• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ
  •  موزه دولتی روسیه شهر روسیه کشور سن پترزبورگ


موزه دولتی روسیه

نام مرکز دیدنی

State Russian Museum

نوع مرکز دیدنی

موزه تاریخی

کشور

ساعت بازدید

روزهای دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت 10 تا 18, موزه در روزهای سه شنبه باز نیست

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

450 روبل

وب سایت

آدرس

No 4, Inzhenernaya Ulitsa / Ploshchad Iskusstv

می توان از موزه دولتی روسیه به عنوان گنیجینه ای در قلب تاریخی سن پترزبورگ نام برد، موزه ای که از بزرگترین مجموعه هنری روسیه در مجموعه ای شگرف با معماری منحصربه فرد محافظت می کند. موزه دولتی روسیه به عنوان اولین موزه هنری روسیه به دستور امپراطور الکساندر سوم تاسیس شد، اما بعد از آن در سال سال 1895 امپراطور نیکلاس دوم دستور استقرار بنایی منحصربه فرد به نام موزه روسی الکساندر سوم را امضا نمود و تمام وظایف کاخ مایخولوفسکی با تمام ساختمان های اطرافش، خدمات و باغ به صورت انحصاری توسط خزانه دولت به آن محول شد. در ماه مه همان سال معمار سویین (Svinyin) بازسازی فضای داخلی کاخ را برای نگهداری از مجوعه های هنری آغاز نمود. افتتاح رسمی موزه ملی روسیه در نوزدهم مارس سال 1898 انجام گرفت و مجموعه ای از موضوعات و کارهای هنری که از کاخ زمستان، گاتچینا و الکساندر، آکادمی هنر و موزه ارمیتاژ به این موزه آورده شدند. همچنین مجموعه های هنری اختصاصی به این موزه اهدا شد. امروزه این موزه مجموعه ای متشکل از بیش از 400 هزار اثر هنری از هنرمندان روسی را در دل خود جای داده و محلی دوست داشتنی و محبوب در بین علاقمندان به هنر به شمار می رود. مجموعه ای با قدمت بیش از 1000 سال. 
این موزه در مجتمعی به مساحت 30 هکتار قرار گرفته، مجتمعی که میزبان دیگر بناهای جاودانه مربوط به قرن هجدم و نوزدهم نظیر میخائیلوفسکی (Mikhailovsky)، اِستراگانوف (Stroganov)، کاخ های مرمر (Marble Palaces) و قلعه میخائیلوفسکی (Mikhailovsky Castle) می باشد. همچنین باغ میخائیلوفسکی (Mikhailovsky Garden)، باغ تابستانی (Summer Garden)، باغ تابستانی پتر اول و کلبه پتر کبیر (Cabin of Peter the Grea) نیز جزوی از مجموعه این موزه به شمار می روند. موزه دولتی روسیه امروزه به عنوان یکی از پیشرفته ترین مجموعه های هنری، یک مرکز تحقیق، حفاظت و مطالعه نقش مهمی را در نظارت بر کار همه موزه های هنری جهان ایفا می کند.

مجموعه اصلی در کاخ میخائیلوفسکی 
می توان از موزه دولتی روسیه به عنوان گنجینه ای قابل توجه از هنرهای ملی نام برد که  پیشرفت هنرهای تجسمی روسیه را از منشاء آن در پرتره از چهره یک شخصیت دینی مقدس وابسته به روم شرقی تا تجربه های متفاوت پیشرو یا آوانگارد (avant-garde) در اوایل قرن بیستم همزمان با انفجار ناگهانی هنرهای روسی در صحنه های بین المللی را به نمایش می گذارد. 

مجموعه های قصر مرمر
این موزه میزبان یکی از جالب ترین نمایشگاه های دائمی موزه دولتی روسیه و دو مجموعه موقتی است. یکی از مجموعه ها مربوط به آثار اهدا شده به موزه در دهه 1990 توسط برادران ارژفسکی (Rzhevskiy)، یعقوب (Yakov) و یوسف (Iosef) می باشد. اهدا کنندگانی که موفق به ساخت یکی از ماندگارترین مجموعه ها از آثار نقاشانی به نام در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم شده اند. این مجموعه بیش از 503 قطعه هنری نظیر نقاشی، طراحی و آثار با ارزش هنری مانند ساعت های چینی و عتیقه را در دل خود جای داده. 

مجموعه های قصر اِستراگانوف Stroganov Palace Collections
قصر استراگانف در سال 1989 به موزه روسیه اضافه شد، ساختمانی تاریخی که به دستور امپراطیس الیزابت و با هنر معمار به نام فرانچسکو بارتولومئو راسترلی (Bartholomeo Rastrelli) طراحی و بنا گردید. می توان از خانواده استراگانوف به عنوان یکی از خانواده های برجسته روسیه نام برد، خاندانی که نه تنها نقش بسیار مهمی در تاریخ روسیه ایفا کردند بلکه در شکل گیری طبقه اشرافی و فرهنگی نقشی اساسی داشتند. این کاخ با هدف حفظ معماری اولیه و پر افتخارش در اواخر قرن هجدهم و اویل قرن نوزدهم مرتب تحت فرآیندها نوسازی و مراقبت تدریجی توسط موزه روسیه قرار گرفت. 

مجموعه های قلعه میخائیلوفسکی Mikhailovsky Castle Collections
از سال 1954 که قلعه میخائیلوفسکی به عضوی از خانواده موزه روسیه تبدیل شد، افتخار میزبانی تعداد بی شماری از مجموعه های هنری دوران مختلف به خصوص قرون هجدهم و نوزدهم را در کارنامه اش ثبت نمود. با توجه به اتمام پروژه نوسازی قلعه انتظار می رود که فضای کافی برای استفاده خانه مجسمه در ساختمان وجود داشته باشد. کلکسیون اصلی مجسمه های این مجموعه بیش از 100 آثار هنرمندانه از مجمه سازان روسی قرن های هجدهم  تا بیستم میلادی را در دل خود جای داده. سیستم راهنمای کامپیوتری این نمایشگاه بسیار دقیق و با سطح کیفی عالی سازماندهی شده است. 

ساعت بازدید: میهمانان می توانند در روزهای دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت 10 تا 18 از این موزه بازدید نمایند. الیته قصر میخائیلوفسکی و قسمت بِنووآ (Benois Wing) تا ساعت 20 باز هستند. لطفاً توجه داشته باشید موزه در روزهای سه شنبه باز نیست و دفاتر تهیه بلیط نیم ساعت زودتر از زمان های ذکر شده تعطیل می شوند.

هزینه: هزینه بازدید از این موزه برای بزرگسالان 450 روبل و برای دانشجویان 200 روبل می باشد. لطفاً توجه داشته باشید بلیط های فروخته شده به هیچ وجه پس گرفته نمی شوند.
 
ورودی رایگان: لطفاً توجه داشته باشید کودکان پیش دبستانی و دانش آموزان مدرسه بدون در نظر گرفتن ملیت می توانند به صورت رایگان از موزه بازدید نمایند. همچنین ورود به موزه برای اعضای شورای بین المللی موزه ها نیز رایگان خواهد بود. 

نکته: نزدیک ترین ایستگاه مترو به این موزه ایستگاه مترو گوستینی دور (Gostiny Dvor) و خیابان نوسکی (Nevsky pr.) می باشند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به موزه دولتی روسیه

تفریحات نزدیک به موزه دولتی روسیه

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید