• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۳/۲/۹   تعداد بازدید : 494   گروه مطلب : ایده های سفر


با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

آیا ترجیح می‌دهید روی کاناپه بشینید بستنی بخورید و بازی‌ های مورد علاقه‌ تان را تماشا کنید یا به یک مکان جدید هیجان‌ انگیز بروید و آنجا را کاوش کنید؟
مطمئنا گزینه دوم بسیار سرگرم کننده تر به نظر می رسد، حتی اگر تنها باشید. مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید


3) سئول، کره جنوبی 
سئول بدون شک یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای این قاره و رویای یک مسافر تنها است. با وجود یک فرهنگ غنی و کارهای بی پایان برای انجام دادن و دیدن، جای نگرانی نیست که زمان بیکاری را به تنهایی بگذرانید و رسیدن به سئول یک سفر طولانی مدت است، اما وجود پروازهای مستقیم این سفر را بسیار قابل تحمل تر می کند. پس از رسیدن، مسافران ممکن است با دیدن چراغ‌ های نئونی چشمک زن، بوی غذاهای محلی و سایر مناظر و صداهایی که یک کلانشهر فرهنگی را شکل می‌ دهند، غافلگیر شوند.
یکی از چیزهایی که مسافران در اینجا باید از وجود آن مطمئن باشند، امنیت است. سئول یکی از امن ترین شهرهای بزرگ آسیا است، چیزی که همیشه باید مسافران در ذهن داشته باشند.

3) سئول، کره جنوبی شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره

تنهایی به گشت و گذار رفتن در این شهر بسیار لذت بخش خواهد بود. در واقع، سیستم حمل و نقل عمومی شهر به دلیل دسترسی آسان به مسیرها شناخته شده است. می‌ توانید به محله‌ های مد روز مانند گانگنام بروید و از بهترین سوجو (نوشیدنی سنتی کره جنوبی) لذت ببرید یا از کاخ‌ های باستانی دیدن کنید و یک سلفی عالی بگیرید و آن را به دوستانتان نشان دهید.


 بهترین شهرهای اروپایی برای سفرهای تک نفره



2) بانکوک، تایلند
اغلب اوقات، مسافرانی که به تایلند می روند به دنبال ترکیبی از فرهنگ و جاذبه های طبیعی شگفت انگیز مانند سواحل خارق العاده این کشور هستند. اما حداقل، بانکوک همیشه به نظر می رسد یک مقصد اصلی در برنامه سفر به تایلند است و واقعا هم باید همینطور باشد. زندگی در بانکوک بصورت بی وقفه در تمام ساعات و البته با نورپردازی کمتر از شهر سئول جریان دارد.

2) بانکوک، تایلند شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره

این شهر به خودی خود مکانی فوق العاده برای اکتشاف و بسیار مقرون به صرفه است. مسافران تنها معمولا بودجه کمی دارند، اما می توان این بودجه را در بانکوک کمی بیشتر حفظ کرد.
مواردی که باید ببینید، طیف وسیعی از معابد باشکوه، بازارهای شبانه پر شور و سوار شدن بر توک توک و رفتن به محله چینی ها است. خارج از شهر در حومه شهر، چندین پناهگاه فیل وجود دارد که ارزش تماشا و استقبال از این موجودات مهربان را دارد و حتی بازارهای بیشتری برای چشیدن طعم غذاهای لذیذ محلی می توان یافت.

2) بانکوک، تایلند شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره


1) توکیو، ژاپن
اگر فکر می کنید سئول بیش از حد توجه شما را به خودش جلب می کند، توکیو ممکن است ده برابر بیشتر نظر شما را به خود جلب کند! مسافران هرگز از دیدن یکی از بزرگترین شهرهای جهان سیر نمی شوند. مسافران تنها می توانند یکی از مودبانه‌ ترین فرهنگ‌ های قابل تصور را تجربه کنند، جایی که انبوهی از مردم در آن جمع می‌ شوند، ولی همچنان بسیار ساکت هستند. این شهر بی عیب و نقص پر از تضاد است، اما تجربه یک فرهنگ جدید را بیش از پیش مسحورکننده می کند.

1) توکیو، ژاپن شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره

چرا خوردن نودل در این شهر قابل قبول است، اما صحبت کردن در متروی شلوغ عملی غیر مودبانه است؟ این فقط یکی دیگر از رازهای زندگی در این شهر است. شاید هیچ مکانی بزرگتر، امن تر و از نظر فرهنگی رضایت بخش تر از توکیو وجود نداشته باشد. بودجه شما در اینجا خیلی زود تمام می شود، بنابراین انتخاب یک هاستل یا هتل کپسولی بهترین گزینه برای شماست.
روزهای خود را با خوردن مقادیر زیادی غذاهای خیابانی غیرقابل تشخیص، گشت و گذار در کوچه پس کوچه ها و قدم زدن در میان جمعیت سپری کنید تا از تمام مناظر بی نظیر شهر دیدن کنید. توکیو فوق‌ العاده شهر پیشرفته ای است، اما هنوز هم سنت‌ های زیبا و مناظر تاریخی، مانند معابدی که در گذر زمان پابرجا مانده اند، در آن به چشم می خورد.

1) توکیو، ژاپن شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره


منبع: traveloffpath





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید