• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل لوتوس مسجید ایندیا
  • میز پذیرش هتل لوتوس مسجید ایندیا
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • نمای کلی اتاق سوپریور سینگل
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • گاوصندوق دیجیتالی  اتاق ها
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها

آشنایی باهتل لوتوس مسجید ایندیا


نام لاتین هتل

Lotus Hotel Masjid India

کشور

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060326921881

آدرس

no 45, Jalan Melayu, City Centre, 50100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia


هتل لوتوس مسجید ایندیا در خیابان جالان مِلایو که یکی از خیابان های منطقه لیتِل ایندیا می باشد قرار گرفته است. مهم ترین ویژگی اقامت در این قسمت از شهر زیبای کوالالامپور، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و همینطور جاذبه های گردشگری متفاوتی است که این شهر با آنها شناخته می شود. فاصله این نقطه نسبت به مراکز خریدی همچون کوالالامپور سیتی سنتر، خیابان پتالینگ و چایناتان، بِرجایا تایم اسکوئر، و سوریا کی اِل سی سی حداکثر 20 دقیقه می باشد تا میهمانانی که این مجموعه هتل سه ستاره را برای اقامت انتخاب کرده و مایل هستند به خرید در این مراکز فروشگاهی بزرگ بپردازند، کم ترین زمان را برای رسیدن به هر کدام سپری نمایند. با وجود اینکه این قسمت از کوالالامپور به عنوان یکی از بخش های مرکزی شهر شناخته می شود و بسیاری از مراکز تفریحی، دیدنی، فروشگاهی و تجاری را در اختیار گردشگران قرار می دهد، اما این احتمال وجود دارد که عده ای مد نظر داشته باشند تا به نقاط دیگری از شهر عظیمت کنند. راه حل آسان و کم هزینه ای که به چنین میهمانانی توصیه می شود، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه قطارهای سبک شهری می باشد. ایستگاه قطار جامِک اِل آر تی درست پشت ساختمان هتل لوتوس فَمیلی قرار داشته و همچنین ایستگاه قطار پوترا نیز در فاصله اندکی از این محل قرار گرفته اند تا موجب سهولت در سفرهای درون شهری میهمانان این هتل بشوند. برج های دو قلوی پتروناس، مِرداکا اسکوئِر، برج کی اِل، موزه آثار تاریخی و بسیاری دیگر از موارد دیدنی مشابه، همگی به راحتی استفاده کوتاه از این قطار های سبک شهری در زیر پای میهمانان خواهند بود.
هتل لوتوس مسجید ایندیا اتاق های استاندارد متفاوتی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. تمامی اتاق های این مجموعه مجهز به امکانات رفاهی پایه ای همچون تهویه مطبوع هوا، میز تحریر، گاوصندوق و روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) هستند.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر کوالالامپور انتخاب شده است. همچنین فاصله فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا ساختمان هتل هتل لوتوس فَمیلی – جالان توآنکو عبد الرحمن در حدود یک رانندگی 45 دقیقه ای می باشد.



فاصله از سایر مکان ها

خیابان پِتالینگ (چاینا تان)
10 دقیقه پیاده روی
مرکز خرید کوالالامپور سیتی سنتر
10 دقیقه رانندگی
خیابان جالان مسجید ایندیا
320 متر
ساختمان سلطان عبدالصمد
320 متر
مِدان مِردِکا
320 متر
کَپیتال اسکوئِر
500 متر
سنترال مارکت کوالالامپور
650 متر
منطقه فروشگاهی چو کیت
1 کیلومتر
مرکز خرید برجایا تایم اسکوئِر
1.8 کیلومتر
برج های دوقلوی پِتروناس
1.9 کیلومتر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
1.9 کیلومتر
اکواریوم آکواریا
1.9 کیلومتر
مرکز خرید استار هیل گالری
1.9 کیلومتر
فرودگاه بین المللی کوالالامپور
45 دقیقه رانندگی

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به لوتوس مسجید ایندیا

دیدنی های نزدیک به لوتوس مسجید ایندیا


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید