• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت پرستیژ
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس کرنر
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق پرمیر کلاب
  • تخت های توئین سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرستیژ
  • سوئیت پستیژ هتل اوکیورا پرستیج بانکوک

اتاق ها

در مجموع تعداد 240 واحد اقامتی در هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک وجود دارد. سوئیت ها و اتاق های این هتل 5 ستاره به جهت فراهم کردن بهترین شرایط اقامت در یکی از بهترین نقاط شهر بانکوک، امکانات رفاهی و راحتی پر تعدادی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند که در مورد موارد مشترک میان آنها می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت و یا عدم ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، قسمت نشیمن مجهز به کاناپه، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، امکانات لازم برای اتوی لباس، ارائه خدمات بیدار باش و ساعت زنگ دار، چشم اندازی زیبا از شهر و از پس پنجره های دوجداره، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، امکان قرارگیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا تخت خواب توئین، امکان قرارگیری تخت خواب کودک، امکان قرار گیری تخت خواب های اضافی، آینه آرایش با نورپردازی برای اصلاح صورت، ارائه یک عروسک خرس به عنوان هدیه برای میهمانان، امکان اتصال اتاق ها به همدیگر، امکانات لازم برای اتوی لباس، اتاق تعویض لباس، کف تمام موکت، رخت آویز، ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، خدمات رایگان ارائه روزنامه، خدمات نظافت اتاق به صورت دو بار در طول روز، خدمات ارائه بطری گرم کن برای کودک و همینطور ارائه بسته بهداشتی و دستشویی مخصوص کودکان زیر 2 سال که همگی از مواد طبیعی تهیه شده اند، تخت خواب های ضد آلرژی، حوله دست و صورت، سشوار، میز تحریر، کنترل لمسی در کنار تخت خواب، پایه اتصال آیپاد، شارژر یو اس بی، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، رو تختی کتان مصری، کمد لباس، تلفن با خط مستقیم، تلویزیون ال ای دی 42 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی لوکس ژاپنی با کف پوشی از سنگ مرمر و به همراه وان حمام جداگانه و روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    اتاق های جادار و برازنده دلوکس از جمله واحدهای اقامتی به نسبت ارزان تر موجود در هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک می باشند که متراژی در حدود 43 متر مربع دارند. تخت خواب اتاق های دلوکس می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد و فضای راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. اتاق های دلوکس در طبقات بیست و ششم تا سی و چهارم ساختمان این مجموعه قرار داشته و چشم انداز زیبایی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس کرنر

    اتاق دلوکس کرنر

    اتاق های دلوکس کرنر دارای فضای وسیع تری نسبت به اتاق های دلوکس می باشند. متراژ این واحدهای اقامتی که در طبقه بیست و ششم الی سی و دوم هتل قرار دارند در حدود 55 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، مناسب اقامت دو میهمان بزرگسال می باشند. سایر ویژگی های این اتاق ها شامل چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) از شهر می شود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    اوکیورا کلاب ها مناسب اقامت میهمانان شاغل و افرادی هستند که به دنبال گذراندن تعطیلاتی به یادماندنی در بانکوک می باشند. این سری از اتاق های ویژه هتل که در طبقه بیست و ششم ساختمان قرار گرفته اند، متراژ و فضای وسیع و لوکس 47 متر مربعی را در اختیار حداکثر دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. تخت خواب اتاق های اوکیورا کلاب می تواند از نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشند. امکان استفاده از اوکیورا کلاب لانج، مینی بار پر شده از نوشیدنی و شربت به صورت یک بار در روز، وعده رایگان صبحانه و در اختیار داشتن پایه اتصال به آیپاد از دیگر امکانات این اتاق ها است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر  کلاب

    اتاق پرمیر کلاب

    10 متر فضای بیشتر نسبت به اتاق های دیگر، این اتاق ها را به محیطی فوق العاده راحت تر برای اقامت دو میهمان هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک تبدیل کرده است. اتاق های پرمییِر کلاب فضای 57 متر مربع و امکانات لوکس تری را نسبت به سایر اتاق ها در اختیار داشته و امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را دارا هستند. این واحدها در میان طبقات سی و یکم الی سی و چهارم ساختمان قرار دارد و به همین دلیل، چشم انداز بی نظیر تری را در اختیار میهمانان خود قرار داده اند. امکان استفاده از اوکیورا کلاب لانج، مینی بار پر شده با نوشیدنی و شربت به صورت یک بار در روز، وعده رایگان صبحانه و در اختیار داشتن پایه اتصال به آیپاد از دیگر امکانات این اتاق ها است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرستیژ

    اتاق پرستیژ

    واحد های پرِستیج کلاب وسیع ترین، لوکس ترین و کامل ترین اتاق های موجود در هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک می باشند. متراژ 65 متر مربعی این اتاق ها، وسیع تر از دیگر اتاق های دلوکس و پرمییِر بوده و به دلیل قرار گرفتن در طبقه سی و چهارم، یکی از بهترین چشم اندازهای دیدنی را از شهر در اختیار دارند. تخت خواب این اتاق ها از نوع تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و بهترین و بی نقص ترین فضا را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار خواهند داد. امکان استفاده از اوکیورا کلاب لانج، مینی بار پر شده با نوشیدنی و شربت به صورت یک بار در روز، وعده رایگان صبحانه و در اختیار داشتن پایه اتصال به آیپاد از دیگر امکانات این سوئیت ها است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دلوکس

    سوئیت دلوکس

    متراژ سوئیت های دلوکس در حدود 80 متر مربع می باشد که یک دیوار جدا کننده، قسمت نشیمن و اتاق خواب این واحد را به طور کامل جدا کرده است. این واحدها در میان طبقات سی ام الی سی و چهارم ساختمان هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک قرار دارند و با پنجره های تمام قد خود، چشم انداز بی نظیری را از شهر در اختیار دارند. تخت خواب این اتاق ها از نوع دو عدد تخت خواب یک نفره بوده و برای اقامت دو میهمان بزرگسال در نظر گرفت شده اند. امکان استفاده از اوکیورا کلاب لانج، مینی بار پر شده با نوشیدنی و شربت به صورت یک بار در روز، وعده رایگان صبحانه و در اختیار داشتن پایه اتصال به آیپاد از دیگر امکانات این اتاق ها است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرستیژ

    سوئیت پرستیژ

    واحدهای پرستیج سوئیت در میان طبقات سی و یکم الی سی و چهارم ساختمان هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک قرار گرفته اند و متراژ بسیار وسیع 97 متر مربعی خود را در اختیار دو میهمان بزرگسالشان قرار می دهند تا اقامتی بی نظیر را تجربه کنند. تخت خواب این اتاق ها از نوع تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) بوده و در مورد دیگر ویژگی های آن می توان به قسمت نشیمن و اتاق خواب جداگانه، امکان استفاده از اوکیورا کلاب لانج، مینی بار پر شده با نوشیدنی و شربت به صورت یک بار در روز، وعده رایگان صبحانه و در اختیار داشتن پایه اتصال به آیپاد اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های جادار و برازنده سینگل از جمله واحدهای اقامتی به نسبت ارزان تر موجود در هتل اوکیورا پرِستیج بانکوک می باشند که متراژی در حدود 43 متر مربع دارند. تخت خواب اتاق های سینگل می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد و فضای راحتی را در اختیار یک میهمان بزرگسال خود قرار می دهند. اتاق های دلوکس در طبقات بیست و ششم تا سی و چهارم ساختمان این مجموعه قرار داشته و چشم انداز زیبایی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید