• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان
  •  میدان جمهوری در ایروان شهر ارمنستان کشور ایروان


میدان جمهوری در ایروان

نام مرکز دیدنی

Republic Square

نوع مرکز دیدنی

منطقه و میدان

مدت زمان بازدید

کمتر از یک ساعت

ساعت بازدید

24 ساعته

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

Republic Square, Yerevan 0010, Armenia

می توان از میدان جمهوری به عنوان یکی از جذاب ترین، جاذبه های ایروان، پایتخت باستانی ارمنستان نام برد، مکانی دیدنی که سفر به ارمنستان بدون بازدید از آن کامل نیست. میدان جمهوری در مرکز پایتخت جذاب ارمنستان قرار گرفته و از آن به عنوان قلب ایروان نیز یاد می شود. ساخت و ساز آن با سرپرستی معمار به نام الکساندر تامانیان در سال 1924 شروع شد و در سال 1958 به پایان رسید. همزمان با ساخت این میدان تمامی ساختمان های قدیمی تخریب گردیدند و جای خود را به ساختارهای جدید دادند. ساختمان هایی جدید که ترکیبی از سبک ها و معماری های برتر جهانی را به نمایش می گذاشتند. 

موقعیت میدان جمهوری
میدان جمهوری در مرکز شهر و در نزدیکی خیابان امیریان و آبوویان قرار گرفته و دسترسی به آن از طریق اتوبوس، مینی بوس و ایستگاه های زیرزمینی میدان جمهوری امکان پذیر خواهد بود.

جاذبه های میدان جمهوری
این میدان توسط 5 ساختمان مهم و اصلی احاطه شده است. 

گالری ملی و ساختمان موزه تاریخ
گالری ملی هنر و موزه تاریخ ارمنستان از 40000 قطعه از میراث ارمنستان از دوران کهن تا زمان مدرن امروزی حفاظت می کند.

خانه دولت
خانه دولت میدان جمهوری در برجی جذاب که میزبان ساعت و زنگ اصلی کشور است، آرمیده. 

اداره پست مرکزی ارمنستان
اداره پست مرکزی ارمنستان دارای امکاناتی نظیر تلگرام، تلفن های راه دور، صرافی و کارت پستال هایی برای خرید و دریافت بسته های پستی می باشد. 

هتل مرییت ارمنستان
هتل مرییت ارمنستان با معماری جذاب و بسیار چشم نوازی به ارائه پیشرفته ترین خدمات رفاهی مفتخر است، هتلی لوکس که با آغوشی باز در شهر زیبای ایروان پذیرای میهمانان می باشد.

وزارت انرژی و منابع طبیعی
از دیگر جاذبه های این میدان می توان به فواره های موزیکال آن اشاره کرد، فواره هایی جذاب که در کنار موزه تاریخ و گالری هنر قرار گرفته و سالانه نظر زیادی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان را به خود جلب می کند. بازدیدکنندگانی که غرق در جذابیت های آن می شوند و به تحسین زیبایی هایشان می پردازند. فواره ها در روزهای آخر ماه مه تا اکتبر فعالیت دارند و طنین دلنواز موسیقی در آن پخش می شود. نمایشی جذاب و رنگارنگ که روزانه از ساعت 21 تا 23 اجرا می شود، رنگ فواره ها مطابق با ریتم آهنگ ها تغییر می کند. این برنامه شاهکارهای کلاسیک جهان، موسیقی ملی و موتیف های راک و پاپ قرن های بیستم و بیست و یکم را دربرمی گیرد. این نمایش جذاب همیشه با پخش آهنگ عشق ابدی شارل آزناوور به پایان می رسد. فواره ها در طول روز و شب برنامه هایی متفاوتی را اجرا می کنند از این رو می توان از تماشای آنها در روز و شب لذت برد. برنامه ای افسانه ای در زیر نور مهتاب و تلالو پرفروغ نور خورشید. 

میدان جمهوری ارمنستان در شبانگاهان
می توان از رقص فواره های میدان جمهوری به عنوان برنامه ای شگفت انگیز، الهام بخش و عاشقانه نام برد، برنامه ای فوق العاده که همانندش را در هیچ جا نمی توان دید. بازدید از این برنامه در میان گردشگران محلی و بازدیدکنندگان خارجی از محبوبیت ویژه ای برخوردارست تا جاییکه اغلب به واسطه آن از میدان جمهوری بازدید می نمایند.

 رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های میدان جمهوری
در نزدیکی میدان جمهوری تعداد بی شماری کافه و رستوران یافت می شود، کافه ها و رستوران هایی جذاب که از معروف ترین آنها می توان به مارکوپولو (Marco Polo)، جازوِ (Jazzve)، اِسکوئِر وان (Square One)، دایموند (Diamond) و آرارات (Ararat) اشاره کرد. فروشگاه نویان تاپان (Noyan Tapan) دقیقا روبه روی میدان قرار گرفته، فروشگاهی جذاب با ارائه انواع کتاب های درسی، کارت ها و سوغاتی های متنوع. در خیابان غربی آن، خیابان ابوویان، تعداد زیادی فروشگاه لباس، سوغاتی و دیگر فروشگاه های جذاب برای گردشگران یافت می شود. در فاصله چند قدمی آن بازاری محبوب وجود دارد، بازاری دوست داشتنی که در روزهای آخر هفته برگزار می شود، جاییکه می توان در آن اقلامی جذاب نظیر نقاشی های دیدنی، دودوک های ارمنی، سنگ های نیمه قیمتی، چاقو و فرش هایی متنوع را خریداری نمود. مقصدی بسیار محبوب و دوست داشتنی برای علاقمندان و گردشگران. 


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به میدان جمهوری در ایروان

تفریحات نزدیک به میدان جمهوری در ایروان

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید