• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل پارک حیات استانبول ماچکا پالاس
  • استخر روباز هتل پارک حیات استانبول ماچکا پالاس
  • لانج پارک حیات هتل پارک حیات استانبول ماچکا پالاس
  • نمای تخت بزرگ اتاق کینگ
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دیپلمات
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم
  • تخت های توئین سوئیت تراس
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دیپلمات
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت تراس

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا
در اسپای مجلل هتل پارک حیات استانبول ماچکا پالاس می توانید از امکاناتی که برای سلامتی شما در نظر گرفته شده اند مثل سه اتاق اسپا و منوی درمان لذت ببرید. ترکیبی از درمان های سنتی استانبول و تکنیک های درمانی غربی که در این درمان ها به کار می رود به میهمان ها احساس آرامش و جوانی دوباره می بخشد.

استخر شنا
در این استخر رو باز می توانید بعد از یک روز سرشار از گشت و گذار و خستگی آرامش خود را به دست بیاورید. برای راحتی میهمان این استخر 20 متری که تنها در فصول خاصی به میهمانان خدمت رسانی می کند، توسط چوب های بامبوی وحشی احاطه شده است. بعد از شنا هم می توانید در صندلی هایی که برای راحتی شما تعبیه شده اند از صرف یک نوشیدنی لذت ببرید.

مرکز بدن سازی
در این مرکز تجهیزات با کیفیتی برای انجام تمرینات ورزشی به میهمانان ارائه می شود. دستگاه های ورزشی که در این مرکز وجود دارد شامل کرل پای نشسته، اکستنشن پا، کرانچ شکم، تردمیل، دوچرخه، ست دمبل، توپ، پرس سینه، پرس شانه، اسکی فضایی، تشک ورزشی و ترازو می باشد.

درمان های اسپا
درمان هایی که در اسپای هتل به میهمان ارائه می شوند شامل ماساژ درمانی ها، درمان های صورت و پوست و درمان های بدن می باشند. 

اسپای مخصوص
در این درمان که در دو وقت 60 و 90 دقیقه ای ارائه می شود، از روغن اسانس گیاهانی نظیر میخک، زنجبیل و هل استفاده می شود که استرس از بدن دور شده و سختی عضلات رفع می شوند.

سنگ داغ آتشفشانی
در این درمان که در یک وقت 90 دقیقه ای ارائه می شود، گرمای سنگ های داغ به عمق عضلات نفوذ کرده و عضلات به آرامشی سریع دست پیدا می کنند. در این ماساژ سختی عضلات به دلیل افزایش جریان خود تا حدود زیادی بهبود می یابند. افزایش جریان خون نه تنها فرایند التیام را تسریع می کند بلکه باعث آرامش عمقی عضلات هم می شود.

رهایی عضله
در این درمان که در دو وقت 60 و 90 دقیقه ای ارائه می شود، تمرکز بر روی پشت، گردن و شانه ها به همراه استفاده از روغن های ضروری رز، دارچین و صدر، باعث رفع درد های عضلانی می شود. در این درمان متخصص ماساژ با استفاده از فشار عمقی زیاد و کششی که به عضلات وارد می کند، باعث رفع سختی عضلات و افزایش انعطاف بدنی هم می شود.

ماساژ آروماتیک اروپایی
این درمان که در دو وقت 60 و 90 دقیقه ای ارائه می شود. در این ماساژ کلاسیک که از روغن های معطر استفاده می شود، استرس از بدن دور شده و سختی عضلانی تا حدود زیادی بهبود یافته و احساس سلامتی به بدن باز می گردد.

ماساژ پا
در این درمان که در یک وقت 60 دقیقه ای ارائه می شود، خدماتی از قبیل لایه برداری به کمک شکر، حمام معطر و پوشاندن بدن با کره و در نهایت یک ماساژ آرامش بخش ارائه می شود. در این درمان به دلیل تغذیه زیادی که انجام می شود، پا ها زیبایی خود را به دست می آورند. علاوه بر آن ماساژ هایی که در این درمان به نقاطی از پا وارد می شوند، باعث رفع عدم تعادل بدن هم می شوند.

پکیج خاص
سوئیت اسپای پارک
سفر های اسپا که به صورت اختصاصی و یا به صورت زوجی ارائه می شوند در سوئیت های مخصوص اسپای پارک ارائه می شوند. تمام این سوئیت های اسپای مخصوص دارای یک حمام ترکی واقعی به همراه جایگاه نشستن سنگی داغ و یک اتاق سونای اختصاصی می باشند. 

حمام ترکی دلوکس
در این درمان 2.5 ساعته حمام ترکی مجلل با یک سونای معطر آغاز شده و در ادامه لایه برداری و ماساژ فوم (کف) به همراه صابون گل رز انجام می شود. در این درمان یک کف ملایم تمام بدن را می پوشاند که باعث تمیزی و تغذیه پوست می شود و در ادامه با استفاده از یک دستکش نقره ای سلول های مرده پوست به آرامی جدا می شوند. این درمان باعث افزایش جریان خون شده و به حفظ درخشندگی پوست و مقاومت آن کمک می کند. در انتهای درمان هم از شما با چای گیاهی پذیرایی می شود.

حمام ترکی دلایت
در این درمان 2 ساعته، حمام ترکی واقعی، سونای بخار، لایه برداری و ماساژ فوم(کف) به همراه صابون گل رز در داخل اتاق ارائه شده و در ادامه هم یک ماساژ آرامش بخش باعث رهایی از استرس و تسکین دردهای عضلانی می شود. در انتهای درمان هم از شما با چای گیاهی پذیرایی می شود.

سنت حمام ترکی رز
این درمان در یک وقت 2 ساعته ارائه شده و با یک سونای بخار معطر و حمام معطر رز آغاز شده و در ادامه یک ماساژ رسمی انجام می شود که باعث آرامش، رهایی از استرس و تسکین درد های عضلانی می شود.

اسپای یک روزه
پکیج های این اسپا شامل ورود و استفاده رایگان از امکانات اسپا، چای و نوشیدنی می باشد. علاوه بر آن در این پکیج ها استفاده از استخر روباز و خدمات شخصی با سطح بالا هم ارائه می شود. 

عثمانی
این درمان که در یک وقت 3.5 ساعته ارائه می شود شامل مراحلی از قبیل نظافت بدن با مروارید و صدف های دریایی است که در ادامه با استفاده از گل های غنی از مواد معدنی که بدن را با آنها می پوشانند، استرس از بدن دور می شود. قبل از انجام درمان های صورت که طبق درخواست و نیاز بدن شما انجام می شود، یک ماساژ کامل بدن به همراه بهترین روغن های ضرورری ارائه می شود که باعث تغذیه و آرامش بدن می شود.

بازیابی بدن
این درمان که در یک وقت 3 ساعته ارائه شده و باعث جوانی مجدد می شود، با نظافت بدن به همراه شکر های قهوه ای که باعث بر طرف شده سلول های مرده پوست می شود آغاز می شود. در ادامه درمان یک ماساژ آروماتراپی اروپایی عمیق ارائه شده و در پایان هم با استفاده از گیاهان بسیار فعال و روغن های ضروری، یک درمان ضد پیری برای صورت ارائه می شود.

پیور (خلوص)
این درمان در یک وقت 2.5 ساعته ارائه می شود و با ترکیبی از درمان های مختلف باعث سم زدایی و تازگی بدن و روح می شود. این درمان با یک سم زدایی مفرح و ماساژ فرم دهنده (که در آن کل بدن با استفاده از روغن های سم زداینده ماساژ داده شده و همچنین با استفاده از گل معدنی، سم زدایی خالص صورت انجام می شود) آغاز می شود. علاوه بر آن استفاده از جلبک های دریایی و فشار به نقاط خاصی از صورت، اعمال حیاتی پوست به تعادل جدید می رسند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید