• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


لیسبون، مقرون به صرفه ترین شهر اروپا برای تعطیلات تابستانی امسال است

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۲/۵/۲۶   تعداد بازدید : 666   گروه مطلب : ترین ها


لیسبون، مقرون به صرفه ترین شهر اروپا برای تعطیلات تابستانی امسال است

این مقاله میانگین هزینه اقامت آخر هفته در 35 شهر اروپایی را بر اساس دو شب اقامت آخر هفته در یک هتل سه ستاره بررسی می کند. قیمت ها شامل بازدید از جاذبه های گردشگری برتر، موزه و گالری، تور اتوبوس گشت شهری و کارت سفر حمل و نقل عمومی معتبر برای مدت اقامت است.
هزینه های غذا و نوشیدنی که در این مبالغ گنجانده شده است، از یک فنجان قهوه معمولی تا یک وعده شام کامل برای دو نفر، متغیر است.
بنابراین تعطیلات شهری ارزان اروپایی که تابستان امسال توجهات را به خود جلب کرده است کجاست؟ جایی نیست جز پایتخت آفتابی پرتغال، لیسبون.

لیسبون، مقرون به صرفه ترین شهر اروپا برای تعطیلات تابستانی امسال است

تحقیقات نشان می دهد که قیمت ها به طور متوسط تنها دو درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که افزایش بسیار کمتری نسبت به سایر شهرهای مشابه محبوب دارد.
این شهر تا حدودی به دلیل هزینه های اقامت ارزان تر، پایتخت لیتوانی، ویلنیوس را شکست می دهد. یک وعده غذایی کامل در شهر "هفت تپه" فقط 39.01 پوند هزینه دارد، در حالی که ورود به یک گالری هنری برای مسافران هزینه معقول 4.52 پوند را به همراه خواهد داشت. 


 آشنایی با 15 مورد از بهترین مقاصد دیدنی پرتغال



مقرون به صرفه بودن بسیار مهم است، اما در پایتخت پرتغال فعالیت های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. هتل Hyatt Regency Lisbon با گشودن درهای خود در اوایل سال جاری و با ارائه 204 اتاق شیک و سالن های غذاخوری عالی از جمله Viseversa به سبک کافه‌ های بزرگ، به مجموعه‌ ای از هتل‌ های ستاره‌ دار پیوست.  Hotel Das Amoreiras یک پناهگاه لوکس ساده است و عضوی از هتل های لوکس کوچک جهان، که باغی صمیمی برای لحظات آفتابی و آرام دارد. 

لیسبون، مقرون به صرفه ترین شهر اروپا برای تعطیلات تابستانی امسال است

در جاهای دیگر، رستوران‌ های جدید با غذاهای خوشمزه و بارهای عجیب و غریب، افراد مختلف را از سراسر کشور و فراتر از آن به خود جذب می‌ کنند. به بشقاب های کوچک غذا در رزتا، کوکتل‌ های خلاقانه آخر شب در UNI یا یک مهمانی فصلی در Senhor Uva فکر کنید.
در یک بررسی که معمولا شهرهای اروپای شرقی خارج از منطقه یورو صدر جدول را تصاحب می کنند، پایتخت پرتغال برای اولین بار مقام اول را به خود اختصاص داده است. با این حال، حرکت به سمت شرق مقرون به صرفه است و ویلنیوس دومین شهر ارزان است، کراکوف رتبه سوم را به خود اختصاص داده و ریگا در رتبه پنجم قرار دارد.
آتن (چهارمین) شهر است که در بین 10 مکان برتر قرار دارد، در حالی که پورتو، زاگرب، بوداپست، ورشو و لیل رتبه های 5 تا 10 را به خود اختصاص داده اند. شهر براتیسلاوا در اسلواکی جایگاه خود را در بین 10 شهر برتر از دست داده است، اگرچه یک تعطیلات آخر هفته در آنجا نیازی به پرداخت 333.51 پوند ندارد.

لیسبون، مقرون به صرفه ترین شهر اروپا برای تعطیلات تابستانی امسال است

برای لندنی‌ هایی که ۷ پوند برای خرید یک بطری نوشیدنی می‌ پردازند، تعجب‌ آور نیست که پایتخت بریتانیا یکی از گران‌ ترین مکان‌ ها برای بازدید است. این شهر بین ژنو و بلفاست در رتبه 28 قرار دارد و میانگین هزینه ها شامل 73.80 پوند برای یک وعده غذایی کامل و 30.40 پوند برای کارت سفر 48 ساعته است.
آمستردام با 727.07 پوند عنوان گران ترین شهر اروپا را به خود اختصاص داد، در حالی که شهر مجلل پاریس و شهر فرهنگی ونیز از جمله شهرهای اروپایی دیگری هستند که قبل از بازدید به برنامه ریزی و صرفه جویی بیشتری نیاز دارند. 

لیسبون، مقرون به صرفه ترین شهر اروپا برای تعطیلات تابستانی امسال است


منبع: cntraveller





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید