• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل ایزومی بوکیت بینتانگ
  • میز پذیرش هتل ایزومی بوکیت بینتانگ
  • نمای رستوران هتل ایزومی بوکیت بینتانگ
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • اتاق فمیلی هتل ایزومی بوکیت بینتانگ
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها

آشنایی باهتل ایزومی بوکیت بینتانگ


نام لاتین هتل

Izumi Hotel Bukit Bintang

کشور

منطقه

بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060321458833

آدرس

no 85, Jalan Berangan, Off, Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia


یکی از هتل های شهر کوالالامپور که همواره یک انتخاب مناسب برای اقامت میهمانان گردشگر و میهمانان شاغل این شهر دیدنی بوده، هتل ایزومی بوکیت بینتانگ است. اقامت در منطقه مرکزی و بسیار استراتژیک از شهر که رسیدن به مراکز دیدنی، تفریحی و حتی تجاری را در کمترین زمان ممکن مهیا کند، یکی از نکات مهمی است که میهمانان و گردشگران به آن توجه خاصی دارند. هتل ایزومی بوکیت بینتانگ در منطقه ای که خیابان مشهور بوکیت بینتانگ در آن واقع شده قرار دارد. این بخش از شهر که به عنوان بهشتی برای بازدید کنندگان از مراکز فروشگاهی لقب گرفته، مراکز خرید مشهوری نظیر پاویلیون شاپینگ مال، فروشگاه استار هیل گالری، فارِنهایت اِیتی اِیت، سونگی وانگ مال و بسیاری دیگر از بوتیک ها و مراکز خرید همگی در فاصله ای نهایتاً چند قدمی از این محل حضور دارند. به همین دلیل این فاصله کم باعث می شود که میهمانانی که نگران استفاده به بهترین شکل از فرصت کمی که در مدت اقامت خود در اختیار دارند هستند، زمان کمتری را برای رسیدن به مقصدهای خود اختصاص بدهند. در کنار دیدنی های دیگری از جمله برج های دو قلوی پتروناس، کلی رستوران و بار در این خیابان های اطراف ساختمان این مجموعه وجود دارد که خوردنی های خوشمزه آنها از دیگر جاذبه هایی است که برای سال ها به جذب گردشگران بین المللی پرداخته است. در مورد سایر دیدنی های کوالالامپور که به میهمانان این هتل توصیه می شود به آنها سری بزنند نیز می توان به خیابان پتالینگ یا همان چاینا تان، کی اِل تاور و سنترال مارکت اشاره کرد. میهمانان شاغل در نظر داشته باشند که دسترسی به مراکز تجاری، دولتی و اداری به هنگام اقامت در مرکز شهر کوالالامپور بسیار راحت می باشد و در صورتی که قصد انجام یک سفر درون شهری به نقاط دورتری را دارند، می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ که در فاصله چند صد متری از محل اقامتشان قرار دارد، در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند.
واحدهای اقامتی نسبتاً پر تعداد و خوش آب و هوای این مجموعه دارای تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات رفاهی به روز دیگری مانند گاوصندوق، کمد لباس، خدمات رایگان ارائه بطری آب و اینترنت بیسیم رایگان را برای راحتی میهمانان خود در اختیار دارند. همینطور با وجود رستوران ها و بارهای متعدد در اطراف این مجموعه، یک رستوران هم در داخل هتل ایزومی بوکیت بینتانگ در نظر گرفته شده تا از میهمانی که ترجیح می دهند در محل اقامت خود وعده های غذاییشان را میل کنند پذیرایی به عمل آورد. سایر امکانات برجسته این مجموعه شامل پارکینگ رایگان خودرو و نیز اینترنت بیسیم رایگان در تمامی قسمت های ساختمان آن می شود.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت سایر هتل های موجود در شهر کوالالامپور انتخاب شده است.
علاوه بر موارد بالا، منطقه بوکیت بینتانگ‬ یکی از بهترین انتخاب ها برای گردشگرانی است که علاقمند به انجام تفریحات و فعالیت های خانوادگی بوده و همینطور به دنبال بهترین پیشنهادها، حراج ها و خرید در دنیای مد و فشن هستند. مرکز شهر کوالالامپور به ارائه بهترین غذاها، فروشگاه ها، مکان های دیدنی و برنامه های سرگرم کننده و شب زنده داری شهرت دارد. همچنین فاصله ساختمان هتل ایزومی بوکیت بینتانگ تا فرودگاه بین المللی شماره یک کوالالامپور در حدود یک رانندگی 75 دقیقه ای و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی شماره 2 کوالالامپور یک رانندگی در حدود یک ساعت و نیمه می باشد.

رستوران‌ها و بارهای هتل
میهمانان هتل ایزومی بوکیت بینتانگ می توانند میان رستورانی که در داخل ساختمان این مجموعه قرار داشته و یا تعداد بی شماری رستوران و بار در اطراف هتل و خیابان جالان، هر کدام را که علاقه داشتند برای صرف وعده های مختلف غذایی خود انتخاب نمایند. معمولاً میهمانانی که قصد میل کردن غذای دلخواه خود را در داخل اتاق یا سوئیت محل اقامتشان دارند، به واسطه خدمات روم سرویس وعده های غذایی خود را در واحد اقامتی خود سفارش داده و در همان جا میل می نمایند.




فاصله از سایر مکان ها

مرکز خرید استار هیل گالری
160 متر
مرکز خرید لات تِن
260 متر
خیابان جالان آلور
300 متر
ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ
320 متر
گرین باکس کی تی وی
320 متر
برجایا تایم اسکوئِر
320 متر
برج های دوقلوی پِتروناس
320 متر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
320 متر
مرکز خرید اَوِنیو کِی
320 متر
مرکز خرید فارِنهایت اِیتی اِیت
350 متر
لو یات پلازا (بزرگ ترین فروشگاه فناوری مالزی)
400 متر
پاویلیون کی اِل شاپینگ مال
450 متر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به ایزومی بوکیت بینتانگ

دیدنی های نزدیک به ایزومی بوکیت بینتانگ


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید