• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • نمای ساختمان هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • نمای شب هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • میز پذیرش هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • استخر روباز هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • سالن ورزشی هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • اتاق برگزاری جلسات درهتل
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • رستوران المنتس هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • محوطه فضای باز رستوران و بار آپ اند اباو
  • لا پتیسری هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • رستوران غذای ژاپنی یامزاتو
  • محوطه فضای باز رستوران المنتس
  • لا پتیسری هتل اوکیورا پرستیج بانکوک
  • رستوران غذای ژاپنی یامزاتو
  • نمایی از رستوران و بار آپ اند اباو
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت پرستیژ
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس کرنر
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق پرمیر کلاب
  • تخت های توئین سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرستیژ
  • سوئیت پستیژ هتل اوکیورا پرستیج بانکوک

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا
مرکز اسپای هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک با بهره گیری از یاقوت ارغوانی، سنگ قیمتی زمان یونان باستان و قرار دادن آن بر روی پیشانی میهمانان که به تاج چاکرا نیز مشهور است، به برقراری توازن فیزیکی، روحی، احساسی و افزایش انرژی آنها کمک بسیاری می کند. این مرکز مجهز به 5 اتاق لوکس و اختصاصی بوده و در تمامی روزهای سال فعال می باشد. میهمانان می توانند برای استفاده از خدمات این مرکز، با تعیین وقت قبلی، همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب به این بخش از هتل مراجعه نمایند. افرادی که قصد دارند از خدمات اسپا استفاده نمایند، بهتر است نیم ساعت قبل از شروع وقت خود در محل حاضر شوند تا مدت زمان استفاده آنها کاهش پیدا نکند. حداقل سن برای استفاده از خدمات اسپا 16 سال می باشد و کودکان زیر 16 سال می بایست به همراه والدین خود از خدمات اسپا استفاده نمایند. همچنین توصیه می شود که افراد از آوردن اشیای گران قیمت به این مرکز خودداری کنند.

تاکه ریلیف – Ta-Ke Relief - مدت زمان لازم: یک ساعت و 30 دقیقه
تاکه یک درمان منحصر به فرد ژاپنی است که در آن افراد به وسیله گیاه بامبو و بر اساس اصول طب سوزنی ماساژ داده می شوند. در این روشی گلی که از گیاهان بامبو حرارت داده شده موجب کاهش تنش عضلات و همینطور از بین رفتن استرس و خستگی می شود. تحریک گردش خون و ایجاد حس آرامش و حس باورنکردنی از دیگر ویژگی های این روش درمانی می باشد.

اوکیورا گِیت وِی - Okura Gateway - مدت زمان لازم: یک ساعت/ یک ساعت و نیم/ 2 ساعت
یاقوت ارغوانی دارای اثرات آرامش بخش و کمک کننده به صلح داخلی بدن است. این سنگ بر روی چشم سوم یا چاکرای تاج قرار داده شده و باعث توازن انرژی جسمانی، روانی، از بین رفتن خشم و اضطراب عاطفی می شود. در ادامه این روش درمانی، از روغن های ضروی استفاده می شود تا افراد حس آرامش مطلق را تجربه کنند.


پولینیژِن – Polynesian – مدت زمان لازم: یک ساعت و نیم
این روش درمان برگرفته از مراسم اسپای چهار مورد از زیباترین جزایر مخفی در دل اقیانوس آرام می باشد. پولینیژِن یک روش درمانی لوکس بوده و با یک ماساژ ریتمیک که براساس تکنیک های سنتی انجام می شود شروع شده و سپس استفاده از شن های خالص و گرم شده سفید رنگ جزیره بورا بورا، موجب کاهش تنش در عضلات و ایجاد توازن روحی می شود.

ماساژ پای تاکه - Ta-Ke Foot Massage – مدت زمان لازم: یک ساعت
در این روش ابتدا به کمک بامبو پای افراد ماساژ داده می شود تا موجب سرعت بخشیدن به گردش خون، ایجاد حس گرما و آرامش در تمام بدن بشود. سپس به کمک روغن های ضروری و فشار آوردن به قسمت های خاصی از پا، به ایجاد حس آرامش، بازگردانی توازن داخلی و از بین رفتن استرس کمک می کنند.

ماساژ سنتی تایلندی - Traditional Thai - مدت زمان لازم: یک ساعت/ یک ساعت و نیم/ دو ساعت
هزاران سال است که ماساژ تایلندی از یک روش درمانی، به یک هنر و فرآیندی از ایجاد فشار و کشیدن های ماهیچه با درجه خاص است. در این روش بدون استفاده از هر گونه روغنی، به مدت طولانی نیروهایی به کانال های انرژی بدن وارد می شود. ماساژ تایلندی به افرادی که مشکلاتی مرتبط با قسمت کمر دارند توصیه نمی شود.

شیاتسو – Shiatsu - مدت زمان لازم: یک ساعت
این روش درمانی بر اساس مفهوم جامع وارد کردن فشار به وسیله انگشت شصت و آرنج در امتداد نصف النهار انرژی بدن است. این ماساژ نیز فاقد روغن بوده و بر گرفته از سنت های ژاپنی است که کمک بسیار به آزادی شدن انرژی در بدن می کند.

سِلف سِنتِرد - Self-Centred - مدت زمان لازم: چهل و پنج دقیقه
در این روش مشاوران خبره این مرکز به بررسی مشکلات افراد پرداخته و ماساژ و روش درمانی مخصوصی را برای هر کدام در نظر می گیرند تا به توازن و تعادلی درونی برسند.

تسکین عضلات با استفاده از گیاهان دارویی تایلندی - Muscle Relief with Thai Herbs -  مدت زمان لازم: یک ساعت و سی دقیقه
این ماساژ به شکل نسبتاً محکم تری انجام می شود تا موجب کاهش فشار و تنش عضلات بشود. در این روش درمانی از رایحه های خوش و گیاهان دارویی گرم شده استفاده می شود تا کمک شایانی به گردش خون و مایعات بدن کند و انرژی های پراکنده شده و راکد دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

ماساژ داغ با شمع - Hot Massage Candle -  مدت زمان لازم: یک ساعت و سی دقیقه
یک روش درمانی نوین می باشد که در آن از روغن های ماساژ و همینطور شمع ماساژ استفاده می شود تا به ایجاد حس آرامش و توازن بدن و پوست منجر شود. گرمای وکس استفاده شده در این ماساژ، به گردش خون در بدن کمک کرده، گرفتگی ماهیچه ها و اثرات سموم بدن را از بین می برد.

ماساژ درمانی - Remedial Massage - مدت زمان لازم: یک ساعت/ یک ساعت و نیم
در این تکنیک از ترکیبی از روش ماساژ تایلندی، سوئیسی و تکنیک های تسکین دهنده درد و گرفتگی کمک گرفته می شود. این ماساژ بر اساس نیاز افراد متفاوت خواهد بود و برای همین از میهمانان خواسته می شود تا در صورت داشتن هر گونه مشکل عضلانی خاص، به منشی اسپا اطلاع بدهند.

پیوریتی – Purity -  مدت زمان لازم: دو ساعت
این روش یک راه جایگزین برای از بین بردن سموم بدن است که با اسکراب بدن شروع می شود، از این طریق به گردش خون و از بین رفتن پوست های مرده بدن کمک بسیاری می شود. در ادامه به کمک ماسک بدن روزِلا، آلودگی ها از بدن پاک شده و در انتها نیز به کمک ماساژ پای تاکه، دردهای آن قسمت از بدن تسکین پیدا کرده و انرژی به ماهیچه های افراد بازگردانی شده و توازن برقرار می شود.

جِرنی آو سای یَم - Journey of Siam - مدت زمان لازم: دو ساعت
این بسته درمانی بی نظیر منجر به ایجاد حس آرامش کامل بدن می شود. در ابتدا از ماساژ سنتی تایلندی استفاده شده و سپس کمپرسی از گیاهان درمانی تایلندی به همراه یک ماساژ روی بدن قرار داده می شود. این فرآیند شامل قرار دادن توپ های حرارت داده شده از گیاهان درمانی و استفاده از تکنیک فشار آوردن و کشیدن اعضای بدن می شود. این درمان مناسب افرادی است که نیازمند ارتقای تعادل داخلی بوده و از درد، تنش و التهاب های عضلانی رنج می برند.

کاپِلز جِرنی - A Couple’s Journey - مدت زمان لازم: سه ساعت
یک درمان لوکس و احیا کننده برای زوج هایی می باشد که مایل هستند در فضایی رمانتیک به روش های درمانی آنها پرداخته شود. در ابتدا افراد یک حمام شیر گل رُز گرفته و سپس به کمک سنگ یاقوت ارغوانی، بدن آنها ماساژ داده می شود. بعد از این ماساژ نوبت به انجام ماساژ صورت می رسد.

مراسم درمان - Healing Ritual - مدت زمان لازم: سه ساعت
یک بسته درمانی کامل می باشد که به خارج شدن تنش و پرورش روح میهمانان کمک می کند. در ابتدای این روش درمان بدن افراد اسکراب شده و پوست کاملاً جوان سازی می شود. سپس این روش درمانی به کمک ماساژ مخصوص اوکیوراف تعادل و آرامش را به عضلات باز می گرداند. درمانگران متخصص این مرکز روش های مخصوصی را به تناسب با نوع پوست افراد ارائه می کنند.

مراسم سیمپلی نیروانا - Simply Nirvana Ritual - مدت زمان لازم: چهار ساعت
یک روش درمانی لوکس دیگر است که موجب ایجاد حس راحتی و آرامش در افراد می شود. در ابتدا افراد کار خود را با حمام شیر آغاز می نمایند و سپس کل قسمت های بدن آنها اسکراب می شود. این روش به این علت طراحی شده تا پوست را کاملاً لایه برداری کرده و درمانی برای پوست های خشک باشد. سپس ماساژ مخصوص اوکیورا انجام می شود تا تعادل کامل و طبیعی در تمامی قسمت های بدن ایجاد شود. در انتها هم ماساژ صورت برای افراد انجام می شود.

افزایش حس خلوص به شیوه آوکیورا 
روش های زیر شامل استفاده از مواد کاملاً طبیعی شده و متخصصان این مرکز اسپا به تناسب نیازهای افراد، روش های منحصر به فردی را برای هر شخص به کار می برند.

اسکراب درخشان کنند کامل ساکورا (شکوفه درخت گیلاس) - Totally Glowing Sakura Scrub - مدت زمان لازم: پنجاه دقیقه
ملکه گیاهان، یاسمن، رُز و اسطوخودوس، همگی در این روش مورد استفاده قرار گرفته و بدن افراد به کمک آنها به آرامی اسکراب می شود تا موجب لایه برداری، پاک سازی و حذف هر گونه آلودگی و چربی شود.

تمیز کردن با مخلوطی از اسکراب با دانه های سیامی - Purifying Mixed Beans Siamese Sesame Scrub - مدت زمان لازم: پنجاه دقیقه
دانه های استفاده شده در این روش شامل دانه سوا، ماش و کنجد سیاه و سفید می شوند که از جمله حبوبات قدرتمند و طبیعی مبارزه با پیری هستند. در ادامه از آنتی اکسیدان و ضد التهاب نیز روی پوست افراد استفاده می شود. این ترکیب دارای اثر مرطوب کنندگی بوده و موجب صاف شدن و انعطاف پذیری پوست در انتها می شود.

مخلوط جوان کننده برنج و اسکراب خشک - Rejuvenating Mixed Rice Dry Scrub - مدت زمان لازم: پنجاه دقیقه
به کمک ترکیب برنج یاسمن، برنج سیاه چسبناک و دانه های ذرت، یک ترکیب کاملاً طبیعی به دست می آید که موجب لایه برداری، مرطوب شدن و پاک سازی کامل پوست از هر گونه آلودگی می شود.

اسکراب روشن کننده پوست با میوه های گرمسیری - Tropical Fruit Brighter Scrub - مدت زمان لازم: پنجاه دقیقه
در این روش از ترکیبی از میوه های پاپایا، آناناس، انبه و نارنگی استفاده می شود. این مخلوط منحصر به فرد کمک شایانی به سفید شدن، سفتی و پاک سازی پوست افراد می کند. تعادل و طبیعی سازی سطح پِ هاش (PH) پوست از دیگر فواید این روش می باشد.

اسکراب با نمک - Exotic Salt Scrub - مدت زمان لازم: پنجاه دقیقه
در این روش درمان ترکیبی از روغن بامبوسا ولگاریس، پودر برگ بامبو، روغن چوب رز و چوب صندل استفاده می شود. این ترکیب به برقراری تعادل چربی پوست، از بین بردن چربی ها و حذف سلول های مرده آن کمک کرده و در انتها منجر به جوان سازی پوست می شود.

پوشاندن بدن با ساکورا  - Sakura Body Wrap - مدت زمان لازم: پنجاه دقیقه
این مرهم برگرفته از ترکیب سنبل، چوب صندل و چای سفید است که موجب مرطوب شدن پوست و تعادل کامل آن می شود.

پوشاندن بدن با چای سبز و سیب - Green Tea & Apple Body Wrap - مدت زمان لازم: پنجاه دقیقه
مایع سبز رنگی که حاصل ترکیب چای سبز و سیب در این روش درمانی است، به ضد عفونی کردن بدن پرداخته و انرژی و قدرت را به فرد باز می گرداند. اسانس سرسبز چای سبز و سیب کمک می کند تا منافذ پوست روشن شده و منجر به جلا و تجدید آن شود.

پوشاندن بدن با روزِلا - Rosella Body Wrap - مدت زمان لازم: پنجاه دقیقه
سم زدایی بدن تا به این حد لذت بخش و با رایحه خوش همراه نبوده است. در این روش درمانی ماسک روزِلا بر روی تمامی قسمت های بدن گذاشته می شود. در ادامه شن قرمز فرانسوی نیز به سم زدایی و قدرت بخشی به بدن کمک کرده و مواد معدنی لازم در این ماسک را به طور کامل جذب بدن می کند. همچنین این ماسک حاوی میوه های تازه ای همچون آناناس، آلوگه و پاپایا است و حس تازگی را در میهمانان ایجاد خواهد کرد.

درمان صورت با محصولات وَلمونت
مراسم آبرسانی سریع - Hydration Ritual Express - مدت زمان لازم: چهل و پنج دقیقه/ شصت دقیقه
این حمام مرطوب کننده پوست، تشنه ترین پوست ها را هم سیراب خواهد کرد. این مراسم که حضور آب در آن پر رنگ است، پوست را به زندگی باز گردانده و چین و چروک های آن را از بین می برد. این درمان ضروری با الهام از سیستم های آب رسانی کشور سوئیس طراحی شده و حس تازگی را به پوست می دهد.

مراسم کامل انرژی زایی - Energising Ritual Complete - مدت زمان لازم: شصت دقیقه
در طی این روش درمانی، حس خستگی به طور کامل از بین رفته و سپس انجام یک ماساژ به ایجاد یک حس سلامتی و آرامش کمک می کند. یک نسخه فشرده تر هم از این روش درمانی وجود دارد که به بازسازی و تجدید قوای بدنی میهمانان کمک می کند. در انتها نیز از محصولات درجه یکی که مانع از پیری پوست و کمک به از بین رفتن چین و چروک می کنند استفاده می شود.

مراسم ضد چین و چروک و استحکام بخشیدن به پوست - Anti-Wrinkle and Firmness Ritual - مدت زمان لازم: شصت دقیقه/ نود دقیقه
متخصصان این مرکز اسپا در این روش به انتخاب مناسب ترین محصولات مراقبت پوست برای افراد پرداخته و حاصل این درمان مشهور، صاف کردن، کشیدن و حالت دادن به پوست است. تکنیک های متناوب صاف کردن پوست، افلوراژ و تکنیک نیشگون گرفتن پوست، بدون آسیب رسیدن به آن، موجب گردش بهتر خون در آن می شود. درمانگران این مرکز در انتهای این روش درمانی بر روی پوست افراد از محصولات درجه یک مبارزه با چروک استفاده می کنند.

کلاژن درمانی - Collagen Treatment - Anti-Wrinkle and Firmness Ritual - مدت زمان لازم: شصت دقیقه 
متخصصان سوئیسی مبارزه با پیری پوست، این روش مراقبت از پوست را طراحی کرده اند که پاسخگوی نیاز و مشکلات پوستی میهمانان است. این روش منجر به کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست می شود.

مرکز تناسب اندام
برای آن دست از میهمانانی که علاقمند به حفظ و یا کسب تناسب اندام هستند، مرکز تناسب اندام این مجموعه یکی بهترین گزینه ها در شهر بانکوک می باشد. مربیان این مرکز در صورت تعیین زمان ملاقات، در کنار افراد خواهند بود و به نظارت و ارائه رژیم های غذایی مناسب اندام افراد می پردازند. در هنگام ورزش با لوازم مدرن این بخش از هتل، میهمانان می توانند از چشم انداز بی نظیری که طبقه بیست و پنجم این مجموعه در اختیار دارد هم لذت ببرند. باشگاه تناسب اندام هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک به صورت 24 ساعته دایر می باشد اما مسئولین این باشگاه در میان ساعات 6:00 صبح الی 10:00 شب در آن حضور خواهند داشت.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید