• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل سونگی وانگ
  • میز پذیرش هتل سونگی وانگ
  • نمای لابی هتل سونگی وانگ
  • اتاق سینگل هتل سونگی وانگ
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • سوئیت فمیلی هتل سونگی وانگ
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سویئت فمیلی
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل سونگی وانگ


نام لاتین هتل

Sungei Wang Hotel

کشور

منطقه

بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060321485255

آدرس

no 74-76, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia


هتل سه ستاره سونگی وانگ در منطقه گُلدن تِرای اَنگِل و در خیابان مشهور و دوست داشتنی سونگی وانگ که مرجع گردشگری شهر زیبای کوالالامپور می باشد قرار گرفته است. ساختمان این مجموعه با تجربه ای 30 ساله، در تلاش است تا یکی از بهترین اقامتگاه های مناسب و البته مقرون به صرفه برای گردشگران و به ویژه برای مدیران و کارمندان شاغلی باشد که در پی انجام یک ماموریت کاری، یکی از مرکزی ترین نقاط شهر را برای اقامت خود انتخاب می کنند. موقعیت مکانی این هتل شاید یکی از چند مورد خاص و ایده آل برای اقامت در شهر کوالالامپور باشد. از یک طرف خیابان پشتی این مجموعه خیابان های مشهور جالان آلور و همینطور خیابان چانگات بوکیت بینتانگ هستند که بزرگترین بازارهای رستورانی بوده و پر از انواع محصولات چینی و حتی غذاخوری های بین المللی هستند. میهمانان خوش سلیقه ای که از خوردن غذاهای متنوع لذت می برند، این موقعیت را از دست نخواهند داد. از طرف دیگر و با اشاره به دیگر جاذبه اصلی این شهر که مراکز خرید آن می باشند، می توان به فاصله بسیار کوتاه این مجموعه تا بزرگ ترین مراکز خرید همچون خیابان بوکیت بینتانگ، مرکز خرید پاویلیون شاپینگ مال، فروشگاه بِرجایا تایمز اسکوئِر، فارِنهایت اِیتی اِیت و لات تِن اشاره کرد که همگی، حداکثر یک پیاده روی 15 دقیقه ای با این محل فاصله دارند. همینطور دسترسی به وسایل حمل و نقل شهری از دیگر مزایای جایگاه ساختمان هتل سونگِی وانگ بوده و برای مثال ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ و ایستگاه قطار کوالالامپور سنترال، تنها چند قدم از این محل دور می باشد و بدین صورت رفت و آمد میهمانان شاغل و حتی گردشگر را به نقاط دیگر شهر آسان و کم هزینه خواهد کرد.
اتاق های مدرن سونگِی وانگ هتل به دو دسته اصلی استاندارد و دلوکس تقسیم می شوند و با قیمت های بسیار اقتصادی خود، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار تمامی اقشار از میهمانان خود قرار می دهند. در کنار ابعاد مختلف و حق انتخاب های منتوع، در مورد برخی از امکانات موجود در این واحدهای اقامتی می توان به تهویه مطبوع هوا، مینی بار، اینترنت بیسیم رایگان و میز تحریر اشاره کرد.
همچنین برای پذیرایی از میهمانانی که قصد میل کردن وعده های غذایی مختلفی را در طول روز دارند، رستوران هتل همواره آماده ارائه سرویس خواهد بود.
علاوه بر موارد بالا، منطقه بوکیت بینتانگ‬ به عنوان نمادی از تداخل رنگ ها و طراحی مدرن، یکی از بهترین انتخاب ها برای گردشگرانی است که علاقمند به انجام تفریحات و فعالیت های خانوادگی بوده و همینطور به دنبال بهترین پیشنهادها، حراج ها و خرید در دنیای مد و فشن هستند. 
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر کوالالامپور انتخاب شده است.
همچنین فاصله فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا ساختمان هتل سونگِی وانگ، چیزی در حدود یک رانندگی یک ساعته می باشد.

رستوران‌ها و بارهای هتل
میهمانان طرفدار غذاهای خوشمزه می توانند بهترین طعم ها را در رستوران هتل سونگی وانگ تجربه کنند. رستوران داخلی این مجموعه در طول اقامت میهمانان خود به ارائه انواع غذاهای خاورمیانه ای و سایر بشقاب هایی که باب میل تمامی میهمانان است می پردازد.




فاصله از سایر مکان ها

مرکز خرید فارِنهایت اِیتی اِیت
0 متر
مرکز خرید لات تِن
0 متر
ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ
160 متر
مرکز خرید استار هیل گالری
160 متر
مرکز خرید پاویلیون کی اِل شاپینگ مال
320 متر
مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئِر
500 متر
فستیوال سیتی مال
500 متر
اکواریوم آکواریا کوالالامپور
800 متر
برج های دوقلوی پِتروناس
1.1 کیلومتر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
1.3 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به سونگی وانگ

دیدنی های نزدیک به سونگی وانگ


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید