• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل استار پوینتس کوالالامپور
  • سالن برگزاری جلسات و همایش
  • نمای رستوران آسیایی کابابیش
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل استار پوینتس کوالالامپور
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل استار پوینتس کوالالامپور


نام لاتین هتل

Star Points Hotel Kuala Lumpur

کشور

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060326981866

آدرس

no 149, Jalan Masjid India, City Centre, 50100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia


باز هم صحبت از شهر زیبای کوالالامپور و برترین جاذبه های گردشگری این شهر که در منطقه گُلدن تِرای اَنگل قرار دارد شد. اقامت در هتلی که در فاصله چند قدمی توریستی ترین بخش های یک شهر می باشد همواره ارزشمند است. ساختمان هتل استار پوینتس کوالالامپور هم جزو آن دسته از اقامتگاه های برازنده و سه ستاره ای است که در درست در لبه منطقه مرکزی شهر و در فاصله کوتاهی از مراکز فروشگاهی، رستورانی، دیدنی و حتی تجاری مهم و برجسته قرار گرفته است. میهمانان گردشگر مقیم در این مجموعه برای رساندن خود به مراکز فروشگاهی و گردشگری شهر زیبای کوالالامپور، اصلاً نیازی نیست خود را به زحمت بیندازند چرا که هتل محل اقامتشان تا نقاط مشهوری همچون خیابان بوکیت بینتانگ، گالری ملی هنر، لیتِل ایندیا، کی اِل تاور، مرکز خرید کوالالامپور سیتی سنتر، برج های دو قلوی پتروناس، میدان مِرداکا، موزه ملی و حتی خیابان چاینا تان که به نام پتالینگ هم شناخته می شود و مرکز فروش کالاهای متنوع با نازلترین قیمت ها است، یک پیاده روی حداکثر چند صد متری فاصله دارد. از دیگر ویژگی هایی که این هتل به واسطه موقعیت مکانی استراتژیک خود در اختیار میهمانانش قرار می دهد، دسترسی آسان و راحت به بزرگراه های مهم و همینطور وسایل حمل و نقل عمومی است که این نکته برای مدیران موفق و افراد شاغلی که قصد دارند در طول اقامت خود به مراکز تجاری بزرگی همچون پوترا وُرلد ترید سنتر و یا دیگر مراکز اداری و دولتی که در نقاط دورتری از شهر قرار دارند مراجعه کنند بسیار حائز اهمیت است. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی موجب می شود تا سفرهای درون شهری به مقدار قابل توجهی کم هزینه تر و حتی سریع تر انجام شود.
به هنگام غروب خورشید زیبایی های این شهر دو چندان می شود و رایحه غذاهای خوشمزه بین المللی و محلی از دیگر جاذبه های دوست داشتنی مالزی می باشد.
هتل استار پوینتس کوالالامپور فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرده و با تدارک دیدن اتاق ها و سوئیت های متنوعی که همگی دارای دکوراسیون و امکانات رفاهی به روزی هستند، به دنبال فراهم کردن یک اقامت برازنده و در عین حال مقرون به صرفه است. برخی از امکانت رفاهی موجود در اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره شامل میز تحریر، مینی بار، تهویه مطبوع هوا و گاوصندوق می شوند. همچنین دو طبقه از این مجموعه به اتاق های لوکس اگزکیوتیو که امکانات لوکس تری را دارا هستند اختصاص دارد. در کنار وجود رستوران و بارهای متنوع در اطراف ساختمان این مجموعه، یک کافی شاپ و نیز یک رستوران که هر دو به ارائه غذاهای بین المللی و همینطور غذاهای خوشمزه محلی مشغول هستند وجود دارد تا راحتی میهمانان خود را در طول اقامتشان تضمین کند.
سایر امکانات و خدمات قابل توجهی که هتل استار پوینتس کوالالامپور در اختیار میهمانان خود قرار می دهد شامل ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل)، پذیرایی با نوشیدنی به هنگام ورود میهمانان، خدمات نگهداری از کودک و پارکینگ خودرو می شوند.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر کوالالامپور انتخاب شده است.



فاصله از سایر مکان ها

خیابان جالان مسجید ایندیا
160 متر
میدان کَپیتال
160 متر
چاینا تان
200 متر
میدان مِرداکا
200 متر
ایستگاه قطار اِل آر تی دَنگ وَنگی
650 متر
ایستگاه مونوریل مِدان تواَنکو
650 متر
برج مِنارا کی اِل
650 متر
برج های دوقلوی پِتروناس
1.6 کیلومتر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
1.6 کیلومتر
اکواریوم آکواریا
1.8 کیلومتر
مرکز خرید برجایا تایم اسکوئِر
1.9 کیلومتر
مرکز خرید استار هیل گالری
1.9 کیلومتر
ایستگاه قطار کی اِل سِنترال
4 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به استار پوینتس کوالالامپور

دیدنی های نزدیک به استار پوینتس کوالالامپور


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید