• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۳/۱/۵   تعداد بازدید : 285   گروه مطلب : ایده های سفر


معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

آسیا در تمام طول سال زیباست. اما در ماه مارچ مناظر آفتابی از رویدادهای متنوعی استقبال می‌ کنند که به جذابیت بهار می‌ افزایند. سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند چرا که خیابان ها مملو از افرادی است که برای تماشای شکوفه های گیلاس آمده اند. 

بهار امسال، جشنواره بین‌المللی فولکلور کاتماندو - نپال با اولین برگزاری خود از سال 2020 باز می‌ گردد. در این رویداد گروه‌ های نمایشی و گروه‌ های فولکلور از سراسر جهان حضور خواهند داشت. در اواخر سال گذشته، نپال همچنین از افتتاحیه هتل اصلی Shinta Mani Mustang استقبال کرد. عمارت Sherpa Hospitality در دره رودخانه کالی گانداکی با همکاری هتل شینتا مانی بازسازی شد و اکنون یک خلوتگاه 29 اتاقه با فضای داخلی خیره کننده و مناظر وسیع از کوه های نیلگیری ارائه می دهد.
دما در ماه مارچ: حداکثر 23 درجه سانتی گراد; حداقل 4 درجه سانتیگراد

نپال یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


اگر برای تور Taylor Swift Eras به سنگاپور می‌ روید، مطمئنا مشتاق تماشای روی صحنه رفتن ستاره پاپ در استادیوم ملی در کالانگ هستید. اما ممکن است بخواهید بقیه سفرتان را نیز برنامه ریزی کنید. رزرو اقامت در یکی از هتل های تازه افتتاح شده در سنگاپور The Robertson House by The Crest Collection دارای زیبایی الهام گرفته از دوران استعماری سنگاپور است، در حالی که Conrad Singapore Orchard از ژانویه برای رزرو بازگشایی شده است. این مجموعه شامل یک دهلیز 12 طبقه با نور طبیعی و آسانسورهای شیشه ای با طراحی هنر معاصر از هنرمندان داخلی و بین المللی و همچنین فضای سبز است.
دما در ماه مارچ: حداکثر 32 درجه سانتی گراد; حداقل 25 درجه سانتیگراد

سنگاپور یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


این کشور که اکنون از سختی‌ های اقتصادی سال گذشته خود رها شده است، در آستانه برگزاری مجموعه‌ ای از افتتاحیه‌ های جدید و همچنین رویدادهای فرهنگی برای جذب گردشگران قرار دارد. در عمارتی مانند هتل جدید آرت دکو گال فورت چارلستون، که در دسامبر سال گذشته افتتاح شد اقامت کنید. بار داخلی چارلی، جدیدترین باری است که به چشم انداز سریلانکا اضافه شده است. کسانی که به غذا و نوشیدنی علاقه مند هستند، باید از «Gourmet Galle» نیز دیدن کنند، جشنواره غذایی جدیدی که 12 سرآشپز را در 12 مکان از جمله سواحل در سراسر کشور به نمایش می گذارد. پارک ملی یالا در منطقه دارای دو مجموعه جدید نیز خواهد بود، ریزورت هیلتون یالا و ویلاهای لوکس کوتییاگالا برای کشف حیات وحش.
دما در ماه مارچ: حداکثر 30 درجه سانتیگراد; حداقل 25 درجه سانتیگراد

سری لانکا یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


لیست 50 تا از بهترین رستوران های آسیا در سال 2024 مشخص خواهد شد. این رویداد که در ماه مارچ امسال در کره جنوبی آغاز به کار کرد، میزبان مجموعه ای از رویدادها و وعده های غذایی عمومی در سئول خواهد بود. سفر خود را برای اواخر ماه مارچ برنامه ریزی کنید، زمانی که 50 تا از بهترین استعدادهای آشپزی از سراسر آسیا به آشپزخانه های محلی شهر برای همکاری می آیند. با ویزای کوچ نشین دیجیتالی تازه راه اندازی شده در این کشور، حتی می توانید برای اقامت و کار طولانی تر در این کشور برنامه ریزی کنید.
دما در ماه مارچ: حداکثر 9 درجه سانتی گراد; حداقل 2- درجه سانتیگراد

کره جنوبی یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


اگر نمی‌ توانید از بین همه مکان‌ هایی که در بهار امسال می توان در آسیا بازدید کرد تصمیم بگیرید، اجازه دهید به شما بگوییم این بهترین زمان برای بازدید از هنگ کنگ است. می‌ توانید شب‌ های خنک بهاری را در Art Basel Hong Kong (28-30 مارچ) بگذرانید که امسال در مقیاس کامل باز می‌ گردد. مارچ همچنین ماه هنر است، زمانی که تمام هنگ کنگ به یک بوم نقاشی تبدیل می‌ شود که هر گوشه‌ اش با چیدمان‌ ها، طراحی، رقص، تئاتر و فیلم‌ ها رنگ آمیزی می‌ شود. همچنین از رویدادهایی مانند Art Central، جشنواره موسیقی و هنر Clockenflap، جشنواره بین‌ المللی هنر هنگ کنگ و جشنواره فیلم هنگ کنگ، همراه با نمایشگاه فرهنگی ComplexCon ایالات متحده بازدید کنید که برای اولین بار در خارج از کشور برگزار می‌ شود.
دما در ماه مارچ: حداکثر 21 درجه سانتی گراد; حداقل 17 درجه سانتیگراد

هنگ کنگ یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


 مکان‌های برتر و حیرت انگیز برای گذراندن روز ولنتاین در آسیا



ایسترن و اورینتال اکسپرس (The Eastern & Oriental Express)
قطار ایسترن و اورینتال اکسپرس، قطاری است که برای دهه‌ ها سفرهای لوکس را در مسیرهای جنوب شرقی آسیا ارائه می‌ کرد و در طول پاندمی کرونا متوقف شد. اکنون قطار بلموند با دو سفر فصلی جدید در حال بازگشت است. Essence of Malaysia از نوامبر تا فوریه و Wild Malaysia از مارچ تا اکتبر ارائه خواهد شد و اکنون قابل رزرو است. هر دو برنامه سفر از سنگاپور آغاز خواهند شد و قطار از مالزی عبور می کند و از شهرها و مناظر روستایی در راه عبور می کند.
مدت زمان: سه شب

ایسترن و اورینتال اکسپرس یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


توکیو، ژاپن
اولین نفری باشید که در ماه مارچ از جدیدترین عمارت امان در توکیو دیدن می کند. Janu Tokyo یکی از مورد انتظارترین افتتاحیه های هتل های آسیا در سال جاری است. این عمارت 122 اتاقه تنها هتل در تپه‌ های آزابودای خواهد بود، محله‌ ای که به‌ خاطر گالری‌ ها و آسمان‌ خراش‌ هایش معروف است. اگر در 30 مارچ آنجا بودید، مراقب اتومبیل‌ های مسابقه‌ ای باشید که با سرعت از خلیج توکیو عبور می‌ کنند. مسابقات قهرمانی جهانی فرمول E ABB FIA برای اولین بار در تاریخ به توکیو می آید.
دما در ماه مارچ: حداکثر 14 درجه سانتی گراد; حداقل 5 درجه سانتیگراد

توکیو، ژاپن یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


بمبئی، ماهاراشترا
اد شیرن در حال آوردن تور +–=÷× خود به هند است. بمبئی میزبان این تور است و هواداران در 16 مارچ در Mahalaxmi Race Course جمع خواهند شد تا اجرای زنده موسیقی پاپ را تماشا کنند. در هر زمان می‌ توانید تعداد زیادی رستوران جدید در بمبئی بیابید، بنابراین برای برنامه‌ ریزی سفر خود، فهرست‌ های انتخابی ما را از دست ندهید.
دما در ماه مارس: حداکثر 33 درجه سانتی گراد; حداقل 21 درجه سانتیگراد

بمبئی، ماهاراشترا یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


راتناگیری، ماهاراشترا
در ماه مارچ، ساحل منطقه راتناگیری در ماهاراشترا از مهمانان ویژه خود که لاک پشت های زیتونی هستند استقبال می کند. این لاک‌ پشت‌ های در حال انقراض، یکی از کوچکترین گونه‌ های لاک‌پشت در جهان هستند که راهی ساحل ولاس می‌ شوند و جشنواره لاک‌ پشت ولاس را آغاز می‌کنند که هر سال بین ماه مارچ و آپریل برگزار می‌شود. پس از ملاقات با این موجودات کوچک، می‌ توانید از جاذبه‌ های محلی مانند قلعه راتنادورگ، قلعه جیگاد و سواحل بی‌ شماری دیدن کنید و از غذاهای لذیذ ملوانی در غذاخوری‌ های محلی لذت ببرید.
دما در ماه مارچ: حداکثر 33 درجه سانتی گراد; حداقل 22 درجه سانتیگراد

راتناگیری، ماهاراشترا یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ


دره یومتانگ (Yumthang Valley)، سیکیم
با حدود پنج ساعت رانندگی از گانگتوک، جاده به سوی دنیایی از مراتع چراگاه و دشت های بی‌ پایان گل ادامه پیدا می کند. اینجا یومتانگ است که دره گل های سیکیم را در خود جای داده است. شهرت شهر یومتانگ به دلیل پناهگاه Rhododendron Shingba است که در دو طرف رودخانه یومتانگ با حدود 40 گونه مختلف از این گل قرار دارد. در ماه مارچ به لطف اولین شکوفه‌ های بهاری، تپه‌ ها رنگ زرشکی به خود می‌گیرند و موارد دیگری هم وجود دارد از جمله چشمه‌ های آب گرم و قایق‌ هایی که در یک بعد از ظهر دلپذیر ماه مارچ در مناظر اطراف به چشم می خورند. 
دما در ماه مارچ: حداکثر 8 درجه سانتی گراد; حداقل 6- درجه سانتیگراد

دره یومتانگ  یکی از 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

 
منبع: cntraveller





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید