریپل هتل آزلیا باکو
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل آزلیا باکو


نام لاتین هتل

Azalea Hotel Baku

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994506450072

آدرس

N.Narimanov district, 62 Ziya Bunyadov, Baku, Azerbaijan

فاصله تا فرودگاه

18 کیلومتر


هتل آزِلیا باکو واقع در خیابان ضیا بنیادوف، اقامتگاهی لوکس و چهار ستاره می باشد که حد و انداز هتل های مطرح جهانی از گردشگران و میهمانانی که سفری کاری را در این شهر پیش رو دارند به بهترین شکل ممکن میهمان نوازی می کند. ساختمان این مجموعه موقعیت مناسبی را در بخش مرکزی باکو حضور داشته و دسترسی قابل قبول و مناسبی را برای رسیدن به جاذبه های گردشگری تاریخی، مراکز فروشگاهی و حتی مراکز تجاری و دولتی مهیا نموده است. سالن اپرا و باله آذربایجان، پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو، میدان فانتِین، مسجد تازه پیر، کاخ ایسماعیلیا، برج میدن، کاخ شیروان شاه و مسجد محمد از جمله نقاط دیدنی پرطرفدار باکو هستند که حداکثر 5 کیلومتر با میهمانان این مجموعه فاصله دارند. مرکز فرهنگی حیدر علی اف و پارک افسران (آفیسِرز) نیز از دیگر مکان های دیدنی هستند که در حدود یک پیاده روی چند دقیقه ای با ساختمان این مجموعه فاصله دارند. در صورتی که میهمانان این هتل قصد داشته باشند به نقاط دورتری از شهر مراجعه نمایند، در صورت تمایل به استفاده از مترو، می توانند به مقدار قابل ملاحظه ای در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنند. ایستگاه متروی گنجلیک و ایستگاه مترو آزادلیک پروسپکتی نزدیک ترین ایستگاه های مترو به این نقطه از شهر محسوب می شوند.
ساختمان 3 طبقه هتل آزِلیا باکو میزبان تعدادی اتاق و سوئیت فوق العاده راحت و پر امکانات است که هر کدام با دکوراسیون های چشم  نواز همراه با عناصر طراحی به سبک اروپایی و مبلمان زیبا و برازنده تکمیل و تجهیز شده اند. انواع اتاق های استاندارد دبل، استاندارد تویین و همچنین تعدادی جونیور سوئیت، از جمله مواردی هستند که میهمانان این مجموعه به تناسب تعداد همراهان خود و انتظاری که از محیط محل اقامتشان دارند می توانند برگزینند. برای اشاره به برخی از امکانات رفاهی موجود در تمامی اتاق ها و سوئیت های چنین هتلی می توان سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، تلویزیون تخت، میز تحریر و همچنین فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم را نام برد.
رستوران بین المللی موجود در داخل ساختمان هتل آزِلیا باکو، از ابتدای روز با بوفه ای وعده صبحانه درخدمت میهمانان و مراجعان خود خواهد بود و پس از آن، با منویی پر از غذاها، نوشیدنی ها و سالادهای بین المللی و آذربایجانی از آنها پذیرایی خواهد کرد.
هتل آزِلیا باکو یکی از طبقات ساختمان خود را به حمام ترکی و مرکز سلامت و اسپا اختصاص داده است. میهمانان این مجموعه در این بخش قادر خواهند بود تا از خدماتی همچون یک استخر شنا، حمام بخار، سونا، حمام ترکی استفاده کنند.
در مورد سایر خدماتی قابل توجهی که در مدت اقامت میهمانان این مجموعه در اختیار آنها قرار می گیرد می بایست به مواردی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه اجناس کادویی، برگزاری مراسم های شاد، سالن و اتاق مجهز به منظور برگزاری مجالس و جشن ها و همینطور ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به فرودگاه و سایر نقاط شهر باکو در صورت پرداخت هزینه اشاره داشت.
همچنین فاصله ساختمان هتل آزِلیا باکو تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 18 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله تاکسی در حدود 27 دقیقه به طول می انجامد.

رستوران‌ها و بارهای هتل
یک رستوران بین المللی وظیفه پذیرایی واقع در همین مجموعه، وظیفه پذیرایی از میهمانان هتل آزِلیا باکو را بر عهده خواهد داشت. این رستوران که در بالاترین طبقه ساختمان یعنی طبقه ششم قرار گرفته است، همه روزه فعالیتش را با ارائه بوفه ای از غذاهای وعده صبحانه آغاز می کند. پس از صبحانه وعده ناهار و شام این رستوران نیز زمان ارائه طیف گسترده ای از غذاهای محلی آذربایجانی و غذاهای متنوع اروپایی اهم از نوشیدنی، سالاد و دسرها می باشد. در مجموع این محل بهترین فرصت را برای میل کردن انواع غذاها از جمله غذاهای سبک و غذاهایی که رنگارنگ هستند فراهم خواهد کرد. ارائه منوی غذاهای آلاکارت (انتخابی) در تمامی ساعات روز یکی دیگر از خدمات چنین رستورانی برای میهمانان و مراجعانش است.



فاصله از سایر مکان ها

ایستگاه مترو گنجلیک
1.4 کیلومتر
ایستگاه مترو آزادلیک پروسپکتی
1.5 کیلومتر
ورزشگاه توفیق بهراموف
1.8 کیلومتر
ایستگاه مترو دَرنِگیول
1.8 کیلومتر
ایستگاه مترو نریمان نریمانوف
2.3 کیلومتر
ایستگاه مترو ناسیمی
2.3 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
2.6 کیلومتر
ایستگاه مترو باکمیل
2.7 کیلومتر
ایستگاه مترو معمار آذهمی
2.9 کیلومتر
پارک افسران (آفیسِرز)
3.3 کیلومتر
سالن اپرا و باله آذربایجان
4.1 کیلومتر
پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
4.5 کیلومتر
میدان فانتِین
4.8 کیلومتر
مسجد تازه پیر
5 کیلومتر
کاخ ایسماعیلیا
5 کیلومتر
برج میدن
5 کیلومتر
کاخ شیروان شاه
5 کیلومتر
مسجد محمد
5 کیلومتر
پارک فیل هارمونی
6 کیلومتر
موزه فرش آذربایجان
6 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
18 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به آزلیا باکو

دیدنی های نزدیک به آزلیا باکو


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید