• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل شانگری لاز راسا ساینگ ریزورت اند اسپا
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل شانگری لاز راسا ساینگ ریزورت اند اسپا
  • سالن برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • زمین گلف هتل شانگری لاز راسا ساینگ ریزورت اند اسپا
  • رستوران بین المللی اسپایس مارکت کافه
  • فرینگی بار هتل شانگری لاز راسا ساینگ ریزورت اند اسپا
  • رستوران فیپ هتل شانگری لاز راسا ساینگ ریزورت اند اسپا
  • چشم انداز زیبای پینانگ رستوران اند بار
  • فرینگی گریل هتل شانگری لاز راسا ساینگ ریزورت اند اسپا
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو فمیلی
  • تخت های توئین اتاق پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • تخت های توئین اتاق سوپریور فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • اتاق دلوکس فمیلی هتل شانگری لاز راسا ساینگ
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • تخت های توئین اتاق اگزکیوتیو فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • سوئیت استودیو هتل شانگری لاز راسا ساینگ
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور فمیلی
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز اسپا و سلامتی چی - CHI, The Spa
آن دسته از میهمانانی که فرصت بیشتری برای کسب آرامش و گذراندن زمان در داخل هتل شانگری لاز راسا سایَنک ریزورت و اسپا را دارند می توانند از خدمات ویژه این مرکز استفاده نمایند. این بخش از هتل تعداد 11 سوئیت و همینطور یک قسمت مناسب به منظور برگزاری کلاس های یوگا در زیر درختان نخل را در اختیار دارد. منوی مرکز اسپا و سلامتی چی حاوی انواع روش های درمانی چینی و مالزیایی است و روش های مطلوب میهمانانی مثل زوج ها، در سوئیت های اختصاصی و یا در فضای باغ اختصاصی این مرکز که توسط فضای سرسبز وسیع اطراف آن پوشیده شده ارائه می شود. میهمانان هتل می توانند مرکز اسپا و سلامتی چی را در مقابل قسمت استخر شنای راسا وینگ پیدا کنند و برای استفاده از خدمات آن همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب به آن مراجعه نمایند. در کنار خدمات درمانی، این مرکز به امکانات دیگری همچون استخر شنا، باشگاه تناسب اندام، اتاق بخار، سونا، رختکن و همینطور جکوزی که به صورت جداگانه برای استفاده آقایان و خانم ها آماده شده مجهز می باشد.

درمانی های اختصاصی مرکز اسپا و سلامتی چی - Signature Therapies
این درمان های به هدف جوان سازی روح و بدن ارائه می شوند.

چی بَلِنس - CHI Balance – مدت زمان لازم: 1 ساعت و یا 1.5 ساعت
این روش شامل ارائه تکنیک های همچون طب فشاری، ماساژ انرژی بخش یانگ برای ارتقای جریان در بدن و همینطور ماساژ یین که اثر آرامش بخش دارد می شود. برای انجام این روش از روغن های مفید و خالص شرقی بهره برده می شود تا جریان چی را در بدن هماهنگ سازی کند.

چی هات استون - CHI Hot Stone – مدت زمان لازم: 2 ساعت 
درمان چی هات استون روشی است که در آن از خاصیت درمانی سنگ های حرارت داده شده بهره برده می شود. گرما درمانی و وارد کردن ضربات مشخصی به بدن موجب ایجاد حس آرامش عمیق شد و در ادامه از روغن هایی که خاصیت درمانی دارند نیز استفاده می شود. متخصص ارائه کننده این روش خطوط نصف النهار بدن را با استفاده از سنگ های گرم دنبال می کند تا موجب آرام سازی عضلات و همچنین بازگشت انرژی و سرزندگی به بدن بشود.

چی هات استون - CHI Element Vitality – مدت زمان لازم: 1 ساعت و 30 دقیقه 
این روش شامل ماساژی است که به صورت ملایم و سپس با فشار متوسط به بدن میهمانان وارد می شود تا گرفتگی های مسیر حرکت انرژی را باز کند و با فعال سازی جریان گردش در بدن، دردها و گرفتگی های عضلانی را از بین ببرد. این روش یک تجربه احیا کننده است که به شکلی نا محسوس متابولیسم را افزایس می دهد، کارایی عضلات و تاندون ها را ارتقا می دهد و در مجموع حس تندرستی و پر انرژی بودن را در میهمانان ایجاد می کند.

چی آزمارادانا - CHI Asmaradana – مدت زمان لازم: 1 ساعت و 15 دقیقه
این روش یک ماساژ فوق العاده آرامش بخش است که با استفاده از پارچه کتانی که به وسلیه بخارات گیاهان پخته شده محلی، برگ چمن و برگ پاندان حرارت داده شده انجام داده می شود. این پارچه به صورت ملایم بر روی گردن و شانه ها قرار داده می شود و در ادامه با وارد کردن ضربات طولانی و همچنین استفاده از روغن های معطر، یک ماساژ برای میهمانان انجام داده می شود تا حس آرامش و قدرت را در آنها ایجاد کند.

چی رِسکیو ریلکس - CHI Rescue Release – مدت زمان لازم: 1 ساعت و یا 1 ساعت و 30 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش به دلخواه می توانند نحوه انجام آن را برای خود انتخاب کنند. نتیجه انجام این روش از بین رفتن سریع درد و گرفتگی های عضلانی در نقاط مشخصی از بدن که بیشترین نیاز را دارند می باشد.

ماساژ تندرستی - Wellness Massages
تکنیک های ماساژ، نسل به نسل از گذشته برای امروزیان زنده مانده و چنین متدهایی همچنان ارزش بسیاری داشته و قدرت بالایی در احیا و حفظ سلامتی دارند.

بالینِزه - Balinese – مدت زمان لازم: 1 ساعت و یا 1 ساعت و 30 دقیقه
ماساژ بالیایی یک روشی است که از منطقه بالی واقع در کشور اندونزی سرچشمه گرفته است. این ماساژ با الهام از درمان سنتی به روش هندی ها، چینی ها و منطقه جنوب شرقی آسیا طراحی شده و شامل تکنیک هایی همچون طب فشاری، غلت دادن و تکان دادن پوست می شود. ضربات محکم و یا ملایم و استفاده از روغن های ضروری و بسیار مفید از جمله ویژگی های این روش هستند. شدت فشارهای ملایم و یا محکم که در این روش به بدن وارد می شود به انتخاب خود میهمانان خواهد بود و از بین رفتن دردها و تنش های ماهیچه ای از جمله ویژگی های آن محسوب می شود.

ماساژ سنتی مالایی (ترَدیشِنال مالای اَت اوروت) - Traditional Malay @ Urut – مدت زمان لازم: 1 ساعت و یا 1 ساعت و 30 دقیقه
هنر ماساژ مالزیایی از گذشته به صورت نسل به نسل به امروز رسیده است. این روش شامل تکنیک هایی که در آن از ضربات بلندی که بر روی ماهیچه ها و فشارهایی که بر روی نقاط مختلف بدن تمرکز دارد استفاده می شود. این ماساژ کمک می کند تا میزان انعطاف پذیری و همچنین جریان گردش خون در بدن ارتقا پیدا کند.

ماساژ سوئدی – Swedish – مدت زمان لازم: 1 ساعت و یا 1 ساعت و 30 دقیقه
ماساژ سوئدی که از سمت کشورهای غربی به این کشور وارد شده شامل استفاده از پنج ماساژ کلاسیک می شود. این ماساژها متشکل از کشیدن، مالیدن و ضربه زدن می شوند تا بر روی سطوح عمیق تری از ماهیچه ها و بافت های متصل به هم کار کنند. در مجموع ماساژ سوئدی کارکرد بدن را بهبود می بخشد و حس آرامش و تندرستی را ارتقا خواهد داد.

ماساژ لومی لومی – Lomi-lomi – مدت زمان لازم: 1 ساعت و یا 1 ساعت و 30 دقیقه
لومی لومی به معنای ماساژ هاوایی است. این ماساژ تمرکز ویژه ای بر روی درمان به وسیله از بین بردن نقاط گرفتگی در بدن، ذهن و احساسات میهمانان دارد.

لایه برداری از پوست بدن و تجربه های متفاوت حمام - Body Exfoliations and Bathing Experiences
این روش ها به منظور اسکراب کردن و حمام کردن میهمانان ارائه می شوند.

اکسیر دریایی - Marine Elixir – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
این روش شامل استفاده از مخلوطی سرشار از نمک های معدنی و روغن مرکبات می شود که قادر است پوست را به ملایم ترین شکل ممکن جوان سازی کرده و درخشانی تازه ای به آن ببخشد. این اسکراب با شدت متوسط انجام داده می شود و قادر است جریان سیستم لنفاوی را ارتقا داده و هر گونه سلول های مرده پوست را پاک سازی کند تا جریان چی در بدن میهمانان به صورت آزادانه حرکت کند.

احیا با استفاده از خواص دارچین - Cinnamon Restorative – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
چنین روشی که به منظور لایه برداری از بدن انجام داده می شود یک تکنیک روح بخش می باشد که در آن از خواص دارچین نهایت استفاده برده می شود.

قهوه انرژی بخش - Energising Coffee – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند یک لایه برداری انرژی بخش و احیا کننده را تجربه کنند که در آن از اسید میوه ها و کافئین به منظور بهبود رنگ و لایه برداری از پوست های خسته استفاده می شود. در نتیجه پوست میهمانان نرم درخشان و کاملاً لطیف می شود.

بوره گرمسیری - Tropical Boreh – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
در این روش از ادویه های متفاوتی برای گرم کردن و تسکین دردهای بدن میهمانان استفاده می شود. این روش درمانی برای آن دسته از افراد که در طول روز دائماً مشغول به کار و فعال هستند توصیه می شود تا بدین صورت خستگی های خود را فراموش کنند.

لولور گرمسیری - Tropical Lulur – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
در این روش سنتی از ترکیب گیاهان دارویی، ادویه ها و همینطور زردچوبه بهره برده می شود تا پوست را تلطیف کرده و بافت های آن را بهینه سازی کند.

حمام شیر لذت بخش - Luscious Milk Bath – مدت زمان لازم: 20 دقیقه
در این روش فوق العاده آرامش بخش، میهمانان در حمامی که شامل ترکیب گل های ارکیده و شیر می شود قرار می گیرند. این کار باعث می شود تا وضعیت پوست به صورت کاملاً لطیف باز گردد. در مجموع حمام شیر یکی از بهترین روش ها برای شروع دریافت دیگر روش های درمانی و یا هر گونه ماساژهایی است که در این مرکز اسپا و سلامتی ارائه می شوند.

حمام ادویه های گرمسیری - Tropical Spice Bath – مدت زمان لازم: 20 دقیقه
در این روش از گیاهان گرمسیری مثل زردچوبه، گالانگال و دارچین مخلوط شده استفاده می شود تا حس آرامش و تسکین بخشی کاملی را به میهمانان منتقل کند.

حمام آروماتراپی (رایحه درمانی) - Aromatherapy Bath – مدت زمان لازم: 20 دقیقه
آروماتراپی از گذشته های دور یکی از درمان های اثر بخش برای آرام سازی، جوان سازی و حتی درمانی بیماری های مزمن در بدن بوده است. یک حمام آروماتراپی تجربه ای معطر است که باعث می شود پوست بدن نیز مرطوب سازی و احیا بشود.

بسته بندی های بدن 
بسته بندی مرطوب کننده آلوئه ورا - Hydrating Aloe Wrap – مدت زمان لازم: 1 ساعت و 15 دقیقه
رپ های خنک کننده و مرطوب کننده بدن در این روش به منظور تسکین مشکلات پوست که ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب به وجود می آید استفاده می شوند.

کاکائو مسخ کننده - Intoxicating Cocoa – مدت زمان لازم: 1 ساعت و 15 دقیقه
در این روش از کاکائو خوشمزه، شیره نارگیل و قهوه استفاده می شود تا منجر به تقویت و تسکین پوست شده و حس روح بخشی را به میهمانان منتقل کند.

بسته بندی احیا کننده ضروری - Revitalising Essential Wrap – مدت زمان لازم: 1 ساعت و 15 دقیقه
در این روش از یک ترکیب باستانی به نام بنزوئین استفاده می شود که بسیاری بر این باورند قادر است انرژی های منفی را از بدن دور کند. این رَپ با یک خاک سفید رنگ که خاصیت درمانی است ترکیب می شود تا بافت بدن را به طور کامل سم زدایی کرده و ناخالصی ها را از آن دور کند.

بسته بندی مقوی شیر و عسل - Nourishing Milk & Honey Wrap – مدت زمان لازم: 1 ساعت و 15 دقیقه
این روش درمانی شامل یک مرحله پاک سازی و لایه برداری از بدن با استفاده از نمک معطر دریا می شود. سپس رَپ شیر و عسل به شکل پیله بر روی بدن قرار داده می شود تا پوست را به مانند مخمل نرم کند. ترکیب عناصر فعال این روش درمانی موجب احیای انعطاف پذیری و بازگشت حالت ارتجاعی پوست شده و ظاهری مستحکم تر را به آن می بخشد.

درمان لوکس برای مستحکم سازی پوست - Luxurious Firming Body Treatment – مدت زمان لازم: 1 ساعت و 15 دقیقه
این روش درمانی که بر روی تمامی قسمت های بدن انجام داده می شود شامل استفاده از یک تکنیک منحصر به فرد به منظور لیفت پوست، بهبود رنگ و مستحکم سازی می شود و در عین حال کارایی دفاعی طبیعی را دوباره به آن باز می گرداند. در ادامه تمامی قسمت های بدن اسکراب می شود تا از یک ژل به منظور احیا و متعادل سازی شرایط تمامی بخش های پوست استفاده شود. سپس بدن میهمانان با یک بسته بندی ملایم به طور کامل مرطوب سازی می شود.

کلکسیون های ویلا چی - CHI Villa Collections
این قسمت مربوط به روش های درمانی اختصاصی است که در سوئیت های اسپا برای زوج ها ارائه می شوند.

چی رومَنس - CHI Romance – مدت زمان لازم: 2 ساعت و 30 دقیقه
یک تجربه کامل از اسپا که از سر تا پای میهمانان را مورد توجه قرار می دهد. این بسته شامل انجام روش هایی همچون حمام آروماتراپی (رایحه درمانی) برای پا، لایه برداری انرژی بخش بدن با استفاده از قهوه، بسته بندی مسخ کننده کاکائو، ماساژ چی بَلِنس و همچنین حمام لوکس با شیر می شود.

درمانی های مخصوص صورت
شفاف سازی پوست به روش چی - CHI Clarifying Facial – مدت زمان لازم: 1 ساعت 
این روش درمانی خالص کننده برای تمامی پوست ها مناسب بوده و شامل یک لایه برداری ملایم، یک ماساژ و همینطور استفاده از یک ماسک پاک سازی کننده عمیق برای پوست می شود که حاوی عصاره گیاهی می باشد. انجام این روش به جوان سازی و تقویت پوست کمک رسانی شایانی می کند.

مراقبت از پوست صورت مردان به روش چی - CHI Gentlemen's Facial – مدت زمان لازم: 1 ساعت 
این روش شامل یک مرحل پاک سازی عمیق می شود. این تکنیک تاثیر درمانی بالایی داشته و به شکل ویژه حلال مشکلات پوست مردان می باشد. در انتها خستگی از پوست صورت دور شده و منافذ آن را تصفیه می کند.

کَویار سِل ویتاله فِیشال - Caviar Cell Vitale Facial – مدت زمان لازم: 1 ساعت و 15 دقیقه
این روش یک درمان همیشگی برای پوست صورت، دست ها و پوست قسمت بالای سینه است که باعث تصفیه، لیفت، مستحکم شدن و تقویت آن خواهد شد. در این روش از خاویار که سرشار از پروتئین بوده و حاوی آنتی اکسیدان های پر قدرت و تاثیر گذاری است استفاده می شود تا سطح رطوبت پوست را ارتقا داده و ظاهری درخشان و سلامت را به آن می بخشد.

سفرهای درمانی به روش چی - CHI Journeys
این روش ها به مانند سفرهایی هستند که خاصیت درمانی داشته و ضمن آرام سازی احساسات، به جوان سازی بدن و ذهن میهمانان کمک رسانی می کنند.

چی جوئِل - CHI Jewel – مدت زمان لازم: 2 ساعت و 30 دقیقه
این سفر درمانی در حقیقت کامل ترین راه حل برای رفع خستگی های سفر، رها شدن گرفتگی ها و رفع هر گونه درد می باشد. از جمله تکنیک هایی که در این سفر برای میهمانان انجام داده می شود می بایست به حمام آروماتیک (رایحه درمانی) برای پا، حمام لذت بخش با استفاده از شیر، اسکراب بدن با استفاده از اکسیر دریایی، بسته بندی ضروری و احیا کننده بدن و همچنین ماساژ سوئدی اشاره کرد.

چی اِنچِنتِد جورنی - CHI Enchanted Journey – مدت زمان لازم: 2 ساعت و 15 دقیقه
این سفر درمانی یک پادزهر برای رهایی از خستگی سفرهای طولانی و یا یک روز پر مشغله است. این روش به هدف تسکین دردهای عضلانی، هر گونه درد و کمک رسانی به تسریع در فرآیند طبیعی درمان بدن ارائه می شود. از جمله تکنیک هایی که در این سفر برای میهمانان انجام داده می شود می بایست به حمام آروماتیک (رایحه درمانی) برای پا، حمام با استفاده از ادویه های گرمسیری، اسکراب بدن با بوره گرمسیری و همینطور روش چی آزمارادانا اشاره کرد.

چی سان هیلینگ - CHI Sun Healing – مدت زمان لازم: 3 ساعت و 30 دقیقه
این روش بر روی احساس، بدن و ذهن میهمانان کار می کند. از جمله تکنیک هایی که در این سفر برای میهمانان انجام داده می شود می بایست به حمام آروماتیک (رایحه درمانی) برای پا، حمام آروماتراپی، بسته بندی مرطوب کننده با استفاده از آلوئه وِرا، چی اِلِمِنت وایتَلیتی و همینطور چی کلَریفاینگ و یا روش مراقبت از پوست صورت مردان اشاره کرد.

چی لاکچری - CHI Luxury – مدت زمان لازم: 4 ساعت و 30 دقیقه
این روش درمانی تمامی قسمت های بدن و همینطور ذهن میهمانان را در بر می گیرد. در چنین روشی از عصاره طبیعی گیاهان استفاده می شود تا ضمن زیبا سازی چهره، بر روی ذهن و بدن میهمانان نیز اثر تازه کنندگی داشته باشد. از جمله تکنیک هایی که در این سفر برای میهمانان انجام داده می شود می بایست به حمام آروماتیک (رایحه درمانی) برای پا، حمام آروماتراپی، احیا با استفاده از خواص دارچین، درمان لوکس برای مستحکم شدن پوست بدن، چی هات استون، و همینطور روش کَویار سِل ویتاله فِیشال اشاره کرد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید