• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق کینگ
  • تخت های توئین سوئیت تراس
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دیپلمات
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دیپلمات
  • نمای تخت بزرگ سوئیت تراس

اتاق ها

  • اتاق کینگ

    اتاق کینگ

    این اتاق ها دارای متراژ 40 متر مربع و یک تخت دو نفره سایز بزرگ می باشند. حداکثر ظرفیت این اتا ق ها دو میهمان بزرگسال می باشد. امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد شامل میز کار، حمامی ساخته شده از سنگ آهک که دارای فضایی برای آرایش، وان های بزرگ و دوش مارک دورن براخت، دسترسی به اینترنت بی سیم، دی وی دی پلیر و محصولات بهداشتی بلیز ماتین، بالکن فرانسوی (نوعی بالکنی کوچک پشت پنجره به سبک خانه های فرانسوی) که به شهر چشم انداز دارد، فضای کاری مجزا، رب دو شامبر، سشوار، روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) 24 ساعته، مینی بار، تلویزیون 42 اینچ و یا بزرگتر، کانال های تلویزیون ماهواره ای و کابلی، سه عدد و یا بیشتر تلفن، تلفن های دارای خط دوطرفه، تلفن اسپیکر دار، تلفن های بی سیم، پیام صوتی، پريز براى اتصال کامپيوتر به اينترنت، سیستم گرمایش با کنترل اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اختصاصی، گاوصندوق داخل اتاق مناسب برای لب تاپ، روزنامه صبح، مبلمان و تخت هاى چرخدار در صورت درخواست، تخت خواب کودک در صورت تقاضا می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیوم

    اتاق پرمیوم

    این اتاق ها دارای متراژ 60 متر مربع و یک تخت دو نفره سایز بزرگ می باشند. این اتاق ها دارای حمام ترکی به همراه اتاق سونا، وان های بزرگ، دوش های اختصاصی، فضای برای آرایش و محصولات بهداشتی بلیز ماتین می باشد. حداکثر ظرفیت این اتاق ها سه میهمان بزرگسال می باشد. امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد شامل دی وی دی پلیر، دسترسی به اینترنت بی سیم، فضای کاری مجزا، حمام، روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) 24 ساعته، مینی بار، تلویزیون 42 اینچ و یا بزرگتر، کانال های تلویزیون ماهواره ای و کابلی، سه عدد و یا بیشتر تلفن، تلفن های دارای خط دوطرفه، تلفن اسپیکر دار، تلفن های بی سیم، پیام صوتی، پريز براى اتصال کامپيوتر به اينترنت،سیستم گرمایش با کنترل اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اختصاصی، پنجره های باز شو، نگهبان 24 ساعته، گاوصندوق داخل اتاق، روزنامه صبح، مبلمان و تخت هاى چرخدار در صورت درخواست، تخت خواب کودک در صورت تقاضا می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق ها که دارای متراژ 55 متر مربع هستند دارای امکاناتی نظیر چشم انداز شهر، یک تخت خواب دو نفره سایز بزرگ، تلویزیون 42 اینچ، میز کار بزرگ، دسترسی به اینترنت بی سیم، وسایل سرگرمی، حمام، وان مجزا در داخل حمام های دلوکس 11 متر مربعی می باشند است. سایر امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد شامل روب دوشامبر، سشوار، اتو و میز اتو، پنجره، روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق)، مینی بار، قهوه ساز، کانال های تلویزیونی ماهواره ای و یا کابلی، رادیوی زنگدار، سه تلفن و یا بیشتر، خط تلفن دو طرفه، تلفن اسپیکر دار، تلفن های بی سیم، پیام صوتی، دسترسی به اینترنت پر سرعت، پریز برا اتصال کامپیوتر به اینترنت، سیستم مطبوع مرکزی با کنترل اختصاصی، نگهبان 24 ساعته، گاو صندوق داخل اتاق مناسب برای لب تاپ، مبلمان و تخت های چرخدار در صورت تقاضا، تخت کودک در صورت تقاضا و حداکر ظرفیت سه میهمان بزرگسال می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت  تراس

    سوئیت تراس

    این اتاق ها دارای متراژ 60 متر مربعی و یک تخت دو نفره سایز بزرگ می باشند. امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد شامل میز کار و فضای نشینمن، حمام ترکی لوکس دارای فضایی برای آرایش، کابینت های دارای یخچال، وان های بزرگ و دوش های اختصاصی، پنجره های کف تا سقف، دسترسی به اینترنت بی سیم، جایگاه آیپاد، دی وی دی پلیر، فضای کاری مجزا، رب دو شامبر، حمام، سشوار، روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) 24 ساعته، مینی بار، تلویزیون 25 اینچ و یا بزرگتر، کانال های تلویزیونی، تلویزیون ماهواره ای و کابلی، رادیوی ماهواره ای، سه عدد و یا بیشتر تلفن، تلفن های دارای خط دوطرفه، تلفن اسپیکر دار، تلفن های بی سیم، پیام صوتی، پريز براى اتصال کامپيوتر به اينترنت، سیستم گرمایش با کنترل اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اختصاصی، پنجره های باز شو، گاوصندوق داخل اتاق، روزنامه صبح، مبلمان و تخت هاى چرخدار در صورت درخواست، تخت خواب کودک در صورت تقاضا می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    این سوئیت ها دارای متراژ 55 متر مربع و یک تخت دو نفره سایز بزرگ به همراه چشم انداز زیبایی بر فراز بسفروس از داخل بالکن می باشند. حد اکثر ظرفیت این سوئیت ها سه میهمان بزرگسال است. امکاناتی که در این سوئیت ها وجود دارد شامل میز کار و فضای نشینمن، حمام میهمان دارای فضایی برای آرایش، وان های بزرگ و دوش های اختصاصی، دسترسی به اینترنت بی سیم، جایگاه آیپاد، دی وی دی پلیر، فضای کاری مجزا، بالکن، پنجره اضافی در اتاق های خواب، رب دو شامبر، حمام، سشوار، روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) 24 ساعته، مینی بار، تلویزیون 25 اینچ و یا بزرگتر، کانال های تلویزیونی، تلویزیون ماهواره ای و کابلی، رادیوی ماهواره ای، سه عدد و یا بیشتر تلفن، تلفن های دارای خط دوطرفه، تلفن اسپیکر دار، تلفن های بی سیم، پیام صوتی، پريز براى اتصال کامپيوتر به اينترنت، سیستم گرمایش با کنترل اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اختصاصی، پنجره های باز شو، گاوصندوق داخل اتاق ، روزنامه صبح، مبلمان و تخت هاى چرخدار در صورت درخواست، تخت خواب کودک در صورت تقاضا می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دیپلماتیک

    سوئیت دیپلماتیک

    این سوئیت ها دارای متراژ 55 متر مربع و دارای یک تخت اضافه یکنفره سایز بزرگ می باشند. حد اکثر ظرفیت این اتاق ها سه میهمان بزرگسال می باشد. امکاناتی که در این سوئیت ها وجود دارد شامل فضای کار و فضای غذا خوری، میز کار، دستشویی های میهمان و اتاق سونا بخار، وان، دوش و فضایی برای آرایش ، تراس اختصاصی، پنجره های کف تا سقف، چشم انداز به شهر،  دسترسی به اینترنت بی سیم، جایگاه آیپاد، فضای نشینمن مجزا، دی وی دی پلیر، فضای کاری مجزا، رب دو شامبر، حمام، سشوار، روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق)24 ساعته، مینی بار، تلویزیون 25 اینچ و یا بزرگتر، کانال های تلویزیونی، تلویزیون ماهواره ای و کابلی، رادیوی ماهواره ای، سه عدد و یا بیشتر تلفن، تلفن های دارای خط دوطرفه، تلفن اسپیکر دار، تلفن های بی سیم، پیام صوتی، پريز براى اتصال کامپيوتر به اينترنت، سیستم گرمایش با کنترل اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اختصاصی، پنجره های باز شو، گاوصندوق داخل اتاق مناسب برای لب تاپ، روزنامه صبح، مبلمان و تخت هاى چرخدار در صورت درخواست، تخت خواب کودک در صورت تقاضا می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق ها دارای متراژ 40 متر مربع و یک تخت دو نفره سایز بزرگ می باشند. حداکثر ظرفیت این اتا ق ها یک میهمان بزرگسال می باشد. امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد شامل میز کار، حمامی ساخته شده از سنگ آهک که دارای فضایی برای آرایش، وان های بزرگ و دوش مارک دورن براخت، دسترسی به اینترنت بی سیم، دی وی دی پلیر و محصولات بهداشتی بلیز ماتین، بالکن فرانسوی (نوعی بالکنی کوچک پشت پنجره به سبک خانه های فرانسوی) که به شهر چشم انداز دارد، فضای کاری مجزا، رب دو شامبر، سشوار، روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) 24 ساعته، مینی بار، تلویزیون 42 اینچ و یا بزرگتر، کانال های تلویزیون ماهواره ای و کابلی، سه عدد و یا بیشتر تلفن، تلفن های دارای خط دوطرفه، تلفن اسپیکر دار، تلفن های بی سیم، پیام صوتی، پريز براى اتصال کامپيوتر به اينترنت، سیستم گرمایش با کنترل اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اختصاصی، گاوصندوق داخل اتاق مناسب برای لب تاپ، روزنامه صبح، مبلمان و تخت هاى چرخدار در صورت درخواست، تخت خواب کودک در صورت تقاضا می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید