• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مرکز خرید هروی شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید هروی شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید هروی شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید هروی شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید هروی شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید هروی شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید هروی شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید هروی شهر تهران استان تهران


مرکز خرید هروی

نام مرکز خرید

Heravi Shopping Center

استان

شهرستان

تهران

منطقه

پاسداران و هروی

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

1 الی 3 ساعت

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 9:00 الی 23:45

وب سایت

آدرس

تهران، میدان هروی، خیابان ‌موسوی، نبش خیابان نازک

مرکز خرید هروی در خیابان موسوی (گلستان پنجم) در منطقه پاسداران در شرق تهران واقع شده است. این مرکز خرید 10 طبقه دارد که 5 طبقه آن پارکینگ اختصاصی خود مجموعه می باشد. 2 دستگاه آسانسور با ظرفیت 16 نفر و 6 دستگاه پله برقی تردد بین طبقات را تسهیل می نماید. ساختمان مرکز تجاری هروی با معماری خارجی منحصر به فرد و روف گاردنی زیبا از سایر سازه های اطراف خودش متفاوت می باشد. البته معماری داخلی این مجموعه نیز بسیار زیباست. آبنمای موجود در این مرکز زیبایی خاصی به آن بخشیده است. تعداد 100 واحد تجاری در طبقات همکف، اول و دوم با متراژ های مختلف وجود دارند  که دارای ارتفاعی نزدیک به 6 متر هستند. همین ارتفاع زیاد باعث ایجاد یک فضای مناسب برای بالکن های واحد های تجاری شده است.

طبقات مرکز خرید هروی
هر طبقه تجاری این مجموعه اختصاص به ارائه کالا و خدمات خاصی دارد. اگر بخواهیم یک نمای کلی از این مجموعه را داشته باشیم می توانیم این گونه دسته بندی نماییم:

طبقه 5- تا 1- : پارکینگ هوشمند این مجموعه در این طبقات قرار دارد که ظرفیت آن 220 خودرو می باشد. شمارشگر کامپیوتری ظرفیت باقی مانده پارکینگ را به بازدیدکنندگان اعلام می دارد و به صورت هوشمند خودروها را به سمت جای پارک مناسب هدایت می نماید.

طبقه B: این طبقه اختصاصا به 50  واحد فروشگاه طلا و جواهر تعلق دارد و یک بانک و عابر بانک نیز در این طبقه وجود دارد. دیوارهای بتنی ضخیم مسلح و شیشه های ضد گلوله، سیستم دوربین مدار بسته و دزدگیر مرکزی امنیت فروشگاههای این طبقه و مشتریانش را تضمین می نماید. شما می توانید انواع ست ها، نیم ست ها، طلای کودک و انواع انگشتر، گوشواره، دستبند و پابند را در طلافروشی های این پاساژ پیدا کنید. همچنین می توانید انواع ست های فانتزی سنگی، چرمی و سفارشی را در بعضی از فروشگاههای این طبقه سفارش دهید.

طبقه 1: در این طبقه علاوه بر 27 فروشگاه مختلف در فضایی تقریبی 740 متر، مانند فروشگاه چرم مارال، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه و همچنین کافی شاپ روباز با منوهای متنوع به همراه امکانات گرمایشی در زمستان و همچنین فضای سبز نیز وجود دارد. 

طبقه 2: در این طبقه علاوه بر 6 واحد تجاری در فضایی نزدیک به 200 مترمربع، فود کورت با انواع غذاهای ایرانی و خارجی و نوشیدنی های متفاوت، زمین بازی کودکان، کافی شاپ، بازیهای رایانه ای و سرویس بهداشتی وجود دارد. 

تالارهای پذیرایی طبقات 3 و 4: در طبقه سوم و چهارم دو تالار پذیرایی با ظرفیت 800 نفر، مساحت 950 متر و ارتفاع 7 متر وجود دارد که  با 3 دستگاه آسانسور 16 نفره اختصاصی به یکدیگر راه دارند. در جبهه شرقی ساختمان دربی جدا به تالارها و لابی زیبایی که برای آن در نظر گرفته شده است وجود دارد که تالارها را کاملا از فضای تجاری-تفریحی پاساژ جدا می نماید. از امکانات هر یک از تالارها می توان به نمازخانه، اتاق عقد و اتاق تعویض لباس بانوان و آقایان اشاره کرد.

پردیس سینمایی طبقه 3: علاوه بر تالار پذیرایی در طبقه سومِ مرکز تجاری-تفریحی هروی، پردیس سینمایی هروی قرار دارد. این پردیس سینمایی دارای سه سالن نمایش با نام های فرهنگ، هنر و اندیشه می باشد که به ترتیب  197 نفر، 87 نفر و 65 نفر ظرفیت دارند. صندلی های راحت، دید مناسب از همه جای سالن علاوه بر کیفیت بالای صدا و تصویر موجب ترغیب مردم برای تماشای فیلم در این سینما شده است. 

ویزا سنتر طبقه 4: در این طبقات تعدادی واحد اداری وجود دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از مرکز انگشت نگاری وی اف اس گلوبال(VFS Global)  که در زمینه تسریع صدور ویزای کشورهای فرانسه، هلند، بلژیک، سوئیس، یونان، دانمارک، نروژ و جمهوری چک فعالیت دارد. سفارت خانه های 61 کشور جهان به منظور کاهش روند صدور ویزا بخشی از فعالیت های خود مانند انگشت نگاری را به مرکز وی اس اف گلوبال سپرده اند. کسانی که قصد دارند به این کشورها مسافرت نمایند می توانند به طبقه چهارم مرکز خرید هروی سنتر مراجعه فرمایند.

طبقه 5: آشپزخانه اختصاصی تالارهای پذیرایی در طبقه پنجم این مرکز خرید واقع شده اند. 2 آسانسور حمل غذای اختصاصی به سالن ها انجام می پذیرد. دو عدد سردخانه این تالار هم در طبقات 5- و 4- می باشد.

دسترسی 
وسیله نقلیه شخصی: از بزرگراه همت وارد بزرگراه زین الدین شده و سپس وارد خیابان پناهی نیا شوید. از آنجا وارد خیابان امیرنیا شوید. به اولین تقاطع که رسیدید دور بزنید. امیر نیا را بروید تا به خیابان زاهدی برسید از خیابان زاهدی وارد خیابان ضابطی شده به میدان عقیلی که رسیدید وارد خیابان نازک شوید. در سمت چپ وارد پارکینگ مجتمع تجاری هروی گردید.
اتوبوس: ایستگاه اتوبوس میدان هروی نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز خرید است.
مترو: ایستگاه متروی میدان هروی نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید هروی

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید هروی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید